Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Spalone? Airport extreme 4 gen ZAQB i ATV 2 gen DDR5


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Apo

Apo
  • 3 posts

Posted 03 August 2019 - 11:16

Cześć,

 

po ostatniej burzy 2 wymienione sprzęty przestały działać ATV zupełnie (kiedyś iSpot już wymieniał na nowy z tego samego powodu) i airport uszkodzony port WAN i kto wie co jeszcze. Wszystkie sprzęty podłączone pod listwy antyprzepięciowe (ATV w salonie, airport w biurze, 2 różne listwy). Inne urządzenia działają poprawnie, natomiast wszystkie sprzęty apple padły. Co robić w takim przypadku, rozmowa z infolinią apple skończyła się tym, że "chcą pomóc, ale nie mogą" (haha) i mogę udać się do autoryzowanego serwisu. Pomimo zabezpieczenia sieci, apple nie wytrzymuje kolejny raz wyładowań atmosferycznych. Już dawno po gwarancji, ale czy mogę gdzieś to zgłosić i próbować odzyskać pieniądze. Chcę się dowiedzieć czy można to reklamować, pomimo braku gwarancji, ale z zupełnie kuriozalnych przyczyn leżących po stronie producenta. Czy opłaca się to naprawiać (a może jest to skórka za wyprawkę)?

 

Dziękuję i proszę o pomoc.

 


#2 fuurinji

fuurinji
  • 5 posts

Posted 22 November 2019 - 11:28

 

Cześć,

 

po ostatniej burzy 2 wymienione sprzęty przestały działać ATV zupełnie (kiedyś iSpot już wymieniał na nowy z tego samego powodu) i airport uszkodzony port WAN i kto wie co jeszcze. Wszystkie sprzęty podłączone pod listwy antyprzepięciowe (ATV w salonie, airport w biurze, 2 różne listwy). Inne urządzenia działają poprawnie, natomiast wszystkie sprzęty apple padły. Co robić w takim przypadku, rozmowa z infolinią apple skończyła się tym, że "chcą pomóc, ale nie mogą" (haha) i mogę udać się do autoryzowanego serwisu. Pomimo zabezpieczenia sieci, apple nie wytrzymuje kolejny raz wyładowań atmosferycznych. Już dawno po gwarancji, ale czy mogę gdzieś to zgłosić i próbować odzyskać pieniądze. Chcę się dowiedzieć czy można to reklamować, pomimo braku gwarancji, ale z zupełnie kuriozalnych przyczyn leżących po stronie producenta. Czy opłaca się to naprawiać (a może jest to skórka za wyprawkę)?

 

Dziękuję i proszę o pomoc.

 

Jeżeli masz ubezpieczenie domu można spróbować rozmawiać na ten temat z ubezpieczycielem. Jeżeli gwarancja minęła to autoryzowany serwis ma związane ręce i mogą zaproponować tylko odpłatną wymianę chyba, że obowiązuje Cię jeszcze rękojmia (prawo konsumenta).






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users