Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 7 przy próbie odtworzenia stoi na 'Sprawdzam odtworzenie Iphone’a'


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafdyd

rafdyd
  • 113 postów
  • Płeć:

Napisano 08 grudnia 2018 - 13:01

Witam.

Dzisiaj chciałem zaktualizować iphone 7 do iOS 12.1.1. Niestety przy próbie odtworzenia stoi na komunikacie Sprawdzam odtworzenie Iphone'a, a na ekranie telefonu jest pasek postępu, ale też stoi. Nie ma żadnego komunikatu o błędzie. Czy jest jakiś problem z serwerami Apple? Czy to jakiś grubszy problem? Na razie go nie odłączyłem.



#2 rafdyd

rafdyd
  • 113 postów
  • Płeć:

Napisano 09 grudnia 2018 - 13:32

Widzę, że chyba nie macie problemów z aktualizacją :) Tak czy siak znalazłem nowy problem. Spróbowałem na innym kompie z win7 64bit. Mam tam zainstalowaną wersję itunes 12.7.3. Przy próbie aktualizacji czy też odtworzenia pokazuje mi komunikat, że aby zaktualizować do ios 12.1.1 muszę mieć wersję itunes 12.8. Pobieram instalkę z itunes.pl i ponownie mam 12.7.3 :)



#3 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 09 grudnia 2018 - 14:06

Ja swój telefon aktualizowałam wczoraj i nie było problemów... A tamtego starego iTunes odinstalowywałeś, zanim instalowałeś nowszą wersję?


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#4 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 14:12

Czy spróbowałeś aktualizować z pozycji telefonu, z pominięciem iTunsa?...w pierwszym poście nie widzę czy przez iTunes czy z pozycji urządzenia.....wczoraj też aktualizowałem z urządzenia.


Użytkownik landr edytował ten post 09 grudnia 2018 - 14:14


#5 rafdyd

rafdyd
  • 113 postów
  • Płeć:

Napisano 09 grudnia 2018 - 14:23

Telefon jest w tej chwili w trybie awaryjnym i nie mam możliwości instalacji z pozycji telefonu. Itunes-a na kompie odinstalowałem i zainstalowałem ponownie z pobranej instalki ze strony apple. Po zainstalowaniu podaje mi info, że mam wersję 12.7.3 a do instalacji ios-a 12.1.1 ;powinienem mieć 12.8. Gdy z pozycji itunes-a sprawdzam czy nie ma aktualizacji podaje mi, że mam aktualną wersję :). A na drugim kompie z Win7 64bit, żeby było śmiesznie mam itunes-a w wersji 12.9.26 :)


Czuję, że telefon się uwalił.



#6 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 09 grudnia 2018 - 14:58

To może spróbuj jeszcze raz na tym kompie z nowszym iTunes?


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#7 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 15:05

Może spróbuj, odłącz telefon od wszystkiego, jak staczy Ci baterii to, zrób reset, lub przynajmniej wyłącz i włącz telefon......może się odblokuje....



#8 rafdyd

rafdyd
  • 113 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2018 - 21:33

Odpiąłem baterię. Podłączyłem drugą (oryginalną z innego telefonu) i też nic. Cegła.


Na czystym dysku zainstalowałem czystego win7 64bit. Zaktualizowałem wszystkie windows update. Zainstalowałem itunes (12.9.26). Próbowałem zarówno w normalnym trybie jak i DFU i dooopa.


Tutaj (https://youtu.be/ZMUOkqsER-c) nagrałem proces aktualizacji. Telefon w trybie DFU. W trybie Recovery jest tak samo.



#9 winmaciek

winmaciek
  • 6 507 postów
  • Płeć:

Napisano 10 grudnia 2018 - 22:09

Próbowałeś różnych portów USB? To może brzmi głupio, ale zdarza się na PC, że niektóre nie działają poprawnie do odtwarzania urządzenia. Sam mam taki przypadek ze swoim laptopem.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#10 rafdyd

rafdyd
  • 113 postów
  • Płeć:

Napisano 11 grudnia 2018 - 00:28

Na początku zrobiłem na dwóch różnych notebookach. Dzisiaj jeszcze na pececie. Ta sama sytuacja.



#11 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 14 grudnia 2018 - 09:22

Spróbuj 3U tools. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych