Witam gdy loguję się do iTunes Store pojawia mi się komunikat: Tego Apple ID nie używano jeszcze w sklepie iTunes Store. Stuknij w Recenzja, aby się zalogować, a następnie przejrzyj informacje o koncie. Klikam recenzja na wszystko się zgadzam i wypełniam wszystkie pola po czym wyskakuje mi błąd "Aby uzyskać pomoc skontaktuj się z działem wsparcia iTunes pod adresem apple.com/pl/support/itunes/" Nic tam nie znalazłam co by mi pomogło, dlatego piszę tutaj.
Próbowałam też się zalogować na komputerze przez itunes, lecz też nie pomogło. Dodam, że jest to moje pierwsze apple ID nigdy jeszcze nie korzystałam z apple.
Proszę o szybką pomoc.

iTunes Store nie przyjmuje poprawnie informacji
Rozpoczęty przez
stich002
, 22 wrz 2019 09:32
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 22 września 2019 - 09:32
#2
Napisano 22 września 2019 - 10:37
Wiem, że to może brzmieć głupio, ale próbowałeś się skontaktować ze wsparciem Apple?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych