Różnica jest taka, że jak Ci się ten z USA zepsuje i dostaniesz nowy w ramach wymiany, to gwarancja nie będzie biegła od początku.
Dla tego kupionego z US a reklamowanego w PL chyba gwarancja też byłaby liczona w przypadku wymiany całego urządzenia od początku ale nie przez 12 miesięcy tylko 90 dodatkowe dni (nie krócej niż dotychczasowa gwarancja). Znalazłem też informacje, że dla iP kupionego w PL, na wymienioną/naprawioną część (nie na całego iP) jest gwarancja na dodatkowe 12 miesięcy (od naprawy) natomiast w przypadku iP kupionego w US a reklamowanego w PL na wymienioną część jest 90 dni dodatkowej gwarancji od naprawy.
https://www.dobrepro...owac,80899.html Warto zwrócić uwagę na fakt, ze to nie jakieś tam pasma lte nie będą działać, tylko nie będzie działać konkretne pasmo 20 - lte 800 odpowiadające za pokrycie zasięgiem jak największego obszaru - co oznacza ze poza miastami korzystanie z lte będzie prawie ze niemożliwe
Ciekawe bo we wszystkich artykułach i materiałach video problem był bagatelizowany i twierdzono, że nie stanowi problemu. Sprawdziłem, że ten z PL ma dodatkowo pasma LTE 11, 21, 28, 32, a ten z US LTE 14 i 71 oraz CDMA EV‑DO Rev. A (800, 1900 MHz). Wydaje się, że oba mają pasmo 20, o którym piszesz więc może jednak w 11 nie ma problemu, który wskazujesz? W którymś z artykułów nawet ktoś zachwalał, że ten US może być lepszy w przypadku częstych wyjazdów za granicę z uwagi na to CDMA. Nie umiem ocenić na ile istotne są te różnice w pasmach :/
Koszt oryginalnej przejściówki do ładowania 149zł Fast charge
Koszt dodatkowego ubezpieczenia w applecare telefonu ile kosztuje?
Jesli te dwa warunki wynoszą mniej niż zakup w pl to bym kupował jeśli to jakieś marginalne 200zł olałbym to.
AppleCare ma chyba kosztować 199$ za podstawową wersję i 299$ za wersję rozszerzoną o kradzież i zagubienie. Faktycznie trochę się zaczynam zastanawiać czy jednak nie kupić z PL
Edited by MAck, 20 September 2019 - 05:54.