Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sieć komórkowa oraz aplikacje. (IPhone 8)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Jakub Szafarz

Jakub Szafarz
  • 5 postów

Napisano 24 czerwca 2019 - 17:35

Dzień dobry,

Borykam się od dłuższego czasu z problemem nieaktywności pewnych aplikacji poprzez połączenie internetowe (sieć komórkowa).

Mianowicie przy próbie uruchomienia, wyskakuje informacja o braku sieci (przez połączenie wifi - śmiga normalnie). Przykładem jest YouTube. Apka i sieć nie potrafią funkcjonować, do momentu kiedy nie podłączę się przez wifi czy też (!) nie uruchomię jej przez przeglądarkę. Dlatego nie rozumiem problemu. Próbowałem zrobić to w kilku placówkach apple czy przez support, ale nikt nie potrafi pomóc.

Dodam, że w okienku szybkiego wybierania, nie mogę wyłączyć/włączyć opcji internetu. Ikona jest nieaktywna, jakby szara w kolorze tła i nawiazując do głównego tematu, tak samo (wg mnie zablokowane) ikony aplikacji nie mogą zostać włączone przedstawiając się w tej samej postaci (ustawienia > sieć komórkowa > aplikacje poniżej z możliwością aktywacji.

IPhone jest z gwaracją, oryginalny, mam papiery.

Bardzo bym był wdzięczny za jakakolwiek pomoc. Jeśli są potrzebne dodatkowe informacje, proszę je przedstawić.


Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych