Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z aktywacją imessage i facetime po zmianie operatora


Best Answer iLuk45z , 08 June 2019 - 11:33

Wyłącz iMeesage i FaceTime wejdź na tą strone https://selfsolve.ap...ister-imessage/ tam wybierz PL wpisz numer telefonu dostaniesz 6cio cyfrowy kod wpisz go na stronie. Potem wyłącz i włącz telefon, nie podpinaj się do Wifi. Wejdz w iMessage i aktywuj, tak samo zrób z FaceTime

Go to the full post


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 daamiann88

daamiann88
  • 27 posts

Posted 08 June 2019 - 11:04

Zmieniłem operatora, Play --> T-Mobile

Od tej pory (2 dni) mam problem z imessage oraz facetime. W obu zakładkach, przy numerze telefonu cały czas się kręci kółko, dodam, że numer tam wyświetlany jest z +48.

Robiłem już wszystko według poradników ze strony Appla oraz innych znalezionych w sieci, restarty, zerowanie ustawień telefonu czy samych sieciowych. 

Wina leży po stronie serwerów Appla?



#2 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 08 June 2019 - 11:28

Numer masz ten sam czy była zmiana na nowy?


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#3 daamiann88

daamiann88
  • 27 posts

Posted 08 June 2019 - 11:29

Numer został ten sam



#4 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 08 June 2019 - 11:33   Best Answer

Wyłącz iMeesage i FaceTime wejdź na tą strone https://selfsolve.ap...ister-imessage/ tam wybierz PL wpisz numer telefonu dostaniesz 6cio cyfrowy kod wpisz go na stronie. Potem wyłącz i włącz telefon, nie podpinaj się do Wifi. Wejdz w iMessage i aktywuj, tak samo zrób z FaceTime


Edited by iLuk45z, 08 June 2019 - 11:33.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#5 daamiann88

daamiann88
  • 27 posts

Posted 08 June 2019 - 11:47

Dodam, że na stronie Tmobile mam w historii już kilkadziesiąt SMSów na numer +447 786 205 094, czyli wiadomości o konfigurację do Apple


Wyłącz iMeesage i FaceTime wejdź na tą strone https://selfsolve.ap...ister-imessage/ tam wybierz PL wpisz numer telefonu dostaniesz 6cio cyfrowy kod wpisz go na stronie. Potem wyłącz i włącz telefon, nie podpinaj się do Wifi. Wejdz w iMessage i aktywuj, tak samo zrób z FaceTime

 

Zrobiłem według instrukcji, ale na tej stronie pokazało "Your phone number is not registered with iMessage."

 

Aleeeee..... Zakoczyło !!! 

iLuk45z dzięki wielkie !



#6 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 08 June 2019 - 13:14

"Your phone is not registered with iMessage" to tylko informacja dla ciebie, że twój numer już nie jest zarejestrowany w iMessage. Czasem tak się dzieje, że gdzieś ta aktywacja utknie i nie może aktywować, dlatego najlepiej zrobić tak jak napisałem wyżej. Ważne że numer się zarejestrował i nie ma za co  :)


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users