Dzień dobry,
Borykam się od dłuższego czasu z problemem nieaktywności pewnych aplikacji poprzez połączenie internetowe (sieć komórkowa).
Mianowicie przy próbie uruchomienia, wyskakuje informacja o braku sieci (przez połączenie wifi - śmiga normalnie). Przykładem jest YouTube. Apka i sieć nie potrafią funkcjonować, do momentu kiedy nie podłączę się przez wifi czy też (!) nie uruchomię jej przez przeglądarkę. Dlatego nie rozumiem problemu. Próbowałem zrobić to w kilku placówkach apple czy przez support, ale nikt nie potrafi pomóc.
Dodam, że w okienku szybkiego wybierania, nie mogę wyłączyć/włączyć opcji internetu. Ikona jest nieaktywna, jakby szara w kolorze tła i nawiazując do głównego tematu, tak samo (wg mnie zablokowane) ikony aplikacji nie mogą zostać włączone przedstawiając się w tej samej postaci (ustawienia > sieć komórkowa > aplikacje poniżej z możliwością aktywacji.
IPhone jest z gwaracją, oryginalny, mam papiery.
Bardzo bym był wdzięczny za jakakolwiek pomoc. Jeśli są potrzebne dodatkowe informacje, proszę je przedstawić.
Pozdrawiam.
Sieć komórkowa oraz aplikacje. (IPhone 8)
Rozpoczęty przez
Jakub Szafarz
, 24 cze 2019 17:35
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych