Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można zaktualizować iPhone po ostatniej aktualizacji iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomtom_su

tomtom_su
  • 292 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 06 grudnia 2018 - 21:28

Nie mogę zaktualizować iPhone SE do iOS 12 po ostatniej aktualizacji iTunesa (5 grudnia).

Podłączyłem telefon do komputera (High Sierra) kablem, zrobiłem backup kliknąłem znajdź aktualizację a tu nic się nie dzieje. Wysunąłem w programie telefon odłączyłem kabel i podłączyłem od nowa program poinformował mnie że jest nowa wersja softu więc zatwierdziłem pobranie i instalację i kompletny brak reakcji. Spróbowałem jeszcze po kolejnym rozłączeniu i podłączeniu wybrać opcję tylko pobierz i coś faktycznie pobrał ale w dalszym ciągu nie mogę zainicjować instalacji. Ostatecznie aktualizuję bezpośrednio w telefonie.

Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją?

 



#2 cronopioverde

cronopioverde
  • 2 891 postów
  • Płeć:
  • Skądobywatel świata

Napisano 07 grudnia 2018 - 22:35

Jeśli rzeczywiście masz High Sierra, to nie było żadnej aktualizacji iTunes dla tego OS od 9 lipca (v. 12.8.0.150). 12.9.* jest tylko na Mojave z macOS-ów. Sprawdź dokładnie, jaki masz system i wersję iTunes.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na tekst bez liter diakrytyzowanych to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 tomtom_su

tomtom_su
  • 292 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 08 grudnia 2018 - 00:21

Sorry właśnie sprawdziłem, źle napisałem chodziło mi o aktualizację bezpieczeństwa.

Nie zmienia to faktu że nie mogę aktualizować telefonu do najnowszej wersji systemu przez iTunes.

Tak swoją drogą na 12.1.1 iPhone SE śmiga jak szalony ;)



#4 cronopioverde

cronopioverde
  • 2 891 postów
  • Płeć:
  • Skądobywatel świata

Napisano 08 grudnia 2018 - 01:19

Dokładnie przy takiej samej konfiguracji macOS-owej (High Sierra, iTunes 12.8.0.150) zaktualizowałem dzisiaj iPhone’a i iPada (po staroświecku wolę przez iTunes) bez żadnych problemów, zatem przy tej ilości danych (nie wiem, czy próbowałeś na innych gniazdach, kablach, czy są sprawne, jakie są/jaki model komputera, chyba że to Mini z profilu, czy pobrało oprogramowanie do ~/Library/iTunes/iPhone Software Updates/ czy też zawisło wcześniej – w logach można poszukać, jak jesteś zdeterminowany, itp., itd) mogę tylko stwierdzić, że u mnie działa. Także to nie jest problem globalny.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na tekst bez liter diakrytyzowanych to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#5 tomtom_su

tomtom_su
  • 292 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 08 grudnia 2018 - 20:32

Dzięki za pomoc. W iPhone Software Updates nie ma śladu że pobrało ale jak pisałem wcześniej zaktualizowałem bezpośrednio w urządzeniu zobaczymy przy następnej aktualizacji.

Nie wiem jaki Mini się pojawia w opisie ale obecnie to Late 2012 z i5.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych