Witam czy jeżeli kupię zegarek Watch 4 z LTE w USA (wyjeżdzam jutro) to czy w momencie w którym Orange uruchomi eSIM, będę mógł wówczas używać tej funkcjonalności w Polsce?

Watch 4 LTE z USA
#1
Napisano 11 grudnia 2018 - 09:21
#2
Napisano 11 grudnia 2018 - 09:31
Nie. Ale kartkę z USA możesz wysłać.
Użytkownik towal edytował ten post 11 grudnia 2018 - 09:31
#3
Napisano 11 grudnia 2018 - 11:36
Będziesz miał co najwyżej EKG i tyle.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#4
Napisano 11 grudnia 2018 - 11:56
Była ostatnio mowa, że Apple ograniczył gwarancje na zegarki LTE z innych krajów. Prawda to?
#5
Napisano 11 grudnia 2018 - 12:36
Tak. W chwili obecnej nie ma możliwości serwisowania w Polsce zegarków w wersji z LTE. Nawet płatnie.
Może w przyszłości coś się zmieni kiedy takie modele będą u nas w sprzedaży.
- krzysztofsds lubi to
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#6
Napisano 11 grudnia 2018 - 12:39
Tak. Jest o tym mowa w regulaminie Apple więc trzeba doczytać. Szkoda że trochę za plecami to zrobili i nie dali jasnej informacji. Serwisowanie tak jak zaznacza serwis.me nawet odpłatnie jest niemożliwe chyba że Apple zrobi jakiś wyjątek ale z tego co wiem to nawet system nie przyjmuje zlecenia więc tak naprawdę nie ma szans na zawiadomienie Apple o chęci serwisowania. Może jedynie na infolinii coś by się dało ugrać ale wątpię.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#7
Napisano 11 grudnia 2018 - 16:01
To smutne co piszecie ale trudno. Dziękuję za odpowiedzi.
#8
Napisano 11 grudnia 2018 - 16:05
Nie ma się co załamywać, promocji na Apple nie było, nie ma i nie będzie bo się po prostu sprzedaje. Poza tym, różnica w cenie nie jest powalająca, więc bierz w PL i się nie zastanawiaj.
#9
Napisano 11 grudnia 2018 - 17:00
To nie ma nic wspólnego z promocją. Po prostu zmienili kwestię gwarancji. Szkoda ale co poradzić.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#10
Napisano 11 grudnia 2018 - 21:23
Tak. Jest o tym mowa w regulaminie Apple więc trzeba doczytać. Szkoda że trochę za plecami to zrobili i nie dali jasnej informacji. Serwisowanie tak jak zaznacza serwis.me nawet odpłatnie jest niemożliwe chyba że Apple zrobi jakiś wyjątek ale z tego co wiem to nawet system nie przyjmuje zlecenia więc tak naprawdę nie ma szans na zawiadomienie Apple o chęci serwisowania. Może jedynie na infolinii coś by się dało ugrać ale wątpię.
Przecież "od zawsze" w Polsce nie mogły być serwisowane wersje Watch-y które nie były na Polskę wprowadzone przez Apple. Jak Apple wprowadzał pierwsze wersje Apple Watch (Watch Sport i Watch) i mijały miesiące zanim pojawiły się w oficjalnych polskich sklepach i polskim AOS - to do tego czasu żaden serwis w Polsce nie serwisował żadnych AW, które ktoś sobie sprowadził z zagranicy i przypadkiem zepsuł.
Tak było z S3 LTE i tak jest z S4 LTE. Jak będą S4 LTE w Polsce - będzie serwis.
Pomogłem ? - Lubię to
#11
Napisano 12 grudnia 2018 - 10:34
O czym innym mówimy. Brak serwisu zegarków LTE jest związany z tym że nie są dostępne na naszym rynku i tu masz rację. To samo dotyczy sytuacji kiedy AW w ogóle jeszcze nie był dostępny w Polsce.
Niestety niedawno Apple wprowadziło całkowity zakaz serwisowania jakichkolwiek zegarków z innych dystrybucji. Możesz zatem kupić za granicą standardowy zegarek bez LTE a i tak nie przeserwisujesz go w Polsce. Do tej pory się dało.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#12
Napisano 12 grudnia 2018 - 10:41
O czym innym mówimy. Brak serwisu zegarków LTE jest związany z tym że nie są dostępne na naszym rynku i tu masz rację. To samo dotyczy sytuacji kiedy AW w ogóle jeszcze nie był dostępny w Polsce.
Niestety niedawno Apple wprowadziło całkowity zakaz serwisowania jakichkolwiek zegarków z innych dystrybucji. Możesz zatem kupić za granicą standardowy zegarek bez LTE a i tak nie przeserwisujesz go w Polsce. Do tej pory się dało.
Zegarki z innych krajów bez LTE można normalnie serwisować. Wymieniamy kilka zegarków tygodniowo z zagranicy i nie ma z tym żadnego problemu. Tylko wersji z LTE nie można w Polsce serwisować.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#13
Napisano 12 grudnia 2018 - 11:18
To jakieś sprzeczne informacje się pojawiały.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#14
Napisano 12 grudnia 2018 - 12:37
LTE w AW oficjalnie na początku 2019.
#15
Napisano 12 grudnia 2018 - 17:03
Jakie sprzeczne? Odkąd pamiętam tak było, co zresztą potwierdza oficjalny serwis. Nie wiem skąd sobie to wymyśliłeś.To jakieś sprzeczne informacje się pojawiały.
iPhone 15 Pro
#16
Napisano 12 grudnia 2018 - 19:34
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#17
Napisano 13 grudnia 2018 - 23:10
Nie wymyśliłem sobie tego tylko Apple dorzuciło dodatkowy punkt do regulaminu gwarancji.
Czy mógłbyś zacytować przywoływany tutaj "dodatkowy punkt gwarancji", który został Twoim zdaniem ostatnio przez Apple "dorzucony" ?
Pomogłem ? - Lubię to
#18
Napisano 14 grudnia 2018 - 07:08
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#19
Napisano 26 grudnia 2018 - 12:16
Z tym punktem mnie poniosło ale były głosy ze Series 4 ma ograniczona gwarancje nie tylko przy modelach lte. Może to było tylko na początku bądź były to jakieś błędy systemu. Nie wiem. Niemniej było kilka tematów na ten temat. Na Apple forum też były sprzeczne informacje. Tak czy inaczej teraz wiem ze wszystko jest po staremu.
Ale tak jest. Kupowałem 7.12 w Berlinie w AOSie SSa LTE i gościu mi powiedział, iż: nie bierze odpowiedzialności za to czy LTE w moim kraju będzie działać z Watchem bo na stronie Apple w PL nie ma takiej opcji, oraz dodał że w razie potrzeby skorzystania z serwisu muszę wrócić do nich z zegarkiem tj do Niemiec, bo serwisy w PL nie przyjmą.
#20
Napisano 26 grudnia 2018 - 18:55
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#21
Napisano 26 grudnia 2018 - 21:08
Ale to mówisz o wersji lte a tej w Polsce nigdy nie było i nigdy nie była serwisowana.
Oczywiście, że mówię o LTE. Dziwi mnie sam fakt że nie można nawet odpłatnie oddać do serwisu gdyby cokolwiek się stało. Do tej pory jak kupowałem sprzęty spod znaku jabłka np. w USA nie było żadnego problemu z oddaniem go na serwis. Chociaż w ciągu tych prawie 14 lat tylko raz oddałem MBA z USA na serwis w zwz z krótka trzymającą baterią.
Użytkownik rees edytował ten post 26 grudnia 2018 - 21:08
#22
Napisano 26 grudnia 2018 - 21:33
Jeśli kupisz w USA jakiś sprzęt, który również jest w sprzedaży w Polsce to dalej niema problemu z gwarancją. Tutaj chodzi o sprzęt, którego oficjalnie nie można kupić w Polsce, dlatego serwisy nie mogą go serwisować.
MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro
#23
Napisano 01 października 2023 - 14:37
Odświeżę - czy zegarek z USA e sim zadziała z pasmami LTE w Orange PL?
#24
Napisano 01 października 2023 - 14:39
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych