Witam czy jest jakaś szansa na wymianę tego telefonu po okresie gwarancji.
Numer seryjny: DNPVKP5EJCL8
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Posted 11 March 2019 - 20:56
Witam czy jest jakaś szansa na wymianę tego telefonu po okresie gwarancji.
Numer seryjny: DNPVKP5EJCL8
Posted 11 March 2019 - 22:00
Witam czy jest jakaś szansa na wymianę tego telefonu po okresie gwarancji.
Numer seryjny: DNPVKP5EJCL8
Telefonu ? Raczej ekranu.
Niedobrze wygląda to rozlanie wyświetlacza jakby po zgnieceniu.
Sprawdź czy nie załapałbyś się na: https://www.apple.co...cement-program/ - wtedy jest największa szansa.
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 12 March 2019 - 08:43
Nie widać dokładnie na zdjęciu czy na dole w pobliżu tej czarnej plamy nie ma śladów jakiegoś uderzenia, ale jeśli nie ma to my takie ekrany wymieniamy na gwarancji za damo. Tylko, że ten telefon sprawdzany po numerze seryjnym gwarancji nie ma.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 12 March 2019 - 12:23
Dlatego zainteresowany napisał, że telefon jest po okresie gwarancjiNie widać dokładnie na zdjęciu czy na dole w pobliżu tej czarnej plamy nie ma śladów jakiegoś uderzenia, ale jeśli nie ma to my takie ekrany wymieniamy na gwarancji za damo. Tylko, że ten telefon sprawdzany po numerze seryjnym gwarancji nie ma.
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
Posted 12 March 2019 - 12:55
Faktycznie, chyba za szybko przeczytałem pierwszy post i zrozumiałem, że chodzi o naprawę gwarancyjną. W tej sytuacji pozostaje wymiana ekranu w cenie 1379 złotych.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
Posted 12 March 2019 - 22:46
W tej sytuacji pozostaje wymiana ekranu w cenie 1379 złotych.
... chyba, że autor wątku doświadcza również (oprócz wskazanych w pierwszym poście) problemów opisanych: https://www.apple.co...cement-program/ . Wówczas, przy braku śladów zewnętrznych uszkodzeń naprawa powinna być w ramach programu - darmowa.
Pomogłem ? - Lubię to
Posted 09 April 2019 - 21:18
Witam, również mam problem z zielonym paskiem na ekranie, do tego są zielone ghostingi, nagrzewanie się i szybsza niż zwykle utrata prądu. Telefon kupiony w orange ponad rok temu, więc już po gwarancji. Próbowałem oddać go z tytułu rękojmi czego oczywiście nie uznali. Dostałem od nich pismo z notatką od serwisu, że w dniu zakupu wada i przyczyna tej wady nie istniały więc nie ma podstaw do uzyskania rękojmi. Czy jestem w stanie im jakoś udowodnić, że to wada fabryczna?
0 members, 1 guests, 0 anonymous users