Rok temu kupi艂em Iwatch i zsynchronizowa艂em go z kontem Icould (rezem z moimi pozosta艂ymi urz膮dzeniami). P贸艂 roku p贸藕niej zmieni艂em maila do logowania do Icould. Wszystkie moje urz膮dzania przenios艂y si臋 na konto z nowym adresem e-mail. W tym czasie nie u偶ywa艂em Iwatch'a. Dzisiaj, po w艂膮czeniu zegarka okaza艂o si臋, 偶e pomimo tego, 偶e m贸j Iphone go zapami臋ta艂, to musz臋 zalogowa膰 si臋 do Icould u偶ywaj膮c starego adresu e-mail. Wpisuje poprzedni ju偶 nieaktywny e-mail i has艂o i Iwatch nie wykrywa konta, pr贸bowa艂em r贸wnie偶 z nowym kontem i tak samo. Co zrobi膰 z tym fantem?

Apple Watch - powi膮zanie z nieistniej膮cym adresem email
#1
Napisano 02 stycznia 2019 - 23:54
#2
Napisano 03 stycznia 2019 - 14:12
A usuni臋cie Apple Watch ze strony iCloud? Nie wiem czy w tym przypadku ta operacja jest mo偶liwa ale mo偶e warto spr贸bowa膰.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#3
Napisano 03 stycznia 2019 - 15:16
W艂a艣nie problem w tym, 偶e na nowym koncie go nie mam... Za艂o偶y艂em nawet osobne konto z tym starym adresem e-mail (kt贸ry jest wymagany przez Iwatch do logowania), ale to te偶 nie pomog艂o.
#4
Napisano 03 stycznia 2019 - 15:40
Ja te偶 mia艂em ostatnio problemy z iCloud i urz膮dzeniami. Okaza艂o si臋 na infolinii, 偶e podczas ostatniej aktualizacji Mojave jest jaki艣 b艂膮d i potrafi samoistnie zmieni膰 czas na komputerze i j臋zyk klawiatury( ja tak mia艂em) i dopiero po zmianie czasu na w艂a艣ciwy i ustawieniu uk艂adu na polski PRO zalogowa艂o mi si臋 do icloud gdzie na innych urz膮dzeniach dzia艂a艂o.
#5
Napisano 04 stycznia 2019 - 09:18
Zmiana maila nie powinna powodowa膰 takich problem贸w. Nowe konto ze starym mailem mo偶e jedynie pogorszy膰 spraw臋. Zadzwo艅 do Apple przedstaw sytuacj臋. To chyba najlepsze wyj艣cie w tej chwili
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1
0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych