
iPhone X - Face ID nagle przestał działać
#1
Napisano 09 lipca 2019 - 18:53
Co mam zrobić w tej sytuacji? Niby Face ID to funkcja bez której można się obejść, ale ciagle wpisywanie kodu dłużej trwa. Pozdrawiam
#2
Napisano 09 lipca 2019 - 19:19
Zainstaluj ponownie iOS przez iTunes i sprawdź, bez przywracania kopii zapasowej, czy działa.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 09 lipca 2019 - 19:26
#4
Napisano 09 lipca 2019 - 20:53
1. Zrób kopię zapasową. Jeśli przez iTunes, to z szyfrowaniem.
2. Wgraj na czysto przez iTunes.
3. Skonfiguruj jako nowy. Nie loguj się nawet do iCloud.
4. Sprawdź, czy działa.
- shimande lubi to
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#5
Napisano 10 lipca 2019 - 08:32
#6
Napisano 10 lipca 2019 - 08:56
Ok, działa. Wystarczyło włączyć i wyłączyć iPhone
Jeżeli częściej będzie Ci się tak dziać, to znaczy, że jest uszkodzony skaner. Miałem to samo w iP X, dostałem w ramach gwarancji nowego iPhone'a.
- MasterM i shimande lubią to
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#7
Napisano 10 lipca 2019 - 23:36
nie chce straszyć ale u mnie tak było i po 48h napuchła bateria (pewnie wcześniej już coś tam się odkształciło); nie wiem jakim cudem po restarcie działało przez chwilę
#8
Napisano 11 lipca 2019 - 06:50
Niestety coraz częściej słyszy się o problemach z Face ID w iPX. Wiadomo, że musiało upłynąć trochę czasu, ale problem robi się coraz większy. Znajomy pracuje w serwisie i mniej więcej od początku tego roku co chwilę pojawia się ktoś z problemem z Face ID w IP X. Jeśli chodzi o XS to cisza, ale możliwe, że tak jak w przypadku X'a musi upłynąć ponad rok.
BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ || ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare || ELECTROLUX ESF74661RX || Rubin 714p || Paseratti 1.9 TDI
#9
Napisano 11 lipca 2019 - 17:26
Niestety coraz częściej słyszy się o problemach z Face ID w iPX. Wiadomo, że musiało upłynąć trochę czasu, ale problem robi się coraz większy. Znajomy pracuje w serwisie i mniej więcej od początku tego roku co chwilę pojawia się ktoś z problemem z Face ID w IP X. Jeśli chodzi o XS to cisza, ale możliwe, że tak jak w przypadku X'a musi upłynąć ponad rok.
Ja to miałem w X fabrycznie, od początku. Co ciekawe, w nowym XS też były problemy, więc od razu wymieniłem.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#10
Napisano 17 lipca 2019 - 18:57
Witam.
Używam Xs niecały rok. Od kilku dni faceid zaczęło dziwnie się zachowywać. Wcześniej działało perfekcyjnie, praktycznie momentami zapominałem, że w ogóle jest taka funkcja. Działało to naprawdę dobrze w moim przypadku. Od kilku dni mam problemy z odblokowaniem telefonu. Działa losowo, raz bardzo szybko jak dawniej, innym razem muszę wpisywać kod. Skonfigurowałem faceid na nowo, restartowałem telefon i niestety dalej pełna losowość. W tej samej pozycji potrafi odblokować błyskawicznie a za chwilę w ogóle. Ostatni pomysł - reset telefonu. Ktoś poradzi czy ma sens czy "męczyć" serwis póki gwarancja ?
#11
Napisano 17 lipca 2019 - 19:01
iPhone 15 Pro
#12
Napisano 17 lipca 2019 - 19:09
Dzięki. Czyli rozumiem, że po resecie wszystkie aplikacje pobierać od nowa i konfigurować. Poczta, ustawienia itd ?
To chyba jednak będzie trochę pracy
#13
Napisano 17 lipca 2019 - 19:32
iPhone 15 Pro
#14
Napisano 19 lipca 2019 - 21:00
Niestety chyba pozostaje serwis. Telefon zresetowany i odblokowanie działa losowo. Raz odblokowuje, innym razem nie w tej samej pozycji.
#15
Napisano 20 lipca 2019 - 07:03
iPhone 15 Pro
#16
Napisano 25 lipca 2019 - 20:17
Ciekawe zakończenie. Telefon prawie wylądował w serwisie. Podczas przekazania okazało się, że trzeba zerwać szybę ochronną ekranu. Pod nią w miejscu gdzie jest marea Faceid zebrał się brud, coś jakby para. W każdym razie to blokowało sprawne działanie systemu. Kompletnie nie było tego widać kiedy szyba była przyklejona. Po przetarciu ekranu telefon zaczął działać tak jak wcześniej, czyli perfekcyjnie. Jedyna konsekwencja to konieczność zakupu nowej szyby
- MasterM lubi to
#17
Napisano 05 lutego 2020 - 21:17
Ciekawe zakończenie. Telefon prawie wylądował w serwisie. Podczas przekazania okazało się, że trzeba zerwać szybę ochronną ekranu. Pod nią w miejscu gdzie jest marea Faceid zebrał się brud, coś jakby para. W każdym razie to blokowało sprawne działanie systemu. Kompletnie nie było tego widać kiedy szyba była przyklejona. Po przetarciu ekranu telefon zaczął działać tak jak wcześniej, czyli perfekcyjnie. Jedyna konsekwencja to konieczność zakupu nowej szyby
Potwierdzam przypadek! Miałem to samo... wystarczyło sciągnąć szkło z ekranu i zaczęło działać perfekcyjnie! (iPhone XS). Pozdrawiam.
- MasterM lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych