Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

sms na 4 cyfrowy numer - problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 haxorek

haxorek
  • 4 postów

Napisano 19 kwietnia 2019 - 13:02

Witam, nie mogę wysłać SMS'a na 4 cyfrowy numer ze swojego iPhone 6S, np. w Orange konto ważne rok uruchamia się poprzez SMS'a wysłanego na 4 cyfrowy numer.

 

Wpisując ręcznie numer 8002 iPhone od razu rozdziela go na "800 2" i podczas próby wysyłania mam od razu 'niedostarczone'.

Problem rozwiązałem włączając usługę poprzez panel strony internetowej Orange, ale chciałbym zapytać czy jest jakieś rozwiązanie na ten problem "na przyszłość"

 

Pozdrawiam.



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 19 kwietnia 2019 - 14:18

Na pewno nie jest to związane z rozdzielaniem numeru na 800 2, bo numer jest tylko w ten sposób wyświetlony na ekranie i czy to 8 002 czy 80 02 czy 8002 to nie ma to żadnego wpływu na wysłanie smsa. Przyczyna musi być inna.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 haxorek

haxorek
  • 4 postów

Napisano 19 kwietnia 2019 - 14:56

co kilka miesięcy wysyłam tego SMS'a: https://www.orange.pl/kid,4002400661,id,4004230212,article.html

 

wcześniej miałem telefon z systemem Windows i nigdy nie miałem problemu, zmieniłem na iPhone ~2 miesiące temu i dzisiaj jest pierwszy raz z iOS jak próbuję wysłać tego SMS'a

 

nie ruszałem niczego w serwisie Orange, nie grzebałem w usługach, nie włączałem żadnych blokad Premium, więc nie wiem dlaczego tak, nie jest to jakoś mega ważna sprawa - ale zastanawia mnie dlaczego ten problem występuje



#4 stap

stap
  • 53 postów

Napisano 20 kwietnia 2019 - 08:26

Witam, nie mogę wysłać SMS'a na 4 cyfrowy numer ze swojego iPhone 6S, np. w Orange konto ważne rok uruchamia się poprzez SMS'a wysłanego na 4 cyfrowy numer.

 

Wpisując ręcznie numer 8002 iPhone od razu rozdziela go na "800 2" i podczas próby wysyłania mam od razu 'niedostarczone'.

Problem rozwiązałem włączając usługę poprzez panel strony internetowej Orange, ale chciałbym zapytać czy jest jakieś rozwiązanie na ten problem "na przyszłość"

 

Pozdrawiam.


A w treści wpisujesz START 



#5 haxorek

haxorek
  • 4 postów

Napisano 20 kwietnia 2019 - 11:13

problem rozwiązany, skorzystałem z poradnika ze strony ustaw.orange.pl - Instrukcja - Przywracanie domyślnych ustawień APN - Apple (iOS 12)

zresetowałem ustawienia sieciowe do domyślnych, nie mam pojęcia dlaczego taki problem wystąpił, może po aktualizacji do iOS 12.2






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych