Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

watchOS 6 - activation loop


  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 04 June 2019 - 19:54

Witam

 

Czy ktoś z was spotkał się kiedyś z przypadkiem po którym apple watch utyka w pętli aktywacji? 

 

Po jej zakończeniu nie da sie wejść na pulpit a po ponownym wlaczeniu zegarka aktywacje trzeba robic na nowo

 

Jedyne co mi zostało to oddać na gwarancje?


Edited by alladyn21, 04 June 2019 - 19:55.


#2 EMU

EMU
  • 2372 posts
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Posted 04 June 2019 - 20:53

Ja w moim w beta 6, ale to już wiesz .


MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#3 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 04 June 2019 - 21:01

dobrze, że mam gwarancje... u mnie zadziałał na chwilę, zrobiłem restart i utknąłem :)


Edited by alladyn21, 04 June 2019 - 21:01.


#4 EMU

EMU
  • 2372 posts
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Posted 04 June 2019 - 21:14

U mnie podobnie. Ale jestem na etapie ze aw to tylko zegarek. Poczekam na Update może to pomoże. A jak nie będę się martwić :)

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#5 kormo

kormo
  • 219 posts
  • SkądWawa

Posted 04 June 2019 - 21:29

Mam dokładnie ten sam problem i z tego co czytałem na forach wszelakich nie jestem jedyny.
Zgłosiłem do Apple przez Feedback - może chłopaki coś poradzą.
Na dziś odkładam zegarek na półkę i czekam.
  • alladyn21 likes this

Stary makowiec od 1996


#6 EMU

EMU
  • 2372 posts
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Posted 05 June 2019 - 05:53

to wygląda jak by powodem było brak aktywnego profilu beta na zegarku. Problem jest o tyle większy, że nie da się wgrać nowego profilu.


Edited by EMU, 05 June 2019 - 05:54.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#7 kormo

kormo
  • 219 posts
  • SkądWawa

Posted 05 June 2019 - 08:22

Ale Myszka Mickey nadal działa świetnie! ;) 


Stary makowiec od 1996


#8 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 05 June 2019 - 08:28

ja czekam na update jak go nie wykryje to ide do idream



#9 loopez

loopez
  • 250 posts

Posted 05 June 2019 - 18:58

To samo. Pewnie trzeba czekać na nowe uaktualnieniem które zainstaluje się podczas parowania. Activation loop as hell
boing

#10 Sulinari

Sulinari
  • 165 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 05 June 2019 - 19:46

Dostałem taka odpowiedz na forum i jestem w trakcje robienia tego. Zobaczymy jak to wyjdzie.

 

Jun 5, 2019 8:21 AM(in response to Sulinari)

Try this:

Delete Watch app and Download it again. Set region and language on US and English Then pair. Worked for Me. Don’t know which of these but worked.

 

Good luck.

 

 


UPDATE! 

 

U mnie zadziałało!!!!! :DDDD

 

Edited by Sulinari, 05 June 2019 - 20:17.

Always Ready!!! ;)

#11 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 05 June 2019 - 19:59

"It also happened to me. The only way I found to solve this “problem” is REMOVING the Watch from iCloud Device paired list (in Find My app or settings) and pair it again from scratch with both the iPhone and the Watch connected to power supply"

 

Ja testuje ten

 

Jest pierwszy sukces: wcześniej jak w aplikacji watcha brałem żeby zapomniał watcha, to mówił że nie jest podłączony. Teraz natomiast udało się rozparować urządzenia, po uprzednim wykasowaniu go z konta icloud.


Edited by alladyn21, 05 June 2019 - 20:00.


#12 Sulinari

Sulinari
  • 165 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 05 June 2019 - 20:02

Probuj, ja teraz dla testów znów wywaliłem region i na polski zmieniłem i łączę od nowa. Zobaczymy co sie stanie :)


Edited by Sulinari, 05 June 2019 - 20:18.

  • alladyn21 likes this
Always Ready!!! ;)

#13 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 05 June 2019 - 21:07

Jak nie wyjdzie moim to jest jeszcze światełko w tunelu :D gratuluje 


moja metoda nie dziala   :P


Edited by alladyn21, 05 June 2019 - 21:18.


#14 Sulinari

Sulinari
  • 165 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 05 June 2019 - 21:17

 


moja metoda nie dziale :P

sprawdz moja :)


Always Ready!!! ;)

#15 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 05 June 2019 - 21:19

Leci i to znacznie szybciej :) wiec jest szansa :)



#16 Sulinari

Sulinari
  • 165 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 05 June 2019 - 21:25

ok, po zmianie na polski region i polski język znów nie działa


  • alladyn21 likes this
Always Ready!!! ;)

#17 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 05 June 2019 - 21:28

Potwierdzam działa :) dziękuje !


  • Sulinari likes this

#18 Sulinari

Sulinari
  • 165 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 05 June 2019 - 21:32

Potwierdzam działa :) dziękuje !

Nie ma za co :) po to tu jesteśmy żeby sobie pomagać :)


Always Ready!!! ;)

#19 Zabol226

Zabol226
  • 50 posts
  • SkądAndrychów, Poland

Posted 05 June 2019 - 21:59

Mi uparcie zmienia język na polski nie ogarniam tej bety

#20 Sulinari

Sulinari
  • 165 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 05 June 2019 - 22:28

Mi uparcie zmienia język na polski nie ogarniam tej bety

iPhone Ci zmienia czy jak?


Always Ready!!! ;)

#21 Zabol226

Zabol226
  • 50 posts
  • SkądAndrychów, Poland

Posted 05 June 2019 - 22:39

Tak

#22 EMU

EMU
  • 2372 posts
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Posted 06 June 2019 - 05:41

Skoczę do cortlandy mojego jeszcze raczej nie wysłali spróbuje to zrobić na miejscu u nich. Zegarek Wam teraz normalnie działa tak?


Mi uparcie zmienia język na polski nie ogarniam tej bety

 

Macrorumors:

 

 

1. Zresetuj AW do ustawień fabrycznych (naciśnij i przytrzymaj „koronę cyfrową” i dotknij „reset”).
2. Zmień region na USA, a język na angielski (jeśli nie) na AW (kliknij przycisk „i”).
3. Zmień swój region na USA i język na angielski na iPhone.
4. Sparuj i zsynchronizuj AW.
5. NIE KLIKNIJ „DIGITAL CROWN” po zakończeniu synchronizacji. Kliknij przycisk „OK” na iPhonie, niż przejdź do betaprofiles.com i ponownie pobierz profil beta watchOS 6. Aktywuj to.
6. Twój AW uruchomi się ponownie.
7. Teraz możesz kliknąć „Digital Crown” na AW i BE HAPPY.


Edited by EMU, 06 June 2019 - 05:40.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#23 kormo

kormo
  • 219 posts
  • SkądWawa

Posted 06 June 2019 - 10:08

U mnie zadziałało!

 

Skoczę do cortlandy mojego jeszcze raczej nie wysłali spróbuje to zrobić na miejscu u nich. Zegarek Wam teraz normalnie działa tak?


 

Macrorumors:

 

 

1. Zresetuj AW do ustawień fabrycznych (naciśnij i przytrzymaj „koronę cyfrową” i dotknij „reset”).
2. Zmień region na USA, a język na angielski (jeśli nie) na AW (kliknij przycisk „i”).
3. Zmień swój region na USA i język na angielski na iPhone.
4. Sparuj i zsynchronizuj AW.
5. NIE KLIKNIJ „DIGITAL CROWN” po zakończeniu synchronizacji. Kliknij przycisk „OK” na iPhonie, niż przejdź do betaprofiles.com i ponownie pobierz profil beta watchOS 6. Aktywuj to.
6. Twój AW uruchomi się ponownie.
7. Teraz możesz kliknąć „Digital Crown” na AW i BE HAPPY.


Stary makowiec od 1996


#24 Sulinari

Sulinari
  • 165 posts
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Posted 06 June 2019 - 15:19

Zresetowałem iPhone bo mi maile nie działały i jak to zrobiłem to aplikacja Watch przestała widzieć zegarek i musze od nowa wszystko parowa ;/ to tylko u mnie czy Wy jeszcze nie probowaliście? :D


  • alladyn21 likes this
Always Ready!!! ;)

#25 alladyn21

alladyn21
  • 1207 posts

Posted 06 June 2019 - 16:03

U mnie to samo xD

 

ps strasznie dużo prądu je ta apka co sprawdza natężenia dźwięku.

 

Powiadomienia się nie otwierają


Ktoś wie kiedy nowa beta?


Edited by alladyn21, 06 June 2019 - 16:01.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users