Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zmieniające się problemy z synchronizacją iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Czarna88

Czarna88
  • 13 postów

Napisano 13 sierpnia 2019 - 18:02

Witam, przez około rok nie miałam żadnych problemów z synchronizacją muzyki z iTunes (MacBook Air) z iPhone XS Max oraz iPad Pro. Kilka lub kilkanaście dni temu zaczęły się problemy i objawiają się różnie, a mianowicie po podłączeniu iPhone lub iPad za pomocą kabla, urządzenia bardzo często rozłączają się i łączą co sekundę w nieskończoność, nawet gdy poziom ich naładowania sięga 100%, ale nie to jest najważniejszym problemem. Gdy się uda je podłączyć na stałe i przestaną się rozłączać, to iTunes próbuje rozpocząć synchronizację, ale za każdym razem występuje jeden z poniższych błędów:

 

1. Pojawia się informacja "Czekam na rozpoczęcie synchronizacji" i tak w nieskończoność. Nic się nie zmienia i nie synchronizuje. Czasem jednak zaczyna i wtedy pojawia się sytuacja z punktu 2.

 

2. iTunes pokazuje informację, że rozpoczyna synchronizację 6 piosenek (to by się zgadzało, tyle nowych dodałam), postęp dochodzi do około połowy pierwszej piosenki i dalej już nie, niby coś robi, ale nic się nie zmienia i na tej jednej piosence tkwi w nieskończoność. Informacja brzmi "Kopiuję 1 z 6: nazwa pierwszej piosenki". Wiem, że postęp dochodzi do połowy piosenki, bo w iPhone koło tego utworu pojawia się szare kółko, które zmienia się w niebieskie własnie do połowy).

 

3. Co setny raz zdarza się cud (około dwa razy w ciągu 3 dni i miliona prób ), a mianowicie na iPadzie synchronizacja przebiegła prawidłowo, ni z gruszki ni z pietruszki zsynchronizowało mi wszystkie nowe piosenki z iTunes na Macbooku i wszystkie są normalnie dostępne. Na iPhone natomiast niby także się wszystkie zsynchronizowały (również po milionie prób ), jednak są one zaznaczone na szaro i niemożliwe do odsłuchania. Po kliknięciu w piosenkę pojawia się komunikat, że jest ona niedostępna w moim regionie. Nie są to kawałki ściągnięte z Ameryki czy coś, ale np. zassane z YT i przerobione na mp3. Dlaczego iPad nie ma z tym problemu, skoro też jest ustawiony na Polskę, a iPhone już ich nie odtwarza? Są na tym samym Apple ID, na identycznym koncie.

 

Do tej pory nie mialam absolutnie żadnego z wyżej wymienionych problemów. Próbowałam rejestracji w Apple Music, wyłączania biblioteki iCloud (kiedyś pomogło podczas problemów) i innych, polecanych w internecie rzeczy. Nic nie działa!


MacBook Air 13" 2017 / iPhone Xs Max / iPad Pro 2017 / Apple Watch S4 / Apple TV





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych