Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

TimeMachine - błąd tworzenia backupu


Najlepsza odpowiedź MiL , 06 grudnia 2018 - 20:35

No i znalazłem w logach TimeMachine. Nie pasował mu katalog jednej z aplikacji w bibliotekach w ApplicationSupport. Wyglądało to dziwnie bo były tam dwa katalogi o tej samej nazwie. Usunąłem oba i poszło, póki co backup idzie, ciekawe czy jeszcze się wywali.

Jeżeli to był błąd logiczny na dysku to Narzędzia Dyskowe można sobie wsadzić głęboko, takie to przydatne.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MiL

MiL
  • 1 147 postów

Napisano 06 grudnia 2018 - 17:55

Cześć, postanowiłem zapytać tutaj bo mnie cholera już bierze. Problem jest z TimeMachine, nie może zrobić backupu, zawsze w tym samym miejscu wyskakuje komunikat:

 

Wystąpił błąd kopiowania plików. Może być to problem tymczasowy. Jeżeli problem będzie się powtarzał, napraw dysk backupu za pomocą Narzędzia dyskowego.

 

Sprawdzałem na różnych dyskach, różnymi kablami i nic, zawsze po skopiowaniu 50GB danych to się pojawia. Inne programy do backupu nie mają problemu i działają poprawnie. Zamknąłem wszystkie możliwe aplikacje i nic nie pomaga. Co mu może nie pasować?

 



#2 pedros

pedros
  • 1 204 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 06 grudnia 2018 - 18:02

A sprawdziłeś dysk źródłowy Narzędziem Dyskowym? Jaki jest kod wyjściowy?



#3 MiL

MiL
  • 1 147 postów

Napisano 06 grudnia 2018 - 19:28

Sprawdzałem dysk w komputerze i wszystkie zewnętrzne, nic nie znajduje.



#4 Kowadełko

Kowadełko
  • 202 postów

Napisano 06 grudnia 2018 - 20:18

A nie ma czasami konfliktu miedzy systemem plikow w TM a dyskiem docelowym(apfs).
Zainstalowalem ostatnio Mojave 10.14 na talerzowym, wiec uzylem starego systemu plikow, chcialem dzisiaj zaktualizowac do 10.14.2 ale wyskakuje blad, ze dysk nie jest w APFS, instaluje wszystko od nowa.

#5 MiL

MiL
  • 1 147 postów

Napisano 06 grudnia 2018 - 20:35   Najlepsza odpowiedź

No i znalazłem w logach TimeMachine. Nie pasował mu katalog jednej z aplikacji w bibliotekach w ApplicationSupport. Wyglądało to dziwnie bo były tam dwa katalogi o tej samej nazwie. Usunąłem oba i poszło, póki co backup idzie, ciekawe czy jeszcze się wywali.

Jeżeli to był błąd logiczny na dysku to Narzędzia Dyskowe można sobie wsadzić głęboko, takie to przydatne.



#6 cronopioverde

cronopioverde
  • 2 891 postów
  • Płeć:
  • Skądobywatel świata

Napisano 08 grudnia 2018 - 00:33

Czyli rozwiązane. Zamykam.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na tekst bez liter diakrytyzowanych to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych