Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zlodzieje z www.foto.com ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Obecny

Obecny
  • 489 postów
  • SkądTralee, Co.Kerry, Ireland

Napisano 25 lutego 2008 - 12:59

Witam, moze troche dostadnie zatytulowalem posta ale...
jakis tydzien temu zamowilem kilka odbitek foto w w/w serwisie konkretniej w jego irlandzkiej wersji regionalnej, bylo to ponad 30 fotek w troche wiekszym rozmiarze od standardowego, calosc opiewala na kwote niespelna 16 euro, jak zwykle w tym serwisie bo zakupy robilem u nich juz kilkakrotnie platnosci i tym razem dokonalem za posrednictwem serwisu moneybookers.com, strona foto.com przekierowala mnie na moneybookers po czym wybralem opcje doladowania unduszy z karty, wszystko poprawnie, za sekunde znalazlem sie ponownie w opcji wyboru platnosci, wiec moneybookers i tam juz ze srodkow zgromadzonych na koncie przelalem wlasciwa kwote, serwis moneybookers przelal kase i zakomunikowal ze operacja zakonczona pomyslnie, po czym skierowal mnie ponownie na strone FOTO.com : Photo printing, Digital photo developing : Photo Printing gdzie zobaczylem komunikat iz operacja niepowiodla sie :(, najwiekszym jednak zdziwieniem bylo to ze kasa z konta na MB wyszla, w historii transakcji istnieje ta platnosc, natomiast serwis foto zapomnal o sprawie, nie przysyla maila potwierdzajacego zamowienie, co wiecej wyslalem do nich TRZY (3) maile z opisem sytuacji i najmniejszego echa nie ma :(((, uparcie szukalem numeru telefonu na stronie ale jakos sie nie udalo :( jako ze bardziej chodzi mi o sam fakt niz o te 16 euro to mam ochote troche blizej sie tym zainteresowac, ale nie mam pojecia gdzie sie zwrocic w tej sytuacji, jakies pomysly ??
dziekuje i pozdrawiam

#2 Suave

Suave

  • 2 204 postów

Napisano 25 lutego 2008 - 13:16

Mogę Ci pomóc, ale to już na PM. A jeśli chcesz sam działać: przede wszystkim UOKIK, tam dokładnie opiszesz sprawę, wbrew pozorom, bardzo często są w stanie pomóc.

#3 owz

owz
  • 3 360 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 lutego 2008 - 13:43

ale w czym UOKIK pomoże w Irlandii?? Jak już to jakaś Irlandzka wersja tego urzędu może zadziałać. Możliwe, że foto.com faktycznie nie otrzymało pieniędzy ale system bankowy zablokował je Tobie. Miałem kiedyś taką sytuację w Tesco, tranzakcja nieudana a pieniądze z konta zeszły, tzn. były zablokowane przez tydzień a potem wróciły na konto.

#4 MarcinWitek

MarcinWitek
  • 1 574 postów
  • SkądMars

Napisano 25 lutego 2008 - 14:17

A przypadkiem nie padłeś ofiarą phishingu ?

#5 owz

owz
  • 3 360 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 lutego 2008 - 14:22

możesz też złożyć reklamację w banku

#6 Obecny

Obecny
  • 489 postów
  • SkądTralee, Co.Kerry, Ireland

Napisano 25 lutego 2008 - 14:29

pieniadze poszly na konto email to samo co zwykle gdy ida na foto.com czyli jakies mb2@foto.com wiec raczej phishing odpada, co do reklamacji w banku a wlasciwie w moneybookers to tez raczej nie wydaje mi sie trafna forma, z ich strony wszystko zostalo dopelnione, problem raczej lezy po stronie skryptow na foto.com i jakiegos bledu

#7 Fotostelmach

Fotostelmach
  • 1 postów
  • SkądNew Ross, Co Wexford

Napisano 18 lutego 2009 - 14:07

Witam. Rowniez mam problem z foto.com z tym ze jakos te paczki do mnie dochodza, ale nie obylo sie bez problemow. Mianowicie, gdy zamowilem 2 postery w formacie 50x75 otrzymalem jeden 51x75 a drugi 51x68 :)) (ni w piec ni w dziewiec), reklamowalem 4 razy i oczywiscie echo. Zamowilem 4 kalendarze bindowane A4 (wartosc z przesylka ponad 70 Euro) otrzymalem tylko 3 w dodatku w jednym brakuje elementu do powieszenia na scianie a w innym na kilku stronach (zdjeciach) sa bardzo widoczne skazy (slady po rolkach drukarki) Reklamacja wielokrotna bez odzewu. Dzwonilem pod znaleziony numer (belgijski) ale tam jest tylko info o mozliwosci kontaktu przez email (rowniez tylko). Klienci nie zadowoleni z jakosci bo sa skazy, nie moge odzyskac ostatniego kalendarza... Chetnie dowiem sie jak sobie poradziles z wyegzekwowaniem swojej kasy lub produktu. Pozdrawiam Piotrek.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych