Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wiadomość od "info"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patryk Dobosz

Patryk Dobosz
  • 1 postów

Napisano 24 lipca 2019 - 15:28

Otrzymuje co jakiś czas od info a w treści tej wiadomości są cyferki. Wiadomość jest wysyłana co godzine/dwie i cały czas posiada taką samą treść. Co to może być?



#2 matti94

matti94
  • 96 postów

Napisano 04 sierpnia 2019 - 09:40

Witam od kas zmieniłem telefon na ip7 po konfiguracji ciagle otrzymuje SMS od „info” o treści:

„060504157900005245472D524553503F763D333B723D313339353532393635343B6E3D2B34383838333535333730333B733D30323544343639384439464646464646464636444632314333393831433543413135413045374337344232353539453934383237363134393830”

Co to może być ? Przychodzą średnio co pół godziny godzinę i czasem jest dłuższa przerwa, wczoraj otrzymałem takich SMS chyba z 15

 

EDIT:

Problem dalej nie wyjaśniony ale wiem juz od kogo te sms

Mam problem z aktywacja imessage ciagle sie kreci i caly czas czeka na aktywacje - numer w t mobile

wszedlem na historie konta na stronie tmobile

sms pokrywaja się z czasem na stronie i na telefonie są to sms z angli o aktwacje imessage, wyslanych zostalo z 15 wiadomosci i za kazda pobralo 31grosy napewno zaareklamuje sytuacje ale dalej nie mogę wlaczyc imessage a wiadomosci przychodza i pobieraja kase z konta.

 

Czytalem mnóstwo artykułów o imessage ale nic nie pomaga i nie wiem jak mam to w koncu włączyć


Użytkownik matti94 edytował ten post 04 sierpnia 2019 - 10:03


#3 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 05 sierpnia 2019 - 06:29

Spróbuj, wysunąć kartę sim...wyłącz telefon, dalej włącz telefon bez karty, potem wsuń katę.....



#4 matti94

matti94
  • 96 postów

Napisano 05 sierpnia 2019 - 06:49

Robiłem tak nie raz stosowałem tez przeróżne inne metody u dziewczyny sprawdzałem na jej karcie i to samo się dzieje ten sam iPhone i tez T-Mobile dziś pójdę do salonu i powiem co się dzieje jak nie naprawia zmienię sieć, tylko czy ktoś może mi doradzić gdzie przejść? Zależy mi na dobrym zasięgu i dobrym internecie, lepszy plus czy może play

#5 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 05 sierpnia 2019 - 06:56

Spróbuj może zresetować iphona (jak mówisz,z że na jej karcie dzieje się to samo ...to szukałbym problemu po stronie telefonu), kup za 5 kartę np Orange lub Play i potestuj.



#6 matti94

matti94
  • 96 postów

Napisano 05 sierpnia 2019 - 08:24

Problem z karta bo u dziewczyny nie aktywuje mojej karty wczoraj jej karty tez nie aktywowali dopiero dziś a u mnie dalej stoi w miejscu od kilku dni

#7 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 859 postów
  • SkądŻory

Napisano 19 września 2019 - 08:00

Problem z T-Mobile chyba, bo ja mam to samo... Coś Ci pomogło?


„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#8 stap

stap
  • 53 postów

Napisano 19 września 2019 - 10:45

Robiłem tak nie raz stosowałem tez przeróżne inne metody u dziewczyny sprawdzałem na jej karcie i to samo się dzieje ten sam iPhone i tez T-Mobile dziś pójdę do salonu i powiem co się dzieje jak nie naprawia zmienię sieć, tylko czy ktoś może mi doradzić gdzie przejść? Zależy mi na dobrym zasięgu i dobrym internecie, lepszy plus czy może play

Daj sobie spokój z play  i T-mobile. polecam Orange



#9 zboras

zboras

    GieKSiarz, culé

  • 859 postów
  • SkądŻory

Napisano 20 września 2019 - 16:31

Mogę sobie dać spokój, ale dopiero za 1,5 roku :P na tyle mam jeszcze niestety umowę. Gdyby nie to już dawno miałbym Flexa

Użytkownik zboras edytował ten post 20 września 2019 - 16:31

„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”


#10 iPhone HAL

iPhone HAL
  • 640 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 września 2019 - 16:25

Robiłem tak nie raz stosowałem tez przeróżne inne metody u dziewczyny sprawdzałem na jej karcie i to samo się dzieje ten sam iPhone i tez T-Mobile dziś pójdę do salonu i powiem co się dzieje jak nie naprawia zmienię sieć, tylko czy ktoś może mi doradzić gdzie przejść? Zależy mi na dobrym zasięgu i dobrym internecie, lepszy plus czy może play

Nie panikuj, jakbyś poczytał trochę wątków na tym forum,  to byś już wiedział że jest to problem w T-Mobile po aktualizacji  do ios 13.  Podobno już pracują nad tym, nie ma co rozdzierać szat i grozić zmiana operatora (w Plusie podobno też maj ten sam problem)


Mac Mini, iPhone Xr, iPad Air


#11 matti94

matti94
  • 96 postów

Napisano 08 października 2019 - 19:18

Problem sam się rozwiązał, po kilku dniach caigłego właczania i wyłączania imessage wkoncu się włączyło, łącznie kosztowało mnie to ok 15 zł. Tyle sms zostało wysłanych o aktywacje. Problem na pewno występował po stronie T-mobile



#12 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 08 października 2019 - 19:24

Reklamuj te 15 zł , które to koszty powstały z winy operatora, napewno uwzględnią reklamację.



#13 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 09 października 2019 - 12:10

Dokładnie. Gdzieś na grupie na Facebooku chyba nawet widziałam, że komuś zwrócili 60 zł za te smsy :).


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#14 karolz

karolz
  • 20 postów

Napisano 09 października 2019 - 12:19

Dokładnie. Gdzieś na grupie na Facebooku chyba nawet widziałam, że komuś zwrócili 60 zł za te smsy :).

 

mi zwrócili ok 60 zł, kazali wyłączyć FT i imessage i czekać aż problem zostanie rozwiązany. Wyłączyłem FT i imessage a i tak naliczyło mi ok 15 zł dodatkowo za smsy.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych