
Pierwsze uruchomienie
#1
Posted 15 January 2019 - 12:50
#2
Posted 15 January 2019 - 13:41
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
#3
Posted 15 January 2019 - 14:14
Edited by Regiss, 15 January 2019 - 14:14.
iPhone 15 Pro
#4
Posted 15 January 2019 - 14:18
#5
Posted 15 January 2019 - 14:26
iPhone 15 Pro
#6
Posted 15 January 2019 - 14:26
#7
Posted 15 January 2019 - 14:29
Edited by Regiss, 15 January 2019 - 14:30.
iPhone 15 Pro
#8
Posted 18 January 2019 - 10:47
Edited by motyll747, 18 January 2019 - 10:48.
#9
Posted 18 January 2019 - 11:01
Tak,
loguje się na icloud.com
potem klika ikonę "znajdź"
https://i.imgur.com/3mTsy1m.png
Potem w prawym górnym rogu swoje imię i "ustawienia icloud"
https://i.imgur.com/dvrPCb5.png
Na końcu po lewej X obok Apple Watch
https://i.imgur.com/anNhlok.png
Edited by Murgal, 18 January 2019 - 11:03.
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#10
Posted 18 January 2019 - 11:01
Już właśnie odzyskał swoje hasło . Regiss lub ktoś inny kto ma chwile a mógłbyś proszę wysłać mi tu krok po kroku najlepiej ze screenami jak to zdobić bo ten gość się słabo orientuje i ja tez mówiąc szczerze jak się zalogowałem na swoje id na stronie apple nie mogę znaleść „rubryki urządzenia zalogowane” tyle ze ja mam tylko jeden tel zalogowany to może dlatego . Z góry dzieki
https://appleid.appl.../#!&page=signin
Ustawienia, Urządzenia
#11
Posted 18 January 2019 - 11:07

#12
Posted 18 January 2019 - 12:00
Apple Support może wyzerować AW to stanu „sklepowego”. Przerabiałem.Jak on tego nie wyloguje, to nic nie zrobisz. Nikt Ci z tym nie pomoże bo się nie da. Zwróć do sprzedawcy a jak nie to kosz.
Konieczny jednak jest skan dowodu zakupu (paragon lub faktura).
MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB iPad Air LTE 32 GB iPad Mini 4 LTE 16 GB iPhone 12 Pro 128 GB Apple Watch Series 4 LTE SS
#13
Posted 18 January 2019 - 13:41
No to jasna sprawa, tak samo jest z iPhonami jak się ma dowod zakupu. Ale tu jest zegarek z USA bez jakiegokolwiek papieru więc nie ma co na to liczyć. Tylko poprzedni właściciel może pomóc w tym przypadku.Apple Support może wyzerować AW to stanu „sklepowego”. Przerabiałem.
Konieczny jednak jest skan dowodu zakupu (paragon lub faktura).
Edited by Regiss, 18 January 2019 - 13:42.
iPhone 15 Pro
#14
Posted 18 January 2019 - 13:59
Tylko support mógł pomóc ale tylko z papierkami zakupu.
MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB iPad Air LTE 32 GB iPad Mini 4 LTE 16 GB iPhone 12 Pro 128 GB Apple Watch Series 4 LTE SS
#15
Posted 18 January 2019 - 17:48
Niemożliwe, a przynajmniej nieprawdopodobne. Jak mając login i hasło ( tym samym dostęp) do konta nie można usunąć urządzenia? Chyba że użytkownik jakiś nieogarniety albo złośliwy.W moim przypadku okazało się, że nawet poprzedni właściel znający login i hasło do iCloud nic nie mógł zrobić.
Tylko support mógł pomóc ale tylko z papierkami zakupu.
iPhone 15 Pro
#16
Posted 18 January 2019 - 20:36
Konsultant w Apple powiedział mi, że bardzo rzadko ale takie rzeczy się zdarzają.
Do rzeczy.
Kupiłem AW S0 w 2015 w Apple Store w Dreźnie.
Uzywałem ponad 3 lata. W tym roku w Berlinie nabyłem AW4, a starego watcha odłączyłem od iCloud i wymazałem zgodnie z instrukcją: https://support.appl.../pl-pl/HT204568 i sprzedałem.
Jednak nabywca nie mógł go aktywować. Za każdą próbą pojawiał się komunikat: Blokada Aktywacji
Sprwadziłem na Macbooku i w iPhone. W iCloud nie było tego AW na liście urządzeń. Były wszystkie pozostałe moje sprzęty AW S0 nie było.
Zadzwoniłem do supportu Apple i po przesłaniu im paragonu zakupu w 2 godz odblokowali AW.
Na paragonie musi być czytelny nr seryjny i widoczne wszystkie cztery rogi. Nie może być ucięty.
Mail potwierdzający odblokowanie przyszedł po 2 godz.
translate.google:
Cześć XXXXXXX,
Dziękuję za cierpliwość.
Sprawdziliśmy dostarczone przez Ciebie dokumenty i wyłączyliśmy blokadę aktywacji w Twoim zegarze Apple Watch. Wykonaj następujące kroki, aby usunąć urządzenie:
1. Pozostaw zegarek Apple Watch podłączony do ładowarki.
2. Przytrzymaj boczny klawisz, aż pojawi się następujące okno: "Wyłącz".
3. Naciśnij suwak Zamknij, a następnie unieś palec.
4. Wybierz "Ustawienia usuń zawartość".
Nie przywracaj urządzenia z kopii zapasowej iCloud lub iTunes. Podczas przywracania z kopii zapasowej blokada aktywacji może zostać ponownie aktywowana.
Więcej informacji o usuwaniu urządzenia znajdziesz w tym artykule:
https://support.appl.../en-us/HT204567
Uwaga: usunięcie zegarka Apple Watch i ustawienie go jako nowego urządzenia spowoduje usunięcie wszystkich danych z urządzenia. Obejmuje to między innymi zakupy w sklepie iTunes Store i App Store, treści przechowywane w iCloud i wszystkie rozmowy w "News". Podczas przywracania z kopii zapasowej blokada aktywacji może zostać ponownie aktywowana.
Dowiedz się więcej o zarządzaniu swoim Apple ID:
https://support.appl.../en-us/HT201487
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. Odpowiedni numer telefonu można znaleźć w następującym artykule:
http://support.apple.com/kb/HE57
Dziękuję
Wsparcie Apple
MacBook Pro 13 M1 16GB 1TB iPad Air LTE 32 GB iPad Mini 4 LTE 16 GB iPhone 12 Pro 128 GB Apple Watch Series 4 LTE SS
#17
Posted 18 January 2019 - 22:00
Kurde pierwszy raz coś mnie podkusiło żeby kupić używana „elektronikę „ i są efekty...
To jedyne wyjście chyba żeby mi podał login i hasło ?
#18
Posted 18 January 2019 - 22:10
No właśnie u niego jest to samo , ze mu nie pokazuje w iCloud na liście :0 .
Kurde pierwszy raz coś mnie podkusiło żeby kupić używana „elektronikę „ i są efekty...
To jedyne wyjście chyba żeby mi podał login i hasło ?
Albo odesłać
#19
Posted 18 January 2019 - 22:13

Jutro jeszcze zadzwoni do syna żeby poszukał dowód zakupu i jak znajdzie to mi wyślę foto . I zrobię jak kolega wyżej
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users