Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd (1005) Iphone XR Demo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rafał Cierkos

Rafał Cierkos
  • 3 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 21:54

Witam, Kupiłem iphone xr demo i próbuję wgrać system tak jak to robiłem to w iphone 7 demo i cały czas wyskakuje mi błąd 1005.

Teraz Imhone nie chce się włączyć (tak jak by nie było na nim systemu) Czy wie ktoś jak mogę to naprawić?



#2 Mikołaj Różycki

Mikołaj Różycki
  • 110 postów

Napisano 29 listopada 2018 - 00:45

Może musisz dograć aktualizacje iTunes, która jest niezbędna do działania z nowymi iphonami?

#3 Rafał Cierkos

Rafał Cierkos
  • 3 postów

Napisano 29 listopada 2018 - 13:32

Mam zaktualizowanego itunes i nic to nie daje. Cały czas wyswietla się ten sam błąd.



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 29 listopada 2018 - 13:47

Jaki masz system?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 listopada 2018 - 14:37

Neta masz stabilnego i szybkiego? Bo takie jaja mogą się pojawiać jak ciągniesz przez połączenie komórkowe albo hotspota.

iPhone 15 Pro


#6 Rafał Cierkos

Rafał Cierkos
  • 3 postów

Napisano 29 listopada 2018 - 14:42

Z internetem wszystko ok. Teraz wyskakuje błąd 4005



#7 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 listopada 2018 - 15:01

Wyrzuć i jeszcze raz zainstaluj iTunes, spróbuj najpierw na innym złączu USB, a później innym kablu.

iPhone 15 Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych