Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dziwne działanie Apple Pay na Iphone Xs


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 03 lutego 2019 - 10:41

Cześć!

 

Od kilku dni dzieją mi się dziwne rzeczy z Apple Pay. Gdy klikam 2x i skanuje twarz karta jest gotowa do płatności. Przykładam do terminala i płatność przechodzi, a telefon nie reaguje. Ciągle jest komunikat zbliż do terminala, karta się świeci, brak powiadomienia, w ostatniej transakcji też się nic nie wyświetla. Normalnie to po zbliżeniu pojawiał się ptaszek i karta sama znikała. Czy tylko u mnie coś nie halo czy może ktoś zauważył coś takiego u siebie? 



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 03 lutego 2019 - 15:19

Obstawiam bug. Reset robiłeś?

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 03 lutego 2019 - 16:26

Obstawiam bug. Reset robiłeś?

NAwet wgrywałem system na czysto...



#4 krystek82

krystek82
  • 169 postów

Napisano 09 lutego 2019 - 00:47

Nie wiem czy jeszcze występuje ten błąd u Ciebie ale ja dziś płacąc nie miałem opisanych przez Ciebie problemów. Standardowa, prawidłowa procedura czyli po przyłożeniu telefonu do terminala pojawił się „ptaszek”, karta zniknęła a po chwili przyszło powiadomienie o transakcji.

#5 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 09 lutego 2019 - 15:16

Nie wiem czy jeszcze występuje ten błąd u Ciebie ale ja dziś płacąc nie miałem opisanych przez Ciebie problemów. Standardowa, prawidłowa procedura czyli po przyłożeniu telefonu do terminala pojawił się „ptaszek”, karta zniknęła a po chwili przyszło powiadomienie o transakcji.

Na oficjalnym systemie nie działa niestety... NA becie wszystko gra. 



#6 mariuszrk

mariuszrk
  • 152 postów

Napisano 09 lutego 2019 - 18:26

Przed chwilą płaciłem (XS Max) - bez zarzutów.

#7 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 09 lutego 2019 - 18:37

Przed chwilą płaciłem (XS Max) - bez zarzutów.

No to ja mam pecha :D Może jak zainstalowałem betę to coś się poprzestawiało w icloud, Apple Pay i dlatego teraz nie działą tak jak powinno. 



#8 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 lutego 2019 - 19:24

U nnie zero problemów z AP na Xs. Ja ma tylko oficjalne oprogramowanie:)


  • krzysztofsds lubi to

#9 ogryzek75

ogryzek75
  • 65 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 lutego 2019 - 20:50

XS - zero problemów z płatnościami AP.


Użytkownik ogryzek75 edytował ten post 09 lutego 2019 - 20:50

  • krzysztofsds lubi to

 14PRO & 14 & Xs & SE & 6s 

 Air4 & Air3


#10 krystek82

krystek82
  • 169 postów

Napisano 09 lutego 2019 - 23:21

Nie napisałem tego wcześniej ale u mnie również oficjalne oprogramowanie.
  • krzysztofsds lubi to

#11 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 10 lutego 2019 - 09:27

Czyli mój Xs to złom ;D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych