Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Spalone? Airport extreme 4 gen ZAQB i ATV 2 gen DDR5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Apo

Apo
  • 3 postów

Napisano 03 sierpnia 2019 - 11:16

Cześć,

 

po ostatniej burzy 2 wymienione sprzęty przestały działać ATV zupełnie (kiedyś iSpot już wymieniał na nowy z tego samego powodu) i airport uszkodzony port WAN i kto wie co jeszcze. Wszystkie sprzęty podłączone pod listwy antyprzepięciowe (ATV w salonie, airport w biurze, 2 różne listwy). Inne urządzenia działają poprawnie, natomiast wszystkie sprzęty apple padły. Co robić w takim przypadku, rozmowa z infolinią apple skończyła się tym, że "chcą pomóc, ale nie mogą" (haha) i mogę udać się do autoryzowanego serwisu. Pomimo zabezpieczenia sieci, apple nie wytrzymuje kolejny raz wyładowań atmosferycznych. Już dawno po gwarancji, ale czy mogę gdzieś to zgłosić i próbować odzyskać pieniądze. Chcę się dowiedzieć czy można to reklamować, pomimo braku gwarancji, ale z zupełnie kuriozalnych przyczyn leżących po stronie producenta. Czy opłaca się to naprawiać (a może jest to skórka za wyprawkę)?

 

Dziękuję i proszę o pomoc.

 


#2 fuurinji

fuurinji
  • 5 postów

Napisano 22 listopada 2019 - 11:28

 

Cześć,

 

po ostatniej burzy 2 wymienione sprzęty przestały działać ATV zupełnie (kiedyś iSpot już wymieniał na nowy z tego samego powodu) i airport uszkodzony port WAN i kto wie co jeszcze. Wszystkie sprzęty podłączone pod listwy antyprzepięciowe (ATV w salonie, airport w biurze, 2 różne listwy). Inne urządzenia działają poprawnie, natomiast wszystkie sprzęty apple padły. Co robić w takim przypadku, rozmowa z infolinią apple skończyła się tym, że "chcą pomóc, ale nie mogą" (haha) i mogę udać się do autoryzowanego serwisu. Pomimo zabezpieczenia sieci, apple nie wytrzymuje kolejny raz wyładowań atmosferycznych. Już dawno po gwarancji, ale czy mogę gdzieś to zgłosić i próbować odzyskać pieniądze. Chcę się dowiedzieć czy można to reklamować, pomimo braku gwarancji, ale z zupełnie kuriozalnych przyczyn leżących po stronie producenta. Czy opłaca się to naprawiać (a może jest to skórka za wyprawkę)?

 

Dziękuję i proszę o pomoc.

 

Jeżeli masz ubezpieczenie domu można spróbować rozmawiać na ten temat z ubezpieczycielem. Jeżeli gwarancja minęła to autoryzowany serwis ma związane ręce i mogą zaproponować tylko odpłatną wymianę chyba, że obowiązuje Cię jeszcze rękojmia (prawo konsumenta).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych