Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch- problem z rozmową przez zegarek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 robmazdw

robmazdw
  • 1 postów

Napisano 02 lipca 2019 - 12:47

Witam,

Moja żona od jakiegoś czasu ma problem z AW4, mianowicie nie może rozmawiać przez zegarek (wcześniej działało)

Jak odbiera połączenie za pomocą zegarka to ona nic nie słyszy jak i druga strona również.

Byliśmy i Spocie i powiedzieli ze to pewnie uszkodzony głośnik ale ja się z tym nie zgadzam bo jak używamy Walkie-Talkie to połączenie działa i możemy ze sobą rozmawiać  (czyli działa mikrofon i głośnik)

Żona mówi że stało się to po aktualizacji ale nie mogę tego uznać za pewnik.

Szkoda mi oddawać zegarka do serwisu na 2 tygodnie, może ktoś miał podobny problem i to rozwiązał



#2 Retinus

Retinus
  • 2 postów

Napisano 26 września 2019 - 13:43

Mam ten objaw co jakiś czas. Restart telefonu pomaga na jakiś czas :) 



#3 puniek

puniek
  • 13 postów
  • SkądDolny śląsk

Napisano 08 października 2019 - 20:35

Dokładnie to samo u mnie 



#4 B3N14M1N

B3N14M1N
  • 30 postów

Napisano 10 października 2019 - 17:58

Mam to samo. Tyle że najnowszy iOS 13 i WatchOS... Watch jakby rozłącza zaraz po nawiązaniu połączenia...przez FaceTime praktycznie zawsze rozłącza praktycznie natychmiast.

Ktoś dzwoni do Ciebie dajesz obierz po czym rozłącza....albo nie słychać rozmowy. Lipa totalna. Dużo osób myśli, odrzucam połączenia albo ich ignoruje.

 

iOS taki stabilny  :)

 

Zgłosiłem błąd Apple ale myślę, że wy też powinniście zgłosić to jako bug to może "Kuk" to poprawi

 

Czy znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu?



#5 kristof461

kristof461
  • 2 183 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 października 2019 - 20:58

Czy ktokolwiek z was odłączam zegarek od telefonu czy jedynie pojawił się błąd i nic z tym nie robicie?

MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#6 B3N14M1N

B3N14M1N
  • 30 postów

Napisano 10 października 2019 - 22:50

Restarty, update'y, rozłączanie i ponowne łączenie BT, WiFi nie pomaga. Zostało jedynie rozparowanie i próba połączenia iPhone i zegarka jeszcze raz...

Będę mógł zweryfikować to dopiero jutro...czy rozłączenie zegarka i ponowne sparowanie pomaga ( dziś dopiero pomyślałem o takim workaroundzie )


Użytkownik B3N14M1N edytował ten post 10 października 2019 - 22:52


#7 kristof461

kristof461
  • 2 183 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 października 2019 - 08:32

"Rozparowanie" i tym samym wymazanie danych miałem właśnie na myśli. Proponuję później nie odtwarzacz kopii tylko ustawić jako nowy. Według mnie dopasowanie później zegarka do swoich preferencji to chwila w porównaniu z telefonem więc nie ma co ryzykować. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#8 B3N14M1N

B3N14M1N
  • 30 postów

Napisano 11 października 2019 - 20:43

Zrobione..zobaczymy czy cos pomogło. Testowane będzie przez najbliższe dni.



#9 B3N14M1N

B3N14M1N
  • 30 postów

Napisano 12 października 2019 - 22:20

Rozparowanie i ponowne połączenie ( nie odtwarzając z backupu ) chyba pomogło. Po kilku testach wydaje się że wszystko wróciło do normy... Dam znać gdyby jednak problem wrócił.



#10 kristof461

kristof461
  • 2 183 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 października 2019 - 11:34

Skoro działa to i działać będzie. Mikrofon i głośnik działały więc ewidentnie była to kwestia softu. Niestety Apple Watch jest dość niestabilny. Zwłaszcza jeśli chodzi o kwestię Siri czy dyktowania. Choćby dzisiaj nie działała Siri. Odpalała się ale nie wykonywała żadnych poleceń. Wystarczyło zdjąć zegarek i założyć ponownie. Pomogło. Następuje wtedy zapewne reset połączenia z telefonem i wszystko wróciło do normy. Pół biedy że wyzerowanie zegarka i przywrócenie do normy to nie jest proces zabierający pół dnia. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#11 B3N14M1N

B3N14M1N
  • 30 postów

Napisano 13 października 2019 - 18:12

Niestety odwołuje zeznania. Już nie działa. FaceTime nie działał i dziś zadziałał...ale po południu odbierając połączenie telefoniczne, po chwili "połączenie nieudane" i ciul. NIe da sie rozmawiać przez zegarek. Także lipa totalna. 



#12 kristof461

kristof461
  • 2 183 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 października 2019 - 10:18

Niestety odwołuje zeznania. Już nie działa. FaceTime nie działał i dziś zadziałał...ale po południu odbierając połączenie telefoniczne, po chwili "połączenie nieudane" i ciul. NIe da sie rozmawiać przez zegarek. Także lipa totalna. 

Rozumiem że mówimy o wersji standardowej nie e-sim. Jeśli tak to proponuję zresetować telefon a jeśli to nic nie da to go wyzerować. Zdaję sobie sprawę że to niezbyt przyjemne kasować wgrywać itd. ale nic nie poradzisz. Tym bardziej że serwis i tak ci to zaproponuje. Dopiero jak wykluczysz wszystkie błędy softu możesz uderzyć do serwisu. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#13 B3N14M1N

B3N14M1N
  • 30 postów

Napisano 14 października 2019 - 10:20

Ewidentny błąd softu bo przed iOS13 i watchOS6 wszystko działało.



#14 kristof461

kristof461
  • 2 183 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 października 2019 - 10:26

Też tak uważam. W takim razie wyzeruj telefon. Co innego poradzisz? Nie licz na to że aktualizacja pomoże. Z doświadczenia wiem że takich bugów aktualizacje raczej nie rozwiązują. W sensie pomagają ale i tak zazwyczaj tylko po wyzerowaniu i wgraniu na nowo. Czasem odtworzenie z kopii daje radę a czasem trzeba ustawić na nowo. 


MacBook Pro 13" 2016 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych