Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Homekitt - automatyzacja - brak odpowiedź


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 przelon

przelon
  • 296 postów

Napisano 04 marca 2019 - 14:27

Problem polega na tym, że po ustawieniu „centrum akcesoriów” jakim w moim wypadku jest ipad i udaniu się poza dom mam informacje bardzo często, że akcesorium nie odpowiada lub po prostu mam informacje, że centrum akcesoriów jest rozłączone. Pytanie dlaczego tak się dzieje? Czasem wszystko działa. No prawie wszystko bo automatyzację po prostu w moim wypadku nie działają. Niezależnie czy jest wszystko połączone czy też nie. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną?

#2 nuggie

nuggie
  • 245 postów

Napisano 05 marca 2019 - 12:03

Ipad pozostaje w domu?



#3 przelon

przelon
  • 296 postów

Napisano 05 marca 2019 - 21:42

Tak, pozostaje w domu. Zastanawiam się jeszcze nad jednym. Na stronie apple jest informacja aby mieć włączoną funkcje „pęk kluczy” na urządzeniach, które maja korzystać z domu. Pytanie po co i czy może to być problem? Bo mam to wyłączone. Dodam jeszcze, że na każdym urządzeniu korzystam z innego apple id.

Użytkownik przelon edytował ten post 05 marca 2019 - 22:15


#4 przelon

przelon
  • 296 postów

Napisano 06 marca 2019 - 18:03

Dobrze, skoro nikt nie był w stanie mi pomóc to udzielę sam sobie odpowiedzi, dla potomnych. Problemem nie okazał się wyłączony „pęk kluczy” a firewall włączony na routerze. Po wyłączeniu firewalla wszystko śmiga i działa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych