Cześć,
po ostatniej burzy 2 wymienione sprzęty przestały działać ATV zupełnie (kiedyś iSpot już wymieniał na nowy z tego samego powodu) i airport uszkodzony port WAN i kto wie co jeszcze. Wszystkie sprzęty podłączone pod listwy antyprzepięciowe (ATV w salonie, airport w biurze, 2 różne listwy). Inne urządzenia działają poprawnie, natomiast wszystkie sprzęty apple padły. Co robić w takim przypadku, rozmowa z infolinią apple skończyła się tym, że "chcą pomóc, ale nie mogą" (haha) i mogę udać się do autoryzowanego serwisu. Pomimo zabezpieczenia sieci, apple nie wytrzymuje kolejny raz wyładowań atmosferycznych. Już dawno po gwarancji, ale czy mogę gdzieś to zgłosić i próbować odzyskać pieniądze. Chcę się dowiedzieć czy można to reklamować, pomimo braku gwarancji, ale z zupełnie kuriozalnych przyczyn leżących po stronie producenta. Czy opłaca się to naprawiać (a może jest to skórka za wyprawkę)?
Dziękuję i proszę o pomoc.