Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pierwsze uruchomienie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 motyll747

motyll747
  • 35 postów

Napisano 15 stycznia 2019 - 12:50

Witam ostatnio kupiłem Apple Watch 1 przez internet od starszego pana bez papierów jedynie z ładowarka ( ponieważ twierdzi , ze kupił będąc u syna w USA i żeby uniknąć cła zostawił wszystko tam , w co mu wierze bo kupowałem już wcześniej od niego zegarki i napewno nie jest kradziony itd) gdy watch do mnie przyszedł okazało się ze muszę podać jego apple id i hasło ponieważ on go nie wylogowal a jak zapomniałem o to dopytać . On mówi ze nie pamięta teraz apple id i hasła ponieważ zegarek u niego leżał trochę a iPhonie już dawno nie używa . Czy jest jakaś możliwość zresetowania go i uruchomienia bez wpisywania id i hasła ? Lub czy jeżeli pójdę do iSpot-a bez papierów to mi go wyczyszczą ? Z góry dzięki

#2 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 stycznia 2019 - 13:41

Nie.

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#3 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 15 stycznia 2019 - 14:14

Jak on tego nie wyloguje, to nic nie zrobisz. Nikt Ci z tym nie pomoże bo się nie da. Zwróć do sprzedawcy a jak nie to kosz.

Użytkownik Regiss edytował ten post 15 stycznia 2019 - 14:14

iPhone 15 Pro


#4 motyll747

motyll747
  • 35 postów

Napisano 15 stycznia 2019 - 14:18

A czysto teoretycznie zakładając ze on zna swój login i hasło . Może zrobić to zdalnie ? Jeżeli ja mam watcha a on np. Wyloguje się u siebie na koncie ?

#5 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 15 stycznia 2019 - 14:26

Tak, loguje się na swoje konto Apple id i tam ma dołączone urządzenia. Usuwa ten zegarek i wtedy możesz go aktywować. Wszytko bez dotykania zegarka, zdalnie.

iPhone 15 Pro


#6 motyll747

motyll747
  • 35 postów

Napisano 15 stycznia 2019 - 14:26

Dzieki

#7 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 15 stycznia 2019 - 14:29

Może nie pamiętać hasła ale przecież można go wyzerowac przez maila. Maila też nie pamięta? To albo ma bardzo słabą pamięć albo zegarek jest jakiegoś podejrzanego pochodzenia.

Użytkownik Regiss edytował ten post 15 stycznia 2019 - 14:30

iPhone 15 Pro


#8 motyll747

motyll747
  • 35 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 10:47

Już właśnie odzyskał swoje hasło . Regiss lub ktoś inny kto ma chwile a mógłbyś proszę wysłać mi tu krok po kroku najlepiej ze screenami jak to zdobić bo ten gość się słabo orientuje i ja tez mówiąc szczerze jak się zalogowałem na swoje id na stronie apple nie mogę znaleść „rubryki urządzenia zalogowane” tyle ze ja mam tylko jeden tel zalogowany to może dlatego . Z góry dzieki

Użytkownik motyll747 edytował ten post 18 stycznia 2019 - 10:48


#9 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 11:01

Tak,

 

loguje się na icloud.com

 

potem klika ikonę "znajdź"

 

https://i.imgur.com/3mTsy1m.png

 

Potem w prawym górnym rogu swoje imię i "ustawienia icloud"

 

https://i.imgur.com/dvrPCb5.png

 

Na końcu po lewej X obok Apple Watch

 

https://i.imgur.com/anNhlok.png


Użytkownik Murgal edytował ten post 18 stycznia 2019 - 11:03

Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 


#10 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 stycznia 2019 - 11:01

Już właśnie odzyskał swoje hasło . Regiss lub ktoś inny kto ma chwile a mógłbyś proszę wysłać mi tu krok po kroku najlepiej ze screenami jak to zdobić bo ten gość się słabo orientuje i ja tez mówiąc szczerze jak się zalogowałem na swoje id na stronie apple nie mogę znaleść „rubryki urządzenia zalogowane” tyle ze ja mam tylko jeden tel zalogowany to może dlatego . Z góry dzieki

https://appleid.appl.../#!&page=signin

 

Ustawienia, Urządzenia



#11 motyll747

motyll747
  • 35 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 11:07

Dzięki :)

#12 depe

depe
  • 484 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 12:00

Jak on tego nie wyloguje, to nic nie zrobisz. Nikt Ci z tym nie pomoże bo się nie da. Zwróć do sprzedawcy a jak nie to kosz.

Apple Support może wyzerować AW to stanu „sklepowego”. Przerabiałem.
Konieczny jednak jest skan dowodu zakupu (paragon lub faktura).

 MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB  iPad Air LTE 32 GB  iPad Mini 4 LTE 16 GB  iPhone 12 Pro 128 GB  Apple Watch Series 4 LTE SS


#13 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 18 stycznia 2019 - 13:41

Apple Support może wyzerować AW to stanu „sklepowego”. Przerabiałem.
Konieczny jednak jest skan dowodu zakupu (paragon lub faktura).

No to jasna sprawa, tak samo jest z iPhonami jak się ma dowod zakupu. Ale tu jest zegarek z USA bez jakiegokolwiek papieru więc nie ma co na to liczyć. Tylko poprzedni właściciel może pomóc w tym przypadku.

Użytkownik Regiss edytował ten post 18 stycznia 2019 - 13:42

iPhone 15 Pro


#14 depe

depe
  • 484 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 13:59

W moim przypadku okazało się, że nawet poprzedni właściel znający login i hasło do iCloud nic nie mógł zrobić.
Tylko support mógł pomóc ale tylko z papierkami zakupu.

 MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB  iPad Air LTE 32 GB  iPad Mini 4 LTE 16 GB  iPhone 12 Pro 128 GB  Apple Watch Series 4 LTE SS


#15 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 18 stycznia 2019 - 17:48

W moim przypadku okazało się, że nawet poprzedni właściel znający login i hasło do iCloud nic nie mógł zrobić.
Tylko support mógł pomóc ale tylko z papierkami zakupu.

Niemożliwe, a przynajmniej nieprawdopodobne. Jak mając login i hasło ( tym samym dostęp) do konta nie można usunąć urządzenia? Chyba że użytkownik jakiś nieogarniety albo złośliwy.

iPhone 15 Pro


#16 depe

depe
  • 484 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 20:36

Konsultant w Apple powiedział mi, że bardzo rzadko ale takie rzeczy się zdarzają.

Do rzeczy.

 

Kupiłem AW S0 w 2015 w Apple Store w Dreźnie.

Uzywałem ponad 3 lata. W tym roku w Berlinie nabyłem AW4, a starego watcha odłączyłem od iCloud i wymazałem zgodnie z instrukcją: https://support.appl.../pl-pl/HT204568 i sprzedałem.

 

IMG-5169.jpg

 

 

Jednak nabywca nie mógł go aktywować. Za każdą próbą pojawiał się komunikat: Blokada Aktywacji

 

IMG-4277.jpg

 

 

Sprwadziłem na Macbooku i w iPhone. W iCloud nie było tego AW na liście urządzeń. Były wszystkie pozostałe moje sprzęty AW S0 nie było.

 

Zadzwoniłem do supportu Apple i po przesłaniu im paragonu zakupu w 2 godz odblokowali AW.

Na paragonie musi być czytelny nr seryjny i widoczne wszystkie cztery rogi. Nie może być ucięty.

 

aw1.jpg

 

Mail potwierdzający odblokowanie przyszedł po 2 godz.

 

Zrzut-ekranu-2019-01-18-o-20-29-25.jpg

 

translate.google:

Cześć XXXXXXX,

Dziękuję za cierpliwość.

Sprawdziliśmy dostarczone przez Ciebie dokumenty i wyłączyliśmy blokadę aktywacji w Twoim zegarze Apple Watch. Wykonaj następujące kroki, aby usunąć urządzenie:

1. Pozostaw zegarek Apple Watch podłączony do ładowarki.
2. Przytrzymaj boczny klawisz, aż pojawi się następujące okno: "Wyłącz".
3. Naciśnij suwak Zamknij, a następnie unieś palec.
4. Wybierz "Ustawienia usuń zawartość".

Nie przywracaj urządzenia z kopii zapasowej iCloud lub iTunes. Podczas przywracania z kopii zapasowej blokada aktywacji może zostać ponownie aktywowana.

Więcej informacji o usuwaniu urządzenia znajdziesz w tym artykule:
https://support.appl.../en-us/HT204567

Uwaga: usunięcie zegarka Apple Watch i ustawienie go jako nowego urządzenia spowoduje usunięcie wszystkich danych z urządzenia. Obejmuje to między innymi zakupy w sklepie iTunes Store i App Store, treści przechowywane w iCloud i wszystkie rozmowy w "News". Podczas przywracania z kopii zapasowej blokada aktywacji może zostać ponownie aktywowana.

Dowiedz się więcej o zarządzaniu swoim Apple ID:
https://support.appl.../en-us/HT201487

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. Odpowiedni numer telefonu można znaleźć w następującym artykule:
http://support.apple.com/kb/HE57

Dziękuję

Wsparcie Apple


 MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB  iPad Air LTE 32 GB  iPad Mini 4 LTE 16 GB  iPhone 12 Pro 128 GB  Apple Watch Series 4 LTE SS


#17 motyll747

motyll747
  • 35 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 22:00

No właśnie u niego jest to samo , ze mu nie pokazuje w iCloud na liście :0 .

Kurde pierwszy raz coś mnie podkusiło żeby kupić używana „elektronikę „ i są efekty...

To jedyne wyjście chyba żeby mi podał login i hasło ?

#18 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 stycznia 2019 - 22:10

No właśnie u niego jest to samo , ze mu nie pokazuje w iCloud na liście :0 .

Kurde pierwszy raz coś mnie podkusiło żeby kupić używana „elektronikę „ i są efekty...

To jedyne wyjście chyba żeby mi podał login i hasło ?

Albo odesłać :)



#19 motyll747

motyll747
  • 35 postów

Napisano 18 stycznia 2019 - 22:13

No tak . :)
Jutro jeszcze zadzwoni do syna żeby poszukał dowód zakupu i jak znajdzie to mi wyślę foto . I zrobię jak kolega wyżej




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych