Witajcie, mam problem z nowymi kablami do ładowarki - kupiłem przez internet 2 "oryginalne" - ale pewnie to różnie jest, otóż mój telefon nie chce współpracować z nimi, dziwne jest to, że tylko z moim IP7, sprawdzałem na 5,6 i 7 plus - wszystko działa, sprawdzałem mój telefon na innych nawet najgorszych podróbkach i ładują, a te nie chcą, może coś gdzieś być blokowane? myślałem ze ios 12.2 Beta coś blokuje ale zrobiłem wymazywanie, wszystko jak nowy iphone i dalej nic. Proszę o pomoc

Problem z ładowaniem jednego telefonu przez kabel
#1
Napisano 29 stycznia 2019 - 13:03
#2
Napisano 29 stycznia 2019 - 13:17
Kup normalne kable, z MFI. Szkoda telefonu.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#3
Napisano 29 stycznia 2019 - 14:47
Kup normalne kable, z MFI. Szkoda telefonu.
co to MFI ? ogólnie to zastanawia mnie fakt, że mój telefon jest taki wybredny - może to ma coś wspólnego że na betach działam?
#4
Napisano 29 stycznia 2019 - 15:02
co to MFI ? ogólnie to zastanawia mnie fakt, że mój telefon jest taki wybredny - może to ma coś wspólnego że na betach działam?
Google nie działa? Kup kabel z MFI i żaden telefon nie będzie wybredny. Na tym "oryginalnym" szajsie różne się mogą dziać cuda. Każdy kabel z MFI ma oznaczenie że jest MFI.
iPhone 15 Pro
#5
Napisano 29 stycznia 2019 - 15:30
Taka ciekawostka. Koleżanka ma 6S i kabel no name, w zeszłym tygodniu wyskoczył komunikat "Akcesorium może nie być obsługiwane". Brak ładowania. Przez pół roku było ok więc o co chodzi? Zmieniła kabel na "wyglądający na oryginalny", ładowanie ruszyło. Na drugi dzień znów komunikat i brak ładowania. Oryginał rozwiązał problem. iOS 12.1.2.
Podejrzewam, że polityka Apple mogła się zaostrzyć w przypadku niecertyfikowanych kabli.
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#6
Napisano 29 stycznia 2019 - 15:44
iPhone 15 Pro
#7
Napisano 30 stycznia 2019 - 00:37
Witajcie, mam problem z nowymi kablami do ładowarki - kupiłem przez internet 2 "oryginalne" - ale pewnie to różnie jest, otóż mój telefon nie chce współpracować z nimi, dziwne jest to, że tylko z moim IP7, sprawdzałem na 5,6 i 7 plus - wszystko działa, sprawdzałem mój telefon na innych nawet najgorszych podróbkach i ładują, a te nie chcą, może coś gdzieś być blokowane? myślałem ze ios 12.2 Beta coś blokuje ale zrobiłem wymazywanie, wszystko jak nowy iphone i dalej nic. Proszę o pomoc
Jeżeli sprzedawcy nie ma na liście autoryzowanych sprzedawców Apple https://locate.apple.com/pl/pl, a za kabel rzekomo oryginalny płaciłeś mniej niż 80-90zł./szt. to wiedz, że na 99.99% koło oryginału nawet nie leżał.
Pomogłem ? - Lubię to
#8
Napisano 30 stycznia 2019 - 12:55
Patrząc na politykę tego forum to pewnie zaraz wszyscy bany dostaną za nie odpowiadanie na temat - ludzie ja wiem, że ten kabel jest nie oryginalny, nie potrzebuje pomocy w zakupie tylko pytam o coś innego, wg. mnie problem leży po stronie telefonu
#9
Napisano 30 stycznia 2019 - 13:13
wg. mnie problem leży po stronie telefonu
A według mnie, jeżeli telefon ładuje się poprawnie na oryginalnym kablu, a na tym nie chce, to problem jest właśnie w kablu. Te bez MFI to loteria. Może przez pewien czas działać, a potem przestać, może działać z innymi telefonami a z tym nie, i wszystkie inne możliwe kombinacje. Z rozwaleniem telefonu włącznie. Moja rada to pozbądź się tego kabla i kup inny. Niekoniecznie oryginalny Apple, byleby z MFI. I nie ma to nic wspólnego z tym forum i jego polityką. Nie jestem z nim w żaden sposób związany.
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 30 stycznia 2019 - 13:14
- iSEe lubi to
#10
Napisano 30 stycznia 2019 - 13:21
Patrząc na politykę tego forum to pewnie zaraz wszyscy bany dostaną za nie odpowiadanie na temat - ludzie ja wiem, że ten kabel jest nie oryginalny, nie potrzebuje pomocy w zakupie tylko pytam o coś innego, wg. mnie problem leży po stronie telefonu
Jeśli uważasz, że to problem po stronie telefonu, to kup kabel certyfikowany MFI (made for iPhone), podłącz i zobacz czy są problemy. Dopiero wtedy będzie można coś powiedzieć.
Czy to jest aż tak trudne?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#11
Napisano 30 stycznia 2019 - 18:26
Jeśli uważasz, że to problem po stronie telefonu, to kup kabel certyfikowany MFI (made for iPhone), podłącz i zobacz czy są problemy. Dopiero wtedy będzie można coś powiedzieć.
Czy to jest aż tak trudne
nie jest to trudne, mam oryginalne kable z mojej 6-stki i 7-mki, działają normalnie, ale tak jak pisałem mam również te 2 (dwa) podrobione które nie działają tylko na mojej siódemce i teraz uwaga! oba działają na: mojej 6stce, żony 6s i innych iphonach i ipadach od znajomych (w tym 5,6,7,8,X) nie działa tylko na JEDNEJ siódemce. Czy to jest aż takie trudne zrozumieć o czym ja pisze?, że problem widzę po stronie telefonu?
#12
Napisano 30 stycznia 2019 - 18:43
Ale masz problem ja nie mogę .Masz normalne, oryginalne kable, które normalnie działają z 7 a uparcie będziesz szukał przyczyny dlaczego nie działają podróbki? Bo są podróbkami i akurat coś im nie pasuje w 7. Każdy telefon ma inną wersję softu, przystosowaną do danego modelu. Może akurat ta z 7 nie działa z tymi kablami. Zresztą po co ich w ogóle używasz jak to tylko proszenie się o uszkodzenie telefonu. Wywal to do kosza i nie szukaj dziury w całym.
iPhone 15 Pro
#13
Napisano 30 stycznia 2019 - 18:52
nie jest to trudne, mam oryginalne kable z mojej 6-stki i 7-mki, działają normalnie, ale tak jak pisałem mam również te 2 (dwa) podrobione które nie działają tylko na mojej siódemce i teraz uwaga! oba działają na: mojej 6stce, żony 6s i innych iphonach i ipadach od znajomych (w tym 5,6,7,8,X) nie działa tylko na JEDNEJ siódemce. Czy to jest aż takie trudne zrozumieć o czym ja pisze?, że problem widzę po stronie telefonu?
Uparty jesteś. Ewidentnie wina kabla.
iPhone 8, MBA
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych