Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

- - - - -

Homekitt - automatyzacja - brak odpowiedź


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Gość_przelon_*

Gość_przelon_*

Posted 04 March 2019 - 14:27

Problem polega na tym, że po ustawieniu „centrum akcesoriów” jakim w moim wypadku jest ipad i udaniu się poza dom mam informacje bardzo często, że akcesorium nie odpowiada lub po prostu mam informacje, że centrum akcesoriów jest rozłączone. Pytanie dlaczego tak się dzieje? Czasem wszystko działa. No prawie wszystko bo automatyzację po prostu w moim wypadku nie działają. Niezależnie czy jest wszystko połączone czy też nie. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną?

#2 nuggie

nuggie
  • 250 posts

Posted 05 March 2019 - 12:03

Ipad pozostaje w domu?



#3 Gość_przelon_*

Gość_przelon_*

Posted 05 March 2019 - 21:42

Tak, pozostaje w domu. Zastanawiam się jeszcze nad jednym. Na stronie apple jest informacja aby mieć włączoną funkcje „pęk kluczy” na urządzeniach, które maja korzystać z domu. Pytanie po co i czy może to być problem? Bo mam to wyłączone. Dodam jeszcze, że na każdym urządzeniu korzystam z innego apple id.

Edited by przelon, 05 March 2019 - 22:15.


#4 Gość_przelon_*

Gość_przelon_*

Posted 06 March 2019 - 18:03

Dobrze, skoro nikt nie był w stanie mi pomóc to udzielę sam sobie odpowiedzi, dla potomnych. Problemem nie okazał się wyłączony „pęk kluczy” a firewall włączony na routerze. Po wyłączeniu firewalla wszystko śmiga i działa.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users