Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z ładowaniem jednego telefonu przez kabel


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin Janowski

Marcin Janowski
  • 6 postów
  • SkądCieszyn

Napisano 29 stycznia 2019 - 13:03

Witajcie, mam problem  z nowymi kablami do ładowarki - kupiłem przez internet 2 "oryginalne" - ale pewnie to różnie jest, otóż mój telefon nie chce współpracować z nimi, dziwne jest to, że tylko z moim IP7, sprawdzałem na 5,6 i 7 plus - wszystko działa, sprawdzałem mój telefon na innych nawet najgorszych podróbkach i ładują, a te nie chcą, może coś gdzieś być blokowane? myślałem ze ios 12.2 Beta coś blokuje ale zrobiłem wymazywanie, wszystko jak nowy iphone i dalej nic. Proszę o pomoc



#2 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 29 stycznia 2019 - 13:17

Kup normalne kable, z MFI. Szkoda telefonu.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Marcin Janowski

Marcin Janowski
  • 6 postów
  • SkądCieszyn

Napisano 29 stycznia 2019 - 14:47

Kup normalne kable, z MFI. Szkoda telefonu.

 

co to MFI ? ogólnie to zastanawia mnie fakt, że mój telefon jest taki wybredny - może to ma coś wspólnego że na betach działam?



#4 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 stycznia 2019 - 15:02

co to MFI ? ogólnie to zastanawia mnie fakt, że mój telefon jest taki wybredny - może to ma coś wspólnego że na betach działam?

Google nie działa? Kup kabel z MFI  i żaden telefon nie będzie wybredny. Na tym "oryginalnym" szajsie różne się mogą dziać cuda. Każdy kabel z MFI ma oznaczenie że jest MFI.


iPhone 15 Pro


#5 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:

Napisano 29 stycznia 2019 - 15:30

Taka ciekawostka. Koleżanka ma 6S i kabel no name, w zeszłym tygodniu wyskoczył komunikat "Akcesorium może nie być obsługiwane". Brak ładowania. Przez pół roku było ok więc o co chodzi? Zmieniła kabel na "wyglądający na oryginalny", ładowanie ruszyło. Na drugi dzień znów komunikat i brak ładowania. Oryginał rozwiązał problem. iOS 12.1.2.

Podejrzewam, że polityka Apple mogła się zaostrzyć w przypadku niecertyfikowanych kabli.


iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#6 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 stycznia 2019 - 15:44

Jak to bywa z tymi kablami, działają do którejś z kolei aktualizacji i po niej nagle przestają. Nie rozumiem ludzi kupujących taki chłam. I jak się patrzy po aukcjach to sprzedają się w setkach sztuk. Kabel z MFI można już kupić za 20-25 zł a nieraz nawet taniej na przecenach na AliExpress.

iPhone 15 Pro


#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 stycznia 2019 - 00:37

Witajcie, mam problem  z nowymi kablami do ładowarki - kupiłem przez internet 2 "oryginalne" - ale pewnie to różnie jest, otóż mój telefon nie chce współpracować z nimi, dziwne jest to, że tylko z moim IP7, sprawdzałem na 5,6 i 7 plus - wszystko działa, sprawdzałem mój telefon na innych nawet najgorszych podróbkach i ładują, a te nie chcą, może coś gdzieś być blokowane? myślałem ze ios 12.2 Beta coś blokuje ale zrobiłem wymazywanie, wszystko jak nowy iphone i dalej nic. Proszę o pomoc

Jeżeli sprzedawcy nie ma na liście autoryzowanych sprzedawców Apple https://locate.apple.com/pl/pl, a za kabel rzekomo oryginalny płaciłeś mniej niż 80-90zł./szt. to wiedz, że na 99.99% koło oryginału nawet nie leżał.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 Marcin Janowski

Marcin Janowski
  • 6 postów
  • SkądCieszyn

Napisano 30 stycznia 2019 - 12:55

Patrząc na politykę tego forum to pewnie zaraz wszyscy bany dostaną za nie odpowiadanie na temat - ludzie ja wiem, że ten kabel jest nie oryginalny, nie potrzebuje pomocy w zakupie  tylko pytam o coś innego, wg. mnie problem leży po stronie telefonu



#9 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 066 postów
  • Płeć:

Napisano 30 stycznia 2019 - 13:13

 wg. mnie problem leży po stronie telefonu

A według mnie, jeżeli telefon ładuje się poprawnie na oryginalnym kablu, a na tym nie chce, to problem jest właśnie w kablu. Te bez MFI to loteria. Może przez pewien czas działać, a potem przestać, może działać z innymi telefonami a z tym nie, i wszystkie inne możliwe kombinacje. Z rozwaleniem telefonu włącznie. Moja rada to pozbądź się tego kabla i kup inny. Niekoniecznie oryginalny Apple, byleby z MFI. I nie ma to nic wspólnego z tym forum i jego polityką. Nie jestem z nim w żaden sposób związany.


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 30 stycznia 2019 - 13:14

  • iSEe lubi to

#10 winmaciek

winmaciek
  • 6 894 postów
  • Płeć:

Napisano 30 stycznia 2019 - 13:21

Patrząc na politykę tego forum to pewnie zaraz wszyscy bany dostaną za nie odpowiadanie na temat - ludzie ja wiem, że ten kabel jest nie oryginalny, nie potrzebuje pomocy w zakupie  tylko pytam o coś innego, wg. mnie problem leży po stronie telefonu


Jeśli uważasz, że to problem po stronie telefonu, to kup kabel certyfikowany MFI (made for iPhone), podłącz i zobacz czy są problemy. Dopiero wtedy będzie można coś powiedzieć.
Czy to jest aż tak trudne?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#11 Marcin Janowski

Marcin Janowski
  • 6 postów
  • SkądCieszyn

Napisano 30 stycznia 2019 - 18:26

Jeśli uważasz, że to problem po stronie telefonu, to kup kabel certyfikowany MFI (made for iPhone), podłącz i zobacz czy są problemy. Dopiero wtedy będzie można coś powiedzieć.
Czy to jest aż tak trudne

nie jest to trudne, mam oryginalne kable z mojej 6-stki i 7-mki, działają normalnie, ale tak jak pisałem mam również te 2 (dwa) podrobione które nie działają tylko na mojej siódemce i teraz uwaga! oba działają na: mojej 6stce, żony 6s i innych iphonach i ipadach od znajomych (w tym 5,6,7,8,X) nie działa tylko na JEDNEJ siódemce. Czy to jest aż takie trudne zrozumieć o czym ja pisze?, że problem widzę po stronie telefonu?



#12 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 30 stycznia 2019 - 18:43

Ale masz problem ja nie mogę .Masz normalne, oryginalne kable, które normalnie działają z 7  a uparcie będziesz  szukał przyczyny dlaczego nie działają podróbki? Bo są podróbkami i akurat coś im nie pasuje w 7. Każdy telefon ma inną wersję softu, przystosowaną do danego modelu. Może akurat ta z 7 nie działa z tymi kablami. Zresztą po co ich w ogóle używasz jak to tylko proszenie się o uszkodzenie telefonu. Wywal to do kosza i nie szukaj dziury w całym.


iPhone 15 Pro


#13 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 30 stycznia 2019 - 18:52

nie jest to trudne, mam oryginalne kable z mojej 6-stki i 7-mki, działają normalnie, ale tak jak pisałem mam również te 2 (dwa) podrobione które nie działają tylko na mojej siódemce i teraz uwaga! oba działają na: mojej 6stce, żony 6s i innych iphonach i ipadach od znajomych (w tym 5,6,7,8,X) nie działa tylko na JEDNEJ siódemce. Czy to jest aż takie trudne zrozumieć o czym ja pisze?, że problem widzę po stronie telefonu?

Uparty jesteś. Ewidentnie wina kabla. 


iPhone 8, MBA





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych