Zaczęło się dziś przy próbie wykonania przelewu. Wpisywanie prawidłowego PINu który rozpoznawany był jako zły. Ostatecznie urządzenie przestało być sparowane. Czynność powtórzyłem ale nic nie dało. Prosili na infolinii aby przeinstalować, ale uprzedzili, że może nie pomóc. No i efekt jest taki, że odinstalowałem, ale aplikacja się jakby nie odinstalowała. Ikona jest taka jak na zrzucie ekranu, aplikacja nie działa i nawet jak ją usunę to w AppStore pokazuje, że ją mam na urządzeniu. Jak ją usunąć i zainstalować poprawnie?
https://imgur.com/5wLMysZ

Nie mogę odinstalować aplikacji mBank na iOS13.
#1
Napisano 23 września 2019 - 19:54
#2
Napisano 23 września 2019 - 21:30
Może trzeba było najpierw usunąć urządzenie po zalogowaniu na stronie w przeglądarce. Zobacz może czy dalej figuruje jako urządzenie zaufane czy jakoś tak.
#3
Napisano 23 września 2019 - 21:50
#4
Napisano 23 września 2019 - 23:47
Czy – oprócz jednego z ekranów początkowych, jak na zdjęciu – aplikacja ta jest również obecna w jakiejkolwiek z poniższych lokacji?:
– Ustawienia > Twoja nazwa iCloud (może być również imię i nazwisko) > iCloud > [lista aplikacji]; jeżeli tak, to suwak na „off”;
– Ustawienia > Twoja nazwa iCloud (może być również imię i nazwisko) > iCloud > Zarządzaj dyskiem > [lista aplikacji]; jeżeli tak, to klik i „Usuń dane”;
– Ustawienia > Twoja nazwa iCloud (może być również imię i nazwisko) > iCloud > Zarządzaj dyskiem > Backupy > [nazwa] Ten [tu iUrządzenie: iPhone, jak przypuszczam] > Wybierz dane do backupu – odznaczenie, potwierdzenie („wyłącz i usuń”);
– Ustawienia > Ogólne > iPhone (pamięć) > [odnośna aplikacja] > Usuń aplikację (nie „Odinstaluj”).
Restart urządzenia.
Jakiś progres?
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#5
Napisano 24 września 2019 - 04:05
Z podanych lokalizacji aplikację widać jedynie w opcjach backupu:
– Ustawienia > Twoja nazwa iCloud (może być również imię i nazwisko) > iCloud > Zarządzaj dyskiem > Backupy > [nazwa] Ten [tu iUrządzenie: iPhone, jak przypuszczam] > Wybierz dane do backupu – odznaczenie, potwierdzenie („wyłącz i usuń”)
Wyłączenie dla niego backupu nie powoduje, że da się ją usunąć na stałe.
#6
Napisano 24 września 2019 - 18:27
Problem naprawił się wraz z dzisiejszą aktualizacją do iOS 13.1 - usunęło aplikację z systemu.
#7
Napisano 24 września 2019 - 18:56
No i fajno. To zamykam.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych