Mam dosyć nietypowy problem. Problem polega na tym, że aktywowałem tzn wymieniłem sobie fizyczną kartę sim na esim, ponieważ przebywam zagranicą i chciałem korzystać jednocześnie z usług lokalnego operatora oraz swojej karty Orange. Po wymianie karty na esim przestała działać fizyczna karta Orange i esim. Kontaktowałem się z Orange przez czat na stronie, przez fb, ale oni mają mnie w głębokim poważaniu. To znaczy każą non stop czekać na rozwiązanie problemu przez techników, co chwile przekładają termin realizacji zgłoszenia. Jeśli to istotne, obecnie przebywam na terenie Wielkiej Brytanii, próbowałem dla planu karty esim przełączać operatora manualnie na Vodafone UK, ale to nie pomogło - telefon ciągle pokazuje komunikat "brak sieci". Numer przestał działać 14 sierpnia i od tego momentu jestem bez swojego numeru telefonu. Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem? Co można zrobić w takiej sytuacji?
Edited by hoppek, 01 September 2019 - 21:35.