
Gwarancja iPhone kupionego u operatora
#1
Napisano 14 sierpnia 2019 - 10:11
Czy telefon kupiony u operatora mogę bez żadnych dodatkowych dokumentów dostarczyć do ewentualnej naprawy do autoryzowanego serwisu apple z pominięciem operatora?
Wiem, że dawniej były z tym jakieś cuda dlatego wole dopytać przed zakupem takiego telefonu.
Telefon pochodzi z sieci play o ile ma to jakiekolwiek znaczenie, do którego nie mam żadnych papierów zakupowych.
Dziękuję
#2
Napisano 14 sierpnia 2019 - 10:15
Tak, w pierwszym roku od zakupu czyli w czasie trwania gwarancji możesz oddać telefon do naprawy bezpośrednio w serwisie autoryzowanym. W drugim roku kiedy gwarancji już nie ma, chcąc skorzystać z rękojmi trzeba zgłosić się do salonu operatora.
- eloszki lubi to
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#3
Napisano 14 sierpnia 2019 - 11:01
Może kiedyś tak było po prostu.
#4
Napisano 14 sierpnia 2019 - 11:16
Dokładnie, kiedyś tak było, kilka lat temu.
- eloszki lubi to
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#5
Napisano 14 sierpnia 2019 - 13:27
Dalej możesz tak zrobić tylko po co? No chyba że reklamujesz z tytułu rękojmi wtedy rzeczywiście zwracasz się do operatora
- eloszki lubi to
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#6
Napisano 14 sierpnia 2019 - 15:37

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych