Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Czas przed ekranem - dwa różne żródła mimo jednego urządzenia


Najlepsza odpowiedź przelon , 18 grudnia 2018 - 21:12

Ten temat również uważam za rozwiązany. Należało przywrócić telefon jako nowy i nie wpisywać „starego” hasła ponieważ po jego wpisaniu telefon przywracał ustawienia domu i tp. Wsparcie apple stwierdziło, że istnieje szansa, że tam wkradł się jakiś błąd. Po zastosowaniu się problem znikł. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 08 grudnia 2018 - 19:58

Zakładam kolejny temat bo global moderator stwierdził, że został on wyczerpany z czym się nie zgadzam. Na przyszłość proponuje przeczytać temat dokładnie bo odpowiedz „ może tak być” NIE WYCZERPUJE TEMATU.
Temat dotyczy opcji „czas przed ekranem „ . Sprawdzałem na wielu iphonach i u nikogo nie występuje taki problem.
Na swoim telefonie mimo, że używam jednego urządzenia i zawsze tak było mam informacje o dwóch urządzeniach. Dokładnie tak jak widać na zdjęciu. Jedno z urządzeń nie ma żadnych danych. Drugie natomiast liczy to co dzieje się na telefonie który posiadam. System na nowo nic nie dał. Z kopii zapasowej dokładnie to samo. Pytanie co jest przyczyną? Skoro telefon był konfigurowany jako nowy? Jak u was to wygląda? Zaznaczę jeszcze że opcja „ na wszystkich urządzeniach” jest wyłączona mimo że zdjęcie sugeruje co innego.

Załączone pliki



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 09 grudnia 2018 - 21:26

( xxx to moje stare konto, które nigdy nie było połączone z tym obecnym apple id oraz nigdy nie było połączone z obecnym telefonem)

 

 

To stwierdzenie jest kluczowe, a nie odpowiedź @winmaciek.

Zgaduję – Twoje dane osobowe były podane w poprzednim koncie (tworzone dla innego regionu?) lub też na nim robiłeś kopie zapasowe w iCloud. Teraz w wyniku jakiegoś błędu na serwerze nastąpiła fuzja byłego i teraźniejszego. I masz interferencje.

 

Nawet we wsparciu apple nic mądrego nie powiedzieli...

 

 

Sugeruję poproszenie o przekierowanie rozmowy do kogoś o wyższym szczeblu wiedzy. Mnie tak rozwiązano konflikt zamierzchłego konta z obecnym. Tylko support Apple jest w stanie Ci pomóc, nie Forumowicze. Zamknąłem poprzedni temat, bo tak naprawdę nawet nie był o tym; zadałeś to pytanie w jego połowie jako side quest. Tego nie zamykam, bo parafrazując, biorę pod uwagę porę ;)

Życzę powodzenia.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 22:32

No bardzo dziękuje za konkretną odpowiedź. Chciałem dopytać o Twój konflikt dotyczącego konta o ile możesz takiej informacji udzielić. Było by to przydatne jak będę się kontaktował w tej sprawie z apple. Rozumiem, że miałeś podobne „ poplątanie” kont? Powiem szczerze mi to szczególnie nie przeszkadza tylko dziwi i trochę martwi. Telefon to dla mnie narzędzie pracy na którym posiadam wiele istotnych informacji, nie chce aby coś wyciekło i takie „ dziwne” zachowania po prostu mnie zastanawia. Jutro mam kontakt z applem to zobaczymy co powiedzą. Chociaż wątpię czy coś pomogą bo ostatnio jak z nimi rozmawiałem to czułem się jakbym robił problem o nic ;)

#4 przelon

przelon
  • 302 postów

Napisano 18 grudnia 2018 - 21:12   Najlepsza odpowiedź

Ten temat również uważam za rozwiązany. Należało przywrócić telefon jako nowy i nie wpisywać „starego” hasła ponieważ po jego wpisaniu telefon przywracał ustawienia domu i tp. Wsparcie apple stwierdziło, że istnieje szansa, że tam wkradł się jakiś błąd. Po zastosowaniu się problem znikł.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych