Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pasek stanu na dole ekranu iPhone8.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 krystiant

krystiant
  • 10 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 14:15

Mam do Państwa pytanie wymieniłem szybkę w Iphone 8 córki i od kilku dni można zauważyć że pasek z godziną, stanem baterii oraz nazwą operatora pojawia się u dołu. Mam nagrany filmik z tym problemem czy ktoś się spotkał z takimi objawami. Pozdrawiam. Oczywiście posiadam gwarancję na ww. usługę Jak mam ten problem rozwiązać.

#2 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 647 postów
  • Płeć:

Napisano 28 lipca 2019 - 17:14

Skorzystać z tej gwarancji?

#3 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 19:01

I następnym razem wymienić ekran w autoryzowanym serwisie ;) 


  • MasterM lubi to

MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#4 krystiant

krystiant
  • 10 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 21:48

to autoryzowany serwis zobaczymy co mi jutro powiedzą skasowali 550 PLN i działał 3 tygodnie. Napewno tak tego nie zostawię i gdy tylko coś nie tak z ich strony to obsmaruję ich w necie na forum a sprawę oddam do rzecznika praw konsumenta pozdrawiam.

#5 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 22:21

Czekam na update. Chętnie poczytam obsmarowanie przed snem.


Użytkownik dobrakawa edytował ten post 28 lipca 2019 - 22:22

Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#6 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 28 lipca 2019 - 23:22

Normalnie na widok pisma od rzecznika to sie pos... ze strachu.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 29 lipca 2019 - 11:32

Obawiam się, że to nie był autoryzowany serwis, bo my za sam ekran od Apple płacimy więcej niż 550 złotych, a gdzie robocizna, śrubki i uszczelka.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 sierpnia 2019 - 17:44

to autoryzowany serwis 

Chodzi o to żeby to był "Autoryzowany Serwis Apple", a nie jakiś (autoryzowany przez "kogoś") "autoryzowany serwis".

W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do wykonanej usługi przez serwis autoryzowany masz możliwość zgłoszenia stosownej reklamacji do podmiotu autoryzującego (biorącego odpowiedzialność za działania podmiotu autoryzowanego, a bezpośrednio świadczącego serwis). Jeżeli serwis jest Autoryzowanym Serwisem Apple - roszczenia możesz zgłaszać do Apple (np. na infolinię), jeżeli autoryzacji udzielił ktoś inny to możesz roszczenia (niezależnie od skierowania ich do podmiotu serwisującego - autoryzowanego) zgłosić do podmiotu autoryzującego.

 

Oczywiście posiadam gwarancję na ww. usługę Jak mam ten problem rozwiązać.

Należy po prostu zgłosić reklamację. Ekran (nawet gdyby był oryginalny) ma prawo się normalnie zepsuć.

W Twoim przypadku - ponieważ istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że serwis któremu powierzyłeś wykonanie usługi nie był Autoryzowanym Serwisem Apple (listę masz tu: ) bo wymiana ekranu w ASA to koszt ok. 700 zł. - mogłeś nie tylko dostać gorszą część, ale również usługa mogła zostać wykonana nie tak jak zaplanował to producent (np. nie została wymieniona uszczelka, telefon nie został zamknięty prasą, etc.) i telefon nie ma już fabrycznych zabezpieczeń i może "łapać wilgoć" z zewnątrz. O braku kalibracji ekranu w takim przypadku i zwiększonym poborze energii przez ekran (a w konsekwencji konieczności częstszego ładowania i szybszego zużycia baterii) już nie wspomnę.

 

 

 Napewno tak tego nie zostawię i gdy tylko coś nie tak z ich strony to obsmaruję ich w necie na forum a sprawę oddam do rzecznika praw konsumenta pozdrawiam.

 

Przede wszystkim ustal, kto autoryzował ów serwis. Bo to co "nasmarujesz w necie" może być użyte przeciwko Tobie.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#9 krystiant

krystiant
  • 10 postów

Napisano 15 sierpnia 2019 - 16:11

Chodzi o to żeby to był "Autoryzowany Serwis Apple", a nie jakiś (autoryzowany przez "kogoś") "autoryzowany serwis".

W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń co do wykonanej usługi przez serwis autoryzowany masz możliwość zgłoszenia stosownej reklamacji do podmiotu autoryzującego (biorącego odpowiedzialność za działania podmiotu autoryzowanego, a bezpośrednio świadczącego serwis). Jeżeli serwis jest Autoryzowanym Serwisem Apple - roszczenia możesz zgłaszać do Apple (np. na infolinię), jeżeli autoryzacji udzielił ktoś inny to możesz roszczenia (niezależnie od skierowania ich do podmiotu serwisującego - autoryzowanego) zgłosić do podmiotu autoryzującego.

 

Należy po prostu zgłosić reklamację. Ekran (nawet gdyby był oryginalny) ma prawo się normalnie zepsuć.

W Twoim przypadku - ponieważ istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że serwis któremu powierzyłeś wykonanie usługi nie był Autoryzowanym Serwisem Apple (listę masz tu: ) bo wymiana ekranu w ASA to koszt ok. 700 zł. - mogłeś nie tylko dostać gorszą część, ale również usługa mogła zostać wykonana nie tak jak zaplanował to producent (np. nie została wymieniona uszczelka, telefon nie został zamknięty prasą, etc.) i telefon nie ma już fabrycznych zabezpieczeń i może "łapać wilgoć" z zewnątrz. O braku kalibracji ekranu w takim przypadku i zwiększonym poborze energii przez ekran (a w konsekwencji konieczności częstszego ładowania i szybszego zużycia baterii) już nie wspomnę.

 

 

 

Przede wszystkim ustal, kto autoryzował ów serwis. Bo to co "nasmarujesz w necie" może być użyte przeciwko Tobie.

Cześć. Ekran miał wadę fabryczną, serwis bez żadnych problemów wymienił mi go ponownie - takie rzeczy się zdarzają Wszystko skończyło się dobrze telefon działa bez zarzutów. Dziękuję za rady i podpowiedzi w tym temacie.Pozdrawiam wszystkich.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych