Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Operator może naliczyć naliczyć opłaty za..." - ciągła aktywacja i pożeranie kasy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 28 marca 2019 - 09:26

Cześć,

Kilkanaście dni temu przeszedłem z Play do Plus z zachowaniem numeru. Niestety co chwilę mam jakieś problemy z tą siecią - aktualny problem to ciągła aktywacja usług iMessage, Facetime i iCloud, w wyniku której otrzymuję powiadomienie o możliwych opłatach i pożera mi kasę z konta.

Jak już zdążyłem się dowiedzieć, iPhone aktywuje te usługi wysyłając SMS-a do UK, co było powodem tego, że z konta pobiera mi ekstra pieniądze, bo nie mam tego w pakiecie. Na początku w ogóle o tym nie miałem pojęcia, a infolinia Plusa nie umiała mi pomóc, więc próbowałem dojść na własną rękę za co te koszty. Przez kilka dni zabrało mi już z 10 złotych, dlatego parę dni temu wyłączyłem po prostu iMessage i Facetime i przez chwilę był spokój, ale dzisiaj rano przyszedł mi komunikat, że "operator może naliczać opłaty" - tym razem za iCloud i znowu zeszło z konta.

Przeszukałem forum i znalazłem kilka tematów sprzed paru lat, nie chciałem ich odkopywać, ale wydaje mi się, że już wszystko zrobiłem, co trzeba:
- w ustawieniach "sieć komórkowa danych" j wpisałem te wszystkie dane dot. sieci PLUS, które się nie wkleiły tam domyślnie;
- mam wpisany własny numer telefonu w "Mojej wizytówce" w kontaktach i jest on też z ustawieniach "Telefon";

- co ciekawe, usługa iMessage musiała być wcześniej już aktywna, bo (zanim dowiedziałem się więcej o problemie) wysłałem jedną taką wiadomość i jedną odebrałem; później ją wyłączyłem; teraz chcąc ten problem rozwiązać ostatecznie, po sprawdzeniu tych wszystkich danych sieci znowu ją uruchomiłem, ale od kilkudziesięciu minut mam komunikat "Czekam na aktywację", podobnie jak Facetime, a przy numerze telefonu kręci się kółeczko;

- wyczytałem, że jak następnym razem pojawi się komunikat o naliczaniu opłat to zamiast OK należy wybrać ANULUJ, ale to nie rozwiązuje problemu na dłuższą metę, poza tym właśnie podczas pisania tego posta zauważyłem, ze znowu coś mi pobrało, a nowego komunikatu nie było.

Help! Co mogę jeszcze zrobić? Zaraz się okaże, że drugi abonament będę płacił za te dodatkowe aktywacje. Dodam, że one wyskakują "same z siebie" tzn. nie po wyłączeniu i włączeniu telefonu, dzisiaj rano po prostu to się pojawiło, nawet nie wyjeżdżałem z żadnego tunelu ani nic, żeby stracić zasięg. System mam aktualny. 



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 1 901 postów
  • SkądRzym

Napisano 28 marca 2019 - 10:06

Cześć,

Kilkanaście dni temu przeszedłem z Play do Plus z zachowaniem numeru. Niestety co chwilę mam jakieś problemy z tą siecią - aktualny problem to ciągła aktywacja usług iMessage, Facetime i iCloud, w wyniku której otrzymuję powiadomienie o możliwych opłatach i pożera mi kasę z konta.

Jak już zdążyłem się dowiedzieć, iPhone aktywuje te usługi wysyłając SMS-a do UK, co było powodem tego, że z konta pobiera mi ekstra pieniądze, bo nie mam tego w pakiecie. Na początku w ogóle o tym nie miałem pojęcia, a infolinia Plusa nie umiała mi pomóc, więc próbowałem dojść na własną rękę za co te koszty. Przez kilka dni zabrało mi już z 10 złotych, dlatego parę dni temu wyłączyłem po prostu iMessage i Facetime i przez chwilę był spokój, ale dzisiaj rano przyszedł mi komunikat, że "operator może naliczać opłaty" - tym razem za iCloud i znowu zeszło z konta.

Przeszukałem forum i znalazłem kilka tematów sprzed paru lat, nie chciałem ich odkopywać, ale wydaje mi się, że już wszystko zrobiłem, co trzeba:
- w ustawieniach "sieć komórkowa danych" j wpisałem te wszystkie dane dot. sieci PLUS, które się nie wkleiły tam domyślnie;
- mam wpisany własny numer telefonu w "Mojej wizytówce" w kontaktach i jest on też z ustawieniach "Telefon";

- co ciekawe, usługa iMessage musiała być wcześniej już aktywna, bo (zanim dowiedziałem się więcej o problemie) wysłałem jedną taką wiadomość i jedną odebrałem; później ją wyłączyłem; teraz chcąc ten problem rozwiązać ostatecznie, po sprawdzeniu tych wszystkich danych sieci znowu ją uruchomiłem, ale od kilkudziesięciu minut mam komunikat "Czekam na aktywację", podobnie jak Facetime, a przy numerze telefonu kręci się kółeczko;

- wyczytałem, że jak następnym razem pojawi się komunikat o naliczaniu opłat to zamiast OK należy wybrać ANULUJ, ale to nie rozwiązuje problemu na dłuższą metę, poza tym właśnie podczas pisania tego posta zauważyłem, ze znowu coś mi pobrało, a nowego komunikatu nie było.

Help! Co mogę jeszcze zrobić? Zaraz się okaże, że drugi abonament będę płacił za te dodatkowe aktywacje. Dodam, że one wyskakują "same z siebie" tzn. nie po wyłączeniu i włączeniu telefonu, dzisiaj rano po prostu to się pojawiło, nawet nie wyjeżdżałem z żadnego tunelu ani nic, żeby stracić zasięg. System mam aktualny. 

Nigdy bym nie przeszedl do Plusa :D właśnie ze wględu brak wsparci Iphona



#3 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 28 marca 2019 - 10:16

W Play byłem od początku tej sieci, ale przeszedłem do Plusa (Plusha w zasadzie) bo za tę samą cenę mam więcej po prostu, a jestem z gatunku pre-paid i bardziej mi się opłacało.

Nie wiedziałem o tych problemach z iPhone, Play mnie trochę denerwował, ale początek z Plusem jest tragiczny. 

 

No, na razie bilans jest jeszcze na plus ;) dla mnie, ale od momentu poprzedniego posta znowu ubyło mi pół złotówki (bez żadnego komunikatu), jak tak dalej pójdzie to do końca dnia zatęsknię za poprzednią siecią. 



#4 Arshe

Arshe
  • 769 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 marca 2019 - 10:33

W Play byłem od początku tej sieci, ale przeszedłem do Plusa (Plusha w zasadzie) bo za tę samą cenę mam więcej po prostu, a jestem z gatunku pre-paid i bardziej mi się opłacało.
Nie wiedziałem o tych problemach z iPhone, Play mnie trochę denerwował, ale początek z Plusem jest tragiczny.

No, na razie bilans jest jeszcze na plus ;) dla mnie, ale od momentu poprzedniego posta znowu ubyło mi pół złotówki (bez żadnego komunikatu), jak tak dalej pójdzie to do końca dnia zatęsknię za poprzednią siecią.

Nie myślałeś o Orange na kartę?
Plus zawsze będzie mieć problemy bo nigdy nie zapłaci Apple za wsparcie xd

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#5 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 28 marca 2019 - 10:38

W Play byłem od początku tej sieci, ale przeszedłem do Plusa (Plusha w zasadzie) bo za tę samą cenę mam więcej po prostu, a jestem z gatunku pre-paid i bardziej mi się opłacało.

Nie wiedziałem o tych problemach z iPhone, Play mnie trochę denerwował, ale początek z Plusem jest tragiczny. 

 

No, na razie bilans jest jeszcze na plus ;) dla mnie, ale od momentu poprzedniego posta znowu ubyło mi pół złotówki (bez żadnego komunikatu), jak tak dalej pójdzie to do końca dnia zatęsknię za poprzednią siecią. 

Dopytam - czy często włączasz i wyłączasz ręcznie usługę iMessage ?

Ogólnie iMessage i FaceTime to usługa jednorazowa pod warunkiem, że włączasz raz i tak zostawiasz. 

 

Pytam bo ja mam na abonament w Plusie i swego czasu też mi nabiło 4 złote i okazało się, że każdorazowe włączenie to koszt 0,50zł, bo testowałem iMessage i go kilka razy aktywowałem i dezaktywowałem. Odkąd wyłączałem iMessage i FaceTime to mam spokój.


iPhone 8, MBA


#6 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 28 marca 2019 - 11:01

@Arshe Trafiłem na reklamę Plusha, która mnie przekonała - za 25 zł/msc mam wszystko w pakiecie, łącznie z mms'ami (ich nie było w Formule w tej cenie w Play), więcej internetu, lepsza oferta w roamingu, jakieś pakiety dot. social mediów i po przeniesieniu numeru przez 3 miesiące nic nie płacę. Nie jestem fanem Plusa, ale misiek z Plush mnie namówił.. i na razie walczę, żeby faktycznie wyszło mi na plus, bo opłaty aktywacyjne zaczynają mi wyrównywać to co zaoferował operator ;)

 

Dlatego na razie testuję, wraz ze zmianą telefonu zmieniłem sieć. Przez pierwsze dni korzystałem jeszcze z PLAY i nie było na nowym iPhonie żadnych problemów, po wymianie karty na Plus niestety się zaczęły. Dziwi mnie to, że na infolinii nie potrafili mnie zdiagnozować, dopiero przeszukiwanie internetu pomogło. 

@sn4ke Niespecjalnie wiele razy to wyłączałem i włączałem, zwłaszcza na początku, jak nie wiedziałem w ogóle co może być problemem i nie wchodziłem w opcje iMessage/Facetime. Czy wyłączenie i włączenie telefonu też powoduje restart i wysyłanie tego SMS-a? To byłoby komiczne, ale nic mnie już nie zdziwi... jednak mimo wszystko, skoro ten SMS kosztuje jakieś 50-60 groszy, a ja już jestem w plecy jakieś 13 zł to ponad 20 razy musiałbym wymusić w ten sposób aktywację, co wydaje mi się mało prawdopodobne. Przez ostatnie dni miałem wyłączone iMessage/Facetime, podobnie jak Ty, ale dzisiaj rano wyskoczyło mi powiadomienie, że naliczono opłaty za aktywację iCloud (?!)  co spowodowało, że postanowiłem napisać, a nie tylko czytać fora. 

 

Tylko dzisiaj zauważyłem, że z konta pobrało mi jakieś kwoty już trzykrotnie i to już bez komunikatów o opłacie. Fakt - raz włączyłem dziś iMessage, ale cały czas była informacja o tym, że to się aktywuje i nic się nie ruszyło, więc dałem sobie spokój i wyłączyłem.

Wieczorem może wyjmę kartę SIM i włożę na nowo, czytałem że komuś to gdzieś pomogło. Chciałbym jakoś to rozwiązać, wyłączenie na stałe mnie nie satysfakcjonuje, uważam, że jednak jak coś jest to powinno działać. Ech. ;d 



#7 MC_

MC_
  • 6 368 postów

Napisano 28 marca 2019 - 11:03

W normalnych sieciach działa bez problemu.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#8 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 28 marca 2019 - 11:15

@wyswiad - co do iCloud (nie wiem jaki masz telefon), to jeżeli wykupywałeś dodatkowe miejsce 50GB, to płacisz co miesiąc jakieś 3zł. Co do samego iMessage to jeżeli raz aktywujesz to po restarcie telefonu nie powinna być pobierana kolejna opłata aktywacyjna.

Wracając do konsultantów sieci Plus to w moim przypadku, od razu zdiagnozowali przyczynę, czyli że bawiłem się włączaniem i wyłączaniem iMessage (boFace Time od początku mam wyłączone).


iPhone 8, MBA


#9 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 28 marca 2019 - 11:21

@wyswiad - co do iCloud (nie wiem jaki masz telefon), to jeżeli wykupywałeś dodatkowe miejsce 50GB, to płacisz co miesiąc jakieś 3zł. Co do samego iMessage to jeżeli raz aktywujesz to po restarcie telefonu nie powinna być pobierana kolejna opłata aktywacyjna.

Wracając do konsultantów sieci Plus to w moim przypadku, od razu zdiagnozowali przyczynę, czyli że bawiłem się włączaniem i wyłączaniem iMessage (boFace Time od początku mam wyłączone).

Nic nie wykupowałem. Mam XR. Dlatego zdziwił mnie dziś komunikat o opłacie za aktywację iCloud, a zalogowany jestem tam od początku bez problemów. Jak sprawdziłem wtedy stan konta - pobrało kasę. 

Cóż, wieczorem pobawię się jeszcze z wyłączeniem telefonu i wyjęciem SIM, zobaczymy. Dzięki :)

Jeżeli ktoś czytający ma jeszcze jakiś pomysł na załatwienie tego gdzieś w opcjach telefonu to będę wdzięczny za rady. 



#10 winmaciek

winmaciek
  • 3 633 postów
  • Płeć:

Napisano 28 marca 2019 - 11:24

Do iCloud z tego, co kojarzę jest osobny komunikat.
Nie trzeba przełączać iMessage 20 razy, by zostać skasowanym 20 razy - może być wysłanych więcej wiadomości przez SMS przy jednym przełączeniu.
Ponowne uruchomienie telefonu nie wymaga ponownej aktywacji iMessage. Jeśli było ono wcześniej aktywowane, oczywiście. Przełożenie karty SIM już tak.
Czy numer telefonu masz wpisany w ustawieniach z kodem kraju (+48)?

MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"


#11 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 28 marca 2019 - 11:38

Tak, mam wpisane z +48.

Teraz po ponownym wyłączeniu i włączeniu telefonu (SIM nie ruszałem) wyskoczył mi znowu komunikat "operator może pobierać opłaty za aktywację sms iCloud". Kliknąłem "anuluj" i (na razie) nic nie zeszło z konta.

Nie wiedziałem nawet, że do aktywacji iCloud potrzebny jest jakiś SMS. Wydaje mi się, że jestem zalogowany poprawnie i wszystko z iCloud działa.

 

Poza tym wcześniej miałem komunikaty dot. iMessage i FaceTime, a iCloud zanotowałem dopiero dzisiaj rano, przed założeniem tego wątku. 

 

Tylko dzisiaj zjadło mi już około 6 zł, w sumie to będą prawie 2 dychy. Naprawdę zaczyna być to żenujące. 
Do końca dnia nie będę w ogóle nic grzebał w opcjach, FaceTime i iMessage mam wyłączone, zobaczę czy jeszcze mi coś Plus ukradnie do wieczora. ;)
 



#12 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 28 marca 2019 - 11:58

Ja osobiście nie zauważyłem u siebie komunikatu dotyczącego usługi iCloud. Jedynie co miesiąc mam maila że 4 zł pobiera za wykupioną przestrzeń dyskową w chmurze.


Do iCloud z tego, co kojarzę jest osobny komunikat.
Nie trzeba przełączać iMessage 20 razy, by zostać skasowanym 20 razy - może być wysłanych więcej wiadomości przez SMS przy jednym przełączeniu.
Ponowne uruchomienie telefonu nie wymaga ponownej aktywacji iMessage. Jeśli było ono wcześniej aktywowane, oczywiście. Przełożenie karty SIM już tak.
Czy numer telefonu masz wpisany w ustawieniach z kodem kraju (+48)?

A te +48 ma jakieś znaczenie ? Pytam z ciekawości. Jeżeli możesz to rozwiń temat.


Tak, mam wpisane z +48.

Teraz po ponownym wyłączeniu i włączeniu telefonu (SIM nie ruszałem) wyskoczył mi znowu komunikat "operator może pobierać opłaty za aktywację sms iCloud". Kliknąłem "anuluj" i (na razie) nic nie zeszło z konta.

Nie wiedziałem nawet, że do aktywacji iCloud potrzebny jest jakiś SMS. Wydaje mi się, że jestem zalogowany poprawnie i wszystko z iCloud działa.

 

Poza tym wcześniej miałem komunikaty dot. iMessage i FaceTime, a iCloud zanotowałem dopiero dzisiaj rano, przed założeniem tego wątku. 

 

Tylko dzisiaj zjadło mi już około 6 zł, w sumie to będą prawie 2 dychy. Naprawdę zaczyna być to żenujące. 
Do końca dnia nie będę w ogóle nic grzebał w opcjach, FaceTime i iMessage mam wyłączone, zobaczę czy jeszcze mi coś Plus ukradnie do wieczora. ;)
 

A może skoro masz w Plush to opłaty mogą wynikać z cennika ? W jakiej ofercie jesteś w Plushu ?


iPhone 8, MBA


#13 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 28 marca 2019 - 12:03

Zadzwoniłem jeszcze na BOK Plusa, na dział techniczny by może spytać o radę i koleś zupełnie nie wiedział o co mi chodzi. Wyjaśniłem mu jak najjaśniej, a on po chwili przerwy stwierdził - być może po czyjejś podpowiedzi - że oni "nie współpracują z Apple", że mam się kontaktować z nimi bezpośrednio. Komunikat płynący od niego jest generalnie taki, ze to mój problem i sobie mogę po prostu wyłączyć iMessage i FaceTime, bo oni z tym nic nie zrobią.

Jakbym jeszcze kiedyś musiał z nimi gadać to jak im mam jaśniej opisać tę ciągłą aktywację? Czy to w ogóle kwalifikuje się pod problem z siecią? Ten sam telefon z kartą Play nie miał żadnych problemów.

Gdybym wiedział, że Plus, jak napisał @MC_ to nie jest normalna sieć to bym sobie chyba darował te przenosiny. :) Na szczęście nie mam żadnej umowy, więc mogę sobie chyba przejść z numerem w każdej chwili dokądkolwiek. 

 

@sn4ke, tak, opłata wynika z cennika, ponieważ każda aktywacja = SMS wysłany za granicę (UK). Problemem jest to, że wysyłanie tych SMS-ów nie jest jednorazowe, ale w przeciągu kilkunastu dni wysłało się ich już całkiem sporo - do ponownych aktywacji iMessage, Facetime i iCloud. Dwa pierwsze już wyłączyłem w ustawieniach, a kliknięcie "anuluj" przy alercie o iCloud spowodowało, że nic się chyba nie wysłało, więc nie zapłaciłem (a konto działa, nie wiem zatem co to za aktywacja). Ale to takie średnie rozwiązanie problemu, takie na pół gwizdka. 


Użytkownik wyswiad edytował ten post 28 marca 2019 - 12:08


#14 MC_

MC_
  • 6 368 postów

Napisano 28 marca 2019 - 12:04

I tak zrob.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#15 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 28 marca 2019 - 12:15

No w Plusie niestety mają stałą regułkę, że jest to normalna opłata jak za SMS za granicę. De'facto za samą usługę aktywacji iMessage nic się nie płaci - płaci się jedynie za wysłanie SMS za granicę. W sumie logiczne, ale jak zapytałem czy mogliby zrobić wyjątek i ten numer do GB wciągnąć na listę bezpłatnych dla swoich abonentów, to tu już niestety odpowiedź była na zasadzie kopiuj / wklej "wysłanie SMSa do GB jest zgodne z ich cennikiem" i koniec. Betonowy mur :D


iPhone 8, MBA


#16 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 1 901 postów
  • SkądRzym

Napisano 28 marca 2019 - 12:33

Ja bym przeszedł do Nju, za 29 masz wszystko free, i normlaną obsługę Iphonów. 



#17 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 28 marca 2019 - 12:44

Pytanie czy Plus za jakiś czas nie będzie oficjalnym sellerem produktów apple, wtedy i pewnie SMS do GB byłby darmowy.


iPhone 8, MBA


#18 Regiss

Regiss
  • 2 320 postów
  • SkądRadom

Napisano 28 marca 2019 - 12:53

Pytanie czy Plus za jakiś czas nie będzie oficjalnym sellerem produktów apple, wtedy i pewnie SMS do GB byłby darmowy.


Niedoczekanie. Już im się kilka lat schodzi.
iPhone 12 mini

#19 winmaciek

winmaciek
  • 3 633 postów
  • Płeć:

Napisano 28 marca 2019 - 13:17

Jedno nie musi wynikać z drugiego. U mnie w Irlandii na przykład zarówno Eir, jak i Vodafone (który przecież jest brytyjski) opłatę za te wiadomości pobierają. A oficjalnymi partnerami są - dane sieci się wypełniają, mają normalnie w sprzedaży iPhone’y i są wymienieni na stronie Apple. W Polsce T-Mobile jest oficjalnym partnerem i pobierają, a przynajmniej pobierali do niedawna opłaty za wiadomości aktywacyjne.
A to, że Plus nie jest w stanie niczego ogarnąć świadczy tylko o ich słabości - w dzisiejszych czasach każdy szanujący się operator już chyba zadbał o to, by chociaż dane APN były uzupełnione.

MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"


#20 wyswiad

wyswiad
  • 12 postów

Napisano 28 marca 2019 - 14:11

Ja bym przeszedł do Nju, za 29 masz wszystko free, i normlaną obsługę Iphonów. 


Faktycznie, Nju ma najlepszą ofertę z pozostałych operatorów. PLAY chyba zrezygnował z "Formuły" i jest teraz oferta "SOLO", moim zdaniem trochę gorsza niż było wcześniej. Posiedzę w tym Plushu 3 miesiące, które mam za free z powodu przeniesienia numeru - nawet jak będą mnie co jakiś czas skubać to suma summarum nie stracę, ale jednak wolę jak wszystko działa jak powinno... nawet jeżeli pakiet sam w sobie jest najatrakcyjniejszy na rynku, ale czuję że coś tu nie gra, to sorry... tym bardziej, że prawie 1/3 z gratisu od Plusha już się przejadła na aktywacje. 

 

Zatem do lata, jak nie uda mi się aktywować tego "raz a porządnie" to przygoda z Plusem się zakończy. Ale pobawię się jeszcze. Może uda mi się dojść do tego, dlaczego telefon woła o te SMS-y tak często.



#21 Arshe

Arshe
  • 769 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 marca 2019 - 19:06


Faktycznie, Nju ma najlepszą ofertę z pozostałych operatorów. PLAY chyba zrezygnował z "Formuły" i jest teraz oferta "SOLO", moim zdaniem trochę gorsza niż było wcześniej. Posiedzę w tym Plushu 3 miesiące, które mam za free z powodu przeniesienia numeru - nawet jak będą mnie co jakiś czas skubać to suma summarum nie stracę, ale jednak wolę jak wszystko działa jak powinno... nawet jeżeli pakiet sam w sobie jest najatrakcyjniejszy na rynku, ale czuję że coś tu nie gra, to sorry... tym bardziej, że prawie 1/3 z gratisu od Plusha już się przejadła na aktywacje.

Zatem do lata, jak nie uda mi się aktywować tego "raz a porządnie" to przygoda z Plusem się zakończy. Ale pobawię się jeszcze. Może uda mi się dojść do tego, dlaczego telefon woła o te SMS-y tak często.

Zmartwię Cię, pracowałem w Plusie ponad 3 lata i uwierz mi, Plus nigdy nie będzie dobrze wpółpracował z Apple ponieważ nigdy nie zapłaci Apple za wsparcie techniczne.
Co więcej problem będzie się przejawiał bardzo często i gęsto. Za każdą aktualizacją będą się sypały ustawienia mms i neta.
Uciekaj póki możesz bo reklamacji Ci za opłaty nie uznają, a będziesz tylko słyszał: proszę uderzyć do Apple.

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#22 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 28 marca 2019 - 23:36

Przecież ustawienia MMS i neta już się nie resetują od którejś wersji iOS-a. Przynajmniej u mnie pamięta.


iPhone 8, MBA


#23 busaba

busaba
  • 233 postów
  • SkądWrocław

Napisano 29 marca 2019 - 16:50

Dokładnie. U mnie żona i dzieciaki mają w Plusie i nic takiego się nie dzieje.
  • sn4ke lubi to

 MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) /  iPhone 12 Pro Max /  Apple Watch Series 4 /  AirPods Pro 


#24 sheepysheep

sheepysheep
  • 531 postów

Napisano 31 marca 2019 - 20:27

u mnie tez nic takiego sie nie dzieje. Za pierwszym razem tylko byla taka informacja o dodatkowym naliczaniu oplat za aktywacje.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych