Witam,
Moja znajoma ma możliwość kupienia modelu iPad Pro 9.7 Wi-Fi Cellular 256GB (Model A1674) w dość atrakcyjnej cenie 1800 zł. Z tego co sprawdziłem jest to model z 2016 roku.
iPad podobno nie był używany i przeleżał w piwnicy (ciepłej) w firmie, był ponoć tylko uruchomiony, ale nie był wykorzystywany.
Udało mi się zdobyć numer seryjny urządzenia i na stronie apple'a nie ma informacji o statusie gwarancji. Wygląda to tak, jak gdyby ten iPad nie był aktywowany z wykorzystaniem Apple Id. Chyba dobrze myślę?
W związku z tym zastanawiam się nad pewnymi sprawami:
1. Czy jeżeli iPad nie był aktywowany, po aktywacji gwarancja startuje od momentu aktywacji?
2. Obawiam się o stan baterii, skoro nie był używany i przeleżał 2 lata w piwnicy i nie był ładowany to czy bateria może się okazać zużyta?
Niestety nie ma możliwości sprawdzenia tego iPada przed zakupem…
Jest to trochę kupowanie kota w worku i się zastanawiam, czy warto…
Może doradzicie, jak zweryfikować jeszcze tego iPada i czy warto go w ogóle kupić wiedząc o nim dość niewiele?
Z góry dzięki J
Pozdrawiam