Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone X - Face ID nagle przestał działać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 shimande

shimande
  • 27 postów
  • SkądKatowice

Napisano 09 lipca 2019 - 18:53

Witam, używam mojego iPhone X od nowości, mam go od stycznia 2018. Wszystko było ok, nic się z nim nie działo (prócz lekkich ścinek czasem), ale od wczoraj nagle Face ID przestał działać. Po prostu nie wykrywał twarzy i była konieczność wpisywania kodu. Pomyślałam, ze może skonfiguruje od nowa Face ID, na próżno. Nie wykrywa twarzy i ciagle widnieje napis: umieść iPhone wyżej/niżej.
Co mam zrobić w tej sytuacji? Niby Face ID to funkcja bez której można się obejść, ale ciagle wpisywanie kodu dłużej trwa. Pozdrawiam

#2 winmaciek

winmaciek
  • 1 167 postów

Napisano 09 lipca 2019 - 19:19

Zainstaluj ponownie iOS przez iTunes i sprawdź, bez przywracania kopii zapasowej, czy działa.


iPhone XS, iPad 10.5"


#3 shimande

shimande
  • 27 postów
  • SkądKatowice

Napisano 09 lipca 2019 - 19:26

Ok, w takim razie spróbuje tak zrobić. A jeśli przywrócę kopie zapasową? Ogólnie to przez cały ten czas użytkowania tego iPhone nie był ani razu zerowany, także troszke u mnie się tych danych już nazbierało typu notatki, zdjęcia.

#4 winmaciek

winmaciek
  • 1 167 postów

Napisano 09 lipca 2019 - 20:53

1. Zrób kopię zapasową. Jeśli przez iTunes, to z szyfrowaniem. 
2. Wgraj na czysto przez iTunes. 
3. Skonfiguruj jako nowy. Nie loguj się nawet do iCloud. 
4. Sprawdź, czy działa. 


  • shimande lubi to

iPhone XS, iPad 10.5"


#5 shimande

shimande
  • 27 postów
  • SkądKatowice

Napisano 10 lipca 2019 - 08:32

Ok, działa. Wystarczyło włączyć i wyłączyć iPhone

#6 soczekpl

soczekpl
  • 2 439 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 10 lipca 2019 - 08:56

Ok, działa. Wystarczyło włączyć i wyłączyć iPhone

 

Jeżeli częściej będzie Ci się tak dziać, to znaczy, że jest uszkodzony skaner. Miałem to samo w iP X, dostałem w ramach gwarancji nowego iPhone'a.


  • MasterM i shimande lubią to

MacBook 12" 2017 / iPhone Xs 64GB / Apple Watch Series 4 44mm / iPad mini 4 WiFi 16GB


#7 pcstud

pcstud
  • 163 postów

Napisano 10 lipca 2019 - 23:36

nie chce straszyć ale u mnie tak było i po 48h napuchła bateria (pewnie wcześniej już coś tam się odkształciło); nie wiem jakim cudem po restarcie działało przez chwilę



#8 Geble

Geble

  • 975 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 11 lipca 2019 - 06:50

Niestety coraz częściej słyszy się o problemach z Face ID w iPX. Wiadomo, że musiało upłynąć trochę czasu, ale problem robi się coraz większy. Znajomy pracuje w serwisie i mniej więcej od początku tego roku co chwilę pojawia się ktoś z problemem z Face ID w IP X. Jeśli chodzi o XS to cisza, ale możliwe, że tak jak w przypadku X'a musi upłynąć ponad rok.



#9 soczekpl

soczekpl
  • 2 439 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 lipca 2019 - 17:26

Niestety coraz częściej słyszy się o problemach z Face ID w iPX. Wiadomo, że musiało upłynąć trochę czasu, ale problem robi się coraz większy. Znajomy pracuje w serwisie i mniej więcej od początku tego roku co chwilę pojawia się ktoś z problemem z Face ID w IP X. Jeśli chodzi o XS to cisza, ale możliwe, że tak jak w przypadku X'a musi upłynąć ponad rok.

 

Ja to miałem w X fabrycznie, od początku. Co ciekawe, w nowym XS też były problemy, więc od razu wymieniłem.


MacBook 12" 2017 / iPhone Xs 64GB / Apple Watch Series 4 44mm / iPad mini 4 WiFi 16GB





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych