Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z Apple Pay na applewatch


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sonofthesunek

sonofthesunek
  • 4 postów

Napisano 19 sierpnia 2019 - 13:25

Ostatnio mam problem z applepay na applewatch 3. Otóż ostatnio częśto podczas próby zapłaty za pomocą zegarka pojawia się na nim komunikat "Tramsakcja nieukończona" a na terminalu do którego zbliżałem zegarek pojawia się napis "Spójrz na telefon" Na telefonie nic się nie pojawia. Co ciekawe apple pay na telefonie działa bez zarzutu. Miał ktoś podobną przypadłość? To jakaś zwyczajowa weryfikacja apple?



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 19 sierpnia 2019 - 14:23

Może nie chodzi o to żeby coś się pojawiło ale o odblokowanie go. Apple używa takiego zwrotu w kwestii odblokowania telefonu dla modeli od X. Wygląda mi to na jakiś problem na linii Apple Watch a iPhone. Tak jakby zegarek nie miał odpowiedniej weryfikacji od strony iPhone. Masz pewność że oba te urządzenia nie rozłączają się czasami i nie mają w tej kwestii żadnych problemów? Może występują jakieś inne objawy typu brak połączeń itp.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 untaztood

untaztood
  • 566 postów

Napisano 19 sierpnia 2019 - 14:55

Przecież nie jest potrzebna obecność telefonu w pobliżu, aby można płacić zegarkiem... Tak więc ta teoria raczej nie ma sensu.


 iPhone 15 Pro 256GB  Mac mini (Late 2014)  Apple Watch Ultra 2  AppleTV 4K


#4 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 19 sierpnia 2019 - 19:17

Jeśli nic nie uległo zmianie to AW ma 5 dostępnych tokenów (mówiąc inaczej 5 transakcji) bez łączności z telefonem. Oczywiście najpierw tez Apple Watch musi je pobrać. W związku z tym jeśli ktoś je wykorzysta musi na nowo połączyć się z siecią. To właśnie może być ten problem. Oczywiście o ile jest to problem permanentny.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#5 Agnes87

Agnes87
  • 13 postów
  • SkądMazowsze

Napisano 21 sierpnia 2019 - 11:25

Ostatnio mam problem z applepay na applewatch 3. Otóż ostatnio częśto podczas próby zapłaty za pomocą zegarka pojawia się na nim komunikat "Tramsakcja nieukończona" a na terminalu do którego zbliżałem zegarek pojawia się napis "Spójrz na telefon" Na telefonie nic się nie pojawia. Co ciekawe apple pay na telefonie działa bez zarzutu. Miał ktoś podobną przypadłość? To jakaś zwyczajowa weryfikacja apple?


Ja miałam taką sytuację na moim Apple Watch 3 w Lidlu. Kiedy pisało na terminalu „spójrz na telefon” to wystarczyło na zegarku wpisać kod odblokowania i płatność przechodziła. Wyglądało to tak, jakby zegarek nie wykrywał, że jest na nadgarstku. U mnie był on po prostu za luźno zapięty.
  • kristof461 lubi to

iPhone 7 32 GB Silver | Apple Watch Series 3 GPS Silver (42 mm)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych