Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Informacja o uszkodzonej instalacji macOS Catalina i brak możliwości zainstalowania aktualizacji systemu.


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 gkconsigliere

gkconsigliere
  • 8 posts

Posted 11 October 2019 - 18:27

Dzień dobry,

 

przy próbie aktualizacji systemu do macOS Catalina (konkretnie po kliknięciu w button 'Konwertuj teraz') wyskakuje mi komunikat  "Ta kopia aplikacji Instalacja macOS Catalina jest uszkodzona; nie można jej użyć do zainstalowania systemu macOS." - instalacja nie uruchamia się. 

 

Sprzęt: MacBook Pro 13 macOS Mojave 10.14.6 13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports 2,7 GHz Intel Core i7 16 GB 2133 MHz LPDDR3  Intel Iris Plus Graphics 655 1536  MB. Wolnej przestrzeni na dysku ok 300 GB. 

 

Miał ktoś może podobną sytuację? 

 

Próbować instalacji poprzez kombinacje Option+⌘+R wg poniższej rozpiski?

https://support.apple.com/pl-pl/HT204904



#2 Morten

Morten
  • 128 posts

Posted 12 October 2019 - 06:10

Miałem podobny komunikat, ponowne ściągnięcie instalki nie rozwiązało problemu?



#3 kubalon1

kubalon1
  • 641 posts

Posted 12 October 2019 - 06:48

Miałem podobnie, udało się bez problemu po kliknięci w AppStore w pobierz Cataline przekierowało do uaktualnień i już nie było napisu konwertuj tylko instaluj 


  • Morten likes this

#4 gkconsigliere

gkconsigliere
  • 8 posts

Posted 13 October 2019 - 11:47

kubalon1, próbowałem przez AppStore - niestety wciąż ten sam komunikat. 

 

Morten, a jak mogę ponownie ściągnąć instalkę? Można usunąć aktualne pliki instalacyjne?  



#5 Morten

Morten
  • 128 posts

Posted 13 October 2019 - 13:11

kubalon1, próbowałem przez AppStore - niestety wciąż ten sam komunikat. 

 

Morten, a jak mogę ponownie ściągnąć instalkę? Można usunąć aktualne pliki instalacyjne?  

Powinieneś ją mieć w folderze Aplikacje, po prostu usuń plik.

Nie wylogowało Cię przypadkiem w trakcie ściągania pliku/ nie uśpiło systemu?


Edited by Morten, 13 October 2019 - 13:13.


#6 gkconsigliere

gkconsigliere
  • 8 posts

Posted 13 October 2019 - 16:53

Morten, tak jak napisałeś - usunąłem z folderu Aplikacje i pobieranie na nowo ruszyło. W trakcie pobierania wyskoczył komunikat (komputer była cały czas włączony) 

 

"Pakiet uaktualnień został usunięty od czasu pobrania z serwera uaktualnień oprogramowania Apple.

Wystąpił błąd podczas instalowania wybranych uaktualnień." 

 

i pobieranie się zatrzymało. 

 

Mimo wszystko dzięki za poradę - udało się na nowo uruchomić proces pobierania aktualizacji, zatem jakiś progres jest :) Konsultant, z którym rozmawiałem w tym tygodniu - tego nie podpowiedział. 

 

Dam znać czy uda się zainstalować tym razem. 


  • Morten likes this

#7 superlutek

superlutek
  • 54 posts

Posted 20 October 2019 - 12:05

Panowie

 

chciałbym prosić o pomoc w temacie . Jak u autora  objawy te same. Na  ikonie preferencje cały czas mam powiadomienie o aktualizacji , natomiast po wejściu pojawia się komunikat jak opisał kolega. Wejście w Appstore nie pomaga, dostaje informację że ta wersja systemu nie odpowiada. W folderze Aplikacje nie mogę znaleźć żadnej instalki . Będę wdzięczny za pomoc.



#8 superlutek

superlutek
  • 54 posts

Posted 21 October 2019 - 18:32

Panowie

 

chciałbym prosić o pomoc w temacie . Jak u autora  objawy te same. Na  ikonie preferencje cały czas mam powiadomienie o aktualizacji , natomiast po wejściu pojawia się komunikat jak opisał kolega. Wejście w Appstore nie pomaga, dostaje informację że ta wersja systemu nie odpowiada. W folderze Aplikacje nie mogę znaleźć żadnej instalki . Będę wdzięczny za pomoc.

Temat rozwiązany przez wsparcie Apple. 



#9 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3838 posts
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Posted 21 October 2019 - 18:35

Temat rozwiązany przez wsparcie Apple. 

 

 

W takim razie poproszę, żebyś, zgodnie z zasadą forumowego wspierania się wzajemnie, podzielił się jeszcze informacją, jak.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users