Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przejście do ORANGE i brak możliwości wysyłki MMS - iPhone 8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 eloszki

eloszki
  • 998 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 lipca 2019 - 22:10

Cześć,

 

Parę dni temu zmieniłem sieć na orange (flex). Dzisiaj zauważyłem, że nie mogę wysyłać MMS. W orange podobno wszystko ok - według infolinii. 

Co ciekawe na moim telefonie iphone 8 zauważyłem, że jak wchodzę w sieć komórkowa danych to nie ma w ogóle opcji MMS do ustawienia... (tak jak na zdjęciu). 

 

Czy ktoś mi może powiedzieć jak mógłbym to naprawić? Telefon już zrestartowałem, zresetowałem ustawiania sieciowe i dalej nic. Teraz wczytuję telefon z backupu i również widzę, że w dalszym ciągu nie mam opcji MMS. 

 

Dziękuję 

Załączone pliki


Użytkownik eloszki edytował ten post 13 lipca 2019 - 22:15


#2 wopo

wopo
  • 181 postów

Napisano 14 lipca 2019 - 09:25

Miałem podobny problem z przechodzeniem do innej sieci. Niestety nic nie pomagało, konsultanci operatora oraz konsultanci na linii Apple rozkładali ręce.Niby wszystko Ok, ale...

Muszę Cię zmartwić, ale pomogło tylko postawienie raz jeszcze czystego systemu na telefonie BEZ przywracania kopii. Po przywróceniu kopi znów się chrzaniło ! Niestety z bólem  musiałem wszystko ustawiać od nowa !, 

Ocaliłem tylko fotki przerzucając je na komputer. Z ICloud nie korzystam.


  • eloszki lubi to

iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny


#3 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 14 lipca 2019 - 11:07

No bez przesady, to nic strasznego . To jakieś maksymalnie do godziny roboty, przywracanie wszystkiego bez kopii. Ale racja, pomaga na wiele problemów z softem więc to pierwsze co powinieneś (@eloszki) zrobić.

Użytkownik Regiss edytował ten post 14 lipca 2019 - 11:10

  • eloszki lubi to

iPhone 15 Pro


#4 eloszki

eloszki
  • 998 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 lipca 2019 - 21:25

No po paru kontaktach z bok oraz z innych źródeł udało się to naprawić - wystarczyło zamiast ppp i hasła wpisać w te pola mms i mms. Na takich ustawieniach wszystko zaczęło działać normalnie. Można nawet po tym zabiegu przywrócić ustawienia początkowe tych haseł i nadal działa. Dlaczego tak jest nie mam pojęcia, najważniejsze ze działa.

Pozdrawiam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych