Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPHONE 6S ZAWIESZA SIĘ (CZARNY EKRAN ALE DZIAŁAJĄ DZWIĘKI)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 20:45

Witam, 2 tygodnie temu zakupiłem nowego Iphone'a 6S z salonu i po jakimś tygodniu zaczęły się dziać z nim dziwne rzeczy. Przy każdym wyjściu z domu telefon co chwile się zawiesza. Ekran robi się czarny ale minimalnie oświetlony i jedyne co naprawia usterkę to restart telefonu. Podczas zawieszenia słychać dzwięki użytkowania oraz wibracje. 

Często przy większych zawieszeniach ekran zaczyna wariować i cały skacze oraz mruga. Gdy robie scriny ekranu podczas zawieszenia to widac normalnie telefon jakby był odblkowany lecz ja widzę cały czas czarny kolor. Gdy używam go w domu to nie ma żadnych problemów. Prosze o pomoc i z góry dziekuje za każdą podwiedz.



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 09 grudnia 2018 - 21:05

Skoro kupiłeś nowego z salonu, co stoi na przeszkodzie w złożeniu reklamacji?

I nie krzycz w tytule wątku, proszę. Nie ma ku temu potrzeby.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 09 grudnia 2018 - 21:05

1. Odpuść sobie używanie caps locka w tytułach.
2. Odtwórz oprogramowanie przez iTunes, najlepiej w trybie DFU.
3. Jak nie pomoże, to autoryzowany serwis lub zwrot do operatora.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 21:17

Przepraszam za caps locka a post jest po to bo rozwiązanie może być jakieś łatwe i wymiana telefonu w serwisie nie będzie potrzebna.


Oraz chciałbym się dowiedzieć czy jakbym chciał wymienić telefon lub oddać do reklamacji to mogę to zrobić w jakimś autoryzowanym serwisie czy musze go oddać do Play'a (sieć z której brałem telefon)


1. Odpuść sobie używanie caps locka w tytułach.
2. Odtwórz oprogramowanie przez iTunes, najlepiej w trybie DFU.
3. Jak nie pomoże, to autoryzowany serwis lub zwrot do operatora.

A jak należy to wykonać? (chodzi o twój drugi podpunkt)



#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 09 grudnia 2018 - 21:51

Z tego co wiem może być dowolny serwis autoryzowany (kiedyś chyba były ograniczenia; odradza się korzystanie z iSpot).
O tym jak odtworzyć telefon przez iTunes, z DFU bądź bez, było już wielokrotnie, polecam zatem skorzystać z wyszukiwarki na stronie, bądź z Google. Można też przeszukać MyApple dodając do zapytania w Google site:myapple.pl.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 21:52

Z tego co wiem może być dowolny serwis autoryzowany (kiedyś chyba były ograniczenia; odradza się korzystanie z iSpot).
O tym jak odtworzyć telefon przez iTunes, z DFU bądź bez, było już wielokrotnie, polecam zatem skorzystać z wyszukiwarki na stronie, bądź z Google. Można też przeszukać MyApple dodając do zapytania w Google site:myapple.pl.

A co zmienia w pracy telefonu odpalanie przez iTunes? 



#7 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 09 grudnia 2018 - 21:55

Jakie „odpalanie”? Nie rozumiem o co chodzi.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#8 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 22:04

Jakie „odpalanie”? Nie rozumiem o co chodzi.

Piszesz o odtworzeniu telefonu przez iTunes. O co CI dokładnie z tym chodzi?


Piszesz o odtworzeniu telefonu przez iTunes. O co CI dokładnie z tym chodzi?

Bo jeżeli chodzi o samo włączenie telefonu to włącza się normalnie ale często się zawiesza



#9 barty96

barty96
  • 101 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 22:08

https://support.appl.../pl-pl/HT201252

#10 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 22:09

https://support.apple.com/pl-pl/HT201252

Myślisz że to by pomogło?



#11 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 09 grudnia 2018 - 22:10

Odtworzenie telefonu to wymazanie urządzenia i reinstalacja systemu. Opcjonalnie można też wgrać kopię zapasową, ale w tym przypadku polecam najpierw zrobić backup (najlepiej podwójny, w iCloud i szyfrowany na komputerze), a później zabrać się za reinstalację.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#12 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 22:33

Kolego, zadzwoń jutro rano do wsparcia apple (telefon darmowy)....tam przedstaw problem, na pewno otrzymasz pomoc....



#13 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 10 grudnia 2018 - 13:40

Reinstalacja systemu niestety nie pomogła...



#14 winmaciek

winmaciek
  • 6 498 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2018 - 13:41

No to serwis albo zwrot do sklepu.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#15 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 10 grudnia 2018 - 13:52

Ile mniej więcej czekaliście na oddanie naprawionego bądz nowego telefonu z serwisu?



#16 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 10 grudnia 2018 - 14:25

Różnie i zależy od serwisu. Spytaj w serwisie do którego oddajesz to się dowiesz.

iPhone 15 Pro


#17 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 10 grudnia 2018 - 14:38

Nie wiem czemu ale nigdzie w internecie nie mogę znalezc podobnego błędu z Iphone'em...


Bo może rozwiązanie jest jakieś proste a oddanie do serwisu nie będzie potrzebne 



#18 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 grudnia 2018 - 14:46

Skoro nigdzie w internecie nie możesz znaleźć podobnego problemu, to podejrzewam, że jego rozwiązanie nie będzie za proste;) Zadzwoń na wsparcie Apple, masz jeszcze u nich wsparcie techniczne aktywne.

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#19 Regiss

Regiss
  • 2 893 postów
  • SkądRadom

Napisano 10 grudnia 2018 - 14:47

Jak odtworzenie oprogramowania nie pomogło to nie ma prostego rozwiązania i masz problem sprzętowy. Coś nie tak działa w samym telefonie. Serwis i tyle, nie ma co gdybać.

iPhone 15 Pro


#20 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 10 grudnia 2018 - 15:00

Usiąć wygodnie w fotelu, wykonaj telefon (lub on line)...kurier przyjedzie do domu, odbierze aparat, a za kilka dni dostarczy, naprawiony lub wymieniony.....


Użytkownik landr edytował ten post 10 grudnia 2018 - 15:01


#21 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 11 grudnia 2018 - 13:50

Dzięki za porady. Wczoraj oddałem go do salony gdzie dzisiaj rano został wysłany do serwisu. I takie pytanie na koniec, ile przeważnie czekaliście na zwrot waszego urządzenia po oddaniu go na gwarancje? W salonie powiedzieli mi że jakiś tydzień ale średnio chce mi się wierzyć



#22 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 11 grudnia 2018 - 14:08

Zależy gdzie oddawałeś i co się z nim stało. U mnie przy wymianie ekranu (na gwarancji, wysyłkowo w Cortland) zajęło właśnie tydzień, a pewnie było by szybciej gdyby nie jakieś święta po drodze. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#23 Bartek Małecki

Bartek Małecki
  • 13 postów

Napisano 11 grudnia 2018 - 14:32

Oddałem go do salonu Play. I jak sprawdzałem na stronie serwisu to dzisiaj ma dotrzeć do nich telefon.


A jeżeli chodzi o urządzenie to prawdopodobnie jakiś błąd fabryczny systemu.



#24 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 11 grudnia 2018 - 19:04

Jak oddałeś przez Play to chwile może to potrwać. Trzeba było od razu do któregoś z autoryzowanych serwisów.


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#25 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 11 grudnia 2018 - 20:30

Oddałem go do salonu Play. I jak sprawdzałem na stronie serwisu to dzisiaj ma dotrzeć do nich telefon.


A jeżeli chodzi o urządzenie to prawdopodobnie jakiś błąd fabryczny systemu.

Mam nadzieję, że oddałeś do salonu na rękojmię, a nie z tytułu gwarancji ?

 

https://myapple.pl/f...81#entry2075595


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych