Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 i 6S po wymianie baterii na oryginalną brak kondycji baterii.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 adis

adis
  • 9 postów

Napisano 26 listopada 2018 - 12:37

Witam, ostatnio na znanym portalu aukcyjnym zakupiłem według sprzedawcy w 100% oryginalne baterie do iPhone 7 oraz 6S. Baterie rzeczywiście wyglądają identycznie jak te oryginalne zamontowane w telefonach, nie różnią się zupełnie niczym. Problem polega na tym, że po wymianie obydwóch baterii w zakładce Ustawienia -> Bateria ->  Kondycja Baterii wyświetlany jest napis "Serwis", a po wejściu w kondycję zamiast procentowej wartości wyświetlana jest kreska "--". Myślałem, że to wada obydwóch baterii lecz po zmianie baterii na te, które były oryginalnie zamontowane w urządzeniach sytuacja się nie zmieniła, napis Serwis nadal jest wyświetlany, a zamiast procentowej wartości jest "--". Pytanie czym spowodowany jest taki stan rzeczy? Czy przed wymianą telefon powinien być przywrócony do ustawień fabrycznych lub po wymianie telefon powinien być odtworzony przez iTunes? Jak uniknąć takich sytuacji na przyszłość i czy można coś zrobić, aby te urządzenia z wymienionymi bateriami ponownie miały wyświetlaną kondycję? W obu urządzeniach iOS zaktualizowany do 12.0. 

Za uwagi typu "Było trzeba iść do serwisu" dziękuję :)

Pozdrawiam



#2 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 26 listopada 2018 - 15:13

Trzeba było iść do serwisu :) Kupiłeś najtańszą chińszczyzyne


Użytkownik notedeagle edytował ten post 26 listopada 2018 - 16:16

MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#3 MC_

MC_
  • 6 828 postów

Napisano 26 listopada 2018 - 15:14

A tyle razy było pisane...


  • sn4ke lubi to

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#4 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 26 listopada 2018 - 15:35

Kupiłeś podróbki i tyle. Nie ma co drążyć tematu, żadne ustawienia, przywracania nic nie dadzą. Tylko wymiana na oryginalne pomoże.

iPhone 15 Pro


#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 615 postów
  • Płeć:

Napisano 26 listopada 2018 - 16:36

Ale przecież kolega napisał, ze po włożeniu starej baterii dalej jest tak samo. Kupił zapewne podróbki, ale co to ma wspólnego z takim zachowaniem?

#6 Regiss

Regiss
  • 2 889 postów
  • SkądRadom

Napisano 26 listopada 2018 - 19:21

To może po włożeniu starych niech zrobi przywrócenie ustawień i naładuje telefon do pełna. Może stare błędy zostały,  się zapisały i dlatego.


iPhone 15 Pro


#7 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 28 listopada 2018 - 09:24

najlepiej zostawić na pierwszej oryginalnej baterii, zresetować telefon, przywrócić ustawienia fabryczne, wtedy napisz czy coś się zmieniło czy problem występuje nadal


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#8 adis

adis
  • 9 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 09:55

Trzeba było iść do serwisu :) Kupiłeś najtańszą chińszczyzyne

 

Uwielbiam takich ludzi.. nie wnosi nic do tematu ale swoje 5 groszy musi dorzucić. Jeśli sprzedający pisze, że "Bateria w 100% oryginalna, oryginalny produkt apple", a widzę po zdjęciach że jest identyczna to dlaczego mam podejrzewać, że jest to podróba. Do najtańszych chińskich podrób ani nie była podobna ani nie kosztowała tyle co one.

 

najlepiej zostawić na pierwszej oryginalnej baterii, zresetować telefon, przywrócić ustawienia fabryczne, wtedy napisz czy coś się zmieniło czy problem występuje nadal

 

Tak zrobię, spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne lub odtworzyć iPhone poprzez iTunes i zobaczymy czy to coś pomoże. Kolega kupił taką samą baterię u tego samego sprzedawcy włożył ją do iPhone 6 z iOS 12.0 i śmiga bez żadnych problemów dlatego też miałem potwierdzenie, że baterie od tego sprzedawcy są oryginalne i działają. Niestety mi się nie poszczęściło...



#9 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 10:10

Uwielbiam takich ludzi.. nie wnosi nic do tematu ale swoje 5 groszy musi dorzucić. Jeśli sprzedający pisze, że "Bateria w 100% oryginalna, oryginalny produkt apple", a widzę po zdjęciach że jest identyczna to dlaczego mam podejrzewać, że jest to podróba. Do najtańszych chińskich podrób ani nie była podobna ani nie kosztowała tyle co one.

 

 

Tak zrobię, spróbuję przywrócić ustawienia fabryczne lub odtworzyć iPhone poprzez iTunes i zobaczymy czy to coś pomoże. Kolega kupił taką samą baterię u tego samego sprzedawcy włożył ją do iPhone 6 z iOS 12.0 i śmiga bez żadnych problemów dlatego też miałem potwierdzenie, że baterie od tego sprzedawcy są oryginalne i działają. Niestety mi się nie poszczęściło...

Może dlatego, że do oryginalnych baterii ma dostęp tylko autoryzowany serwis, a że teraz cena wymiany w serwisie jest niska to opłaca się ściągać z Chin tylko najtańsze dziadostwo. Ale widzę, że jesteś mądrzejszy więc się teraz męcz. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#10 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 28 listopada 2018 - 10:16

Wiesz, dlaczego Ci piszą, że kupiłeś podróbki? Jeśli nie, to już wyjaśniam. Polityka Apple jest taka, że nie udostępniają na "wolny rynek" części zamiennych do swoich urządzeń, dostęp do nich mają jedynie serwisy autoryzowane. Serwisy autoryzowane mają umowy z Apple i nie mogą odsprzedawać tych części dalej. Jeśli jakimś cudem trafisz na oryginalną część na portalu aukcyjnym - to jest ona albo używana, albo z demontażu. Reszta to podróbki - i moim zdaniem Ty trafiłeś właśnie na podróbkę, skoro nie masz kondycji baterii w ustawieniach (a uwierz mi, że Chińczycy potrafią wizualnie tak podrobić pewne elementy, że pod tym względem ciężko odróżnić je od oryginału).

 

Tak na marginesie - ile dałeś za te baterie? Bo jak w okolicach 100 zł za jedną to zrobiłeś interes życia - za tą cenę masz w serwisach autoryzowanych razem z robocizną. Trzeba było się do nich zgłosić zamiast bawić się w majsterkowicza. Miałbyś pewność, że wszystko będzie działać dobrze - a tak niestety wyszło, co wyszło...

 

PS To, że bateria działa, nie znaczy jeszcze, że jest oryginalna ;).


Użytkownik Zireael edytował ten post 28 listopada 2018 - 10:19

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#11 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 28 listopada 2018 - 10:24

Baterie oryginalne są tylko w serwisach autoryzowanych. Nie ma możliwości zakupu oryginalnej baterii. A podróbka wygląda jak oryginalna, bo o to przecież chodzi, żebyś myślał, że to podróbka, gdyby na pierwszy rzut oka było widać, że masz do czynienia z podróbką to nikt by tego u tego sprzedawcy nie kupił.

 

A po włożeniu baterii oryginalnej informacje o jej kondycji w systemie aktualizują się do kilkudziesięciu minut.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#12 adis

adis
  • 9 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 10:55

Za baterię zapłaciłem 69 zł, nie dużo nie mało ale chciałem to zrobić samemu. Miałem na uwadze fakt, że oryginalne tylko w serwisie autoryzowanym ale tak jak już wspomniałem, kolega brał od tego samego sprzedającego i kondycja baterii była wyświetlana prawidłowo.



#13 sn4ke

sn4ke
  • 317 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 11:54

Z ciekawości - możesz podać adres aukcji ?


iPhone 8, MBA


#14 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 listopada 2018 - 11:58

Uwielbiam takich ludzi.. nie wnosi nic do tematu ale swoje 5 groszy musi dorzucić. Jeśli sprzedający pisze, że "Bateria w 100% oryginalna, oryginalny produkt apple", a widzę po zdjęciach że jest identyczna to dlaczego mam podejrzewać, że jest to podróba. Do najtańszych chińskich podrób ani nie była podobna ani nie kosztowała tyle co one.

 

 

 

Jeśli sprzedawce piszę żę "Bateria w 100% oryginalna, oryginalny produkt apple" a na stronie Apple nie widnieje jako autoryzowany serwis to oznacza że Cię oszukuje i nie należy z nim podejmować współpracy. 



#15 cesiu111

cesiu111
  • 736 postów
  • SkądRz

Napisano 28 listopada 2018 - 17:18

Za baterię zapłaciłem 69 zł, nie dużo nie mało ale chciałem to zrobić samemu. Miałem na uwadze fakt, że oryginalne tylko w serwisie autoryzowanym ale tak jak już wspomniałem, kolega brał od tego samego sprzedającego i kondycja baterii była wyświetlana prawidłowo.

A kolega czasem nie miał iOS 11?



#16 iDoit Serwis Apple

iDoit Serwis Apple
  • 451 postów
  • Płeć:
  • Skądwarszawa

Napisano 28 grudnia 2018 - 08:41

kupisz z allegro nie wiadomo co i pozniej jest taki wlasnie problem, i dodatkowy problem bo nie masz jak zwrocic ani jak udowodnic swojej racji. W serwisie wymiana baterii kosztuje 129zl i masz papier na to, mozesz pozniej do serwisu wrocić, rzucić na stół i zareklamować, masz gwarancje 3 miesięczną na jakies inne naprawy, po co samemu kombinować. 


Pogwarancyjny Serwis Apple Warszawa
Warszawa, ul. Gagarina 31

 

Pogwarancyjny Serwis iPhone Wrocław

Wrocław, Kościuszki 65


#17 adis

adis
  • 9 postów

Napisano 28 grudnia 2018 - 09:18

kupisz z allegro nie wiadomo co i pozniej jest taki wlasnie problem, i dodatkowy problem bo nie masz jak zwrocic ani jak udowodnic swojej racji. W serwisie wymiana baterii kosztuje 129zl i masz papier na to, mozesz pozniej do serwisu wrocić, rzucić na stół i zareklamować, masz gwarancje 3 miesięczną na jakies inne naprawy, po co samemu kombinować. 

 

Wszystko fajnie tylko właśnie jestem po batalii z jednym z serwisów Apple, gdzie usługa kosztowała właśnie 129 zł. Telefon iPhone 7, o którym pisałem wcześniej na oryginalnej baterii nie pokazywał kondycji, wystarczyło odtworzenie przez iTunes i kondycja baterii wróciła. Telefon działał oczywiście poprawnie, po Waszych namowach zdecydowałem się zanieść telefon do serwisu Apple na terenie mojej miejscowości, bateria została wymieniona na nową, dostałem oczywiście na to fakturę, gwarancję 3 miesiące i telefon był gotowy do odbioru w ciągu 1,5 h. Otrzymałem wiadomość, że telefon przeszedł testy prawidłowo i można go odebrać. Wtedy się zaczęło... po odebraniu kondycja baterii oczywiście była wyświetlana (100%),  ładowałem telefon oryginalną ładowarką i oryginalnym kablem przez kilka godzin. Telefon nie chciał się naładować, po podłączeniu i odłączeniu ładowarki za każdym razem pokazywała się inna wartość naładowania baterii, gdy już naładowałem telefon do 100% zaczął się on resetować co chwilę, procent naładowania baterii zmieniał się z 100% na 1 % w ciągu jednej minuty. Odniosłem telefon na reklamację, teraz naprawa trwała chyba 4 dni, ponieważ po podłączeniu każdej innej baterii działo się dokładnie to samo... Serwis już próbował mi wmówić, że coś innego jest uszkodzone ale nie dałem się, bo przecież przed wymianą baterii telefon był sprawny i wszystko działało. Po kilku dniach telefon udało się odratować, podobno wykonano "restart modułu zarządzania energią" i zadziałało. Przy odbiorze poinformowano mnie, że jeśli problem pojawi się ponownie będzie potrzebna ingerencja w płytę główną czyli wymiana modułu zarządzania energią ale ta usługa nie zostanie wykonana w ramach gwarancji... Reasumując wymiana baterii w serwisie Apple nie jest pozbawiona ryzyka, modlę się aby problem nie wrócił bo nie mam zamiaru płacić za wymianę elementów płyty głównej po usłudze wymiany baterii na nową i oryginalną....



#18 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 grudnia 2018 - 10:50

Jaki to był serwis ? 



#19 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 28 grudnia 2018 - 10:52

Co to za serwis był? Bo jak iSpot, to ja nie mam pytań - ich należy omijać szerokim łukiem...

 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#20 adis

adis
  • 9 postów

Napisano 28 grudnia 2018 - 11:06

Co to za serwis był? Bo jak iSpot, to ja nie mam pytań - ich należy omijać szerokim łukiem...

 

Jaki to był serwis ? 

 

Był to serwis MacLife, ten do którego zaniosłem telefon posiadał dobre opinie zarówno w google jak i na FB, mam też wielu znajomych którzy tam serwisują swój sprzęt i wymiana baterii u nich odbyła się bez problemu, natomiast u mnie tragedia. Po odbiorze z reklamacji telefon był nieskręcony.. brakowało śrubek przy złączu ładowania, musiałem iść jeszcze raz aby uzupełnili.



#21 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 28 grudnia 2018 - 11:17

Maclife to nie jest autoryzowany serwis apple. Gdybyś oddał to serwisu autoryzowanego to jakby były problemy po wymianie pewnie byś dostał nowy telefon. Nie wiem też jakie testy robili ale pewnie dostępu do sprzętu jaki ma apple to oni nie mają. Żaden serwis apple nigdy nie mówi że coś jest uszkodzone na płycie głównej. Pewnie znów ci zamontowali jakiś badziewny zamiennik. 



#22 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 28 grudnia 2018 - 11:40

No ta wstawili ci chińską baterię, a ty się dziwisz że coś jest nie tak z telefonem. Gratulację wyboru serwisu. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#23 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 grudnia 2018 - 11:47

Ludzie, kiedy wy zaczniecie w końcu odróżniać autoryzowane serwisy od nieautoryzowanych...


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#24 adis

adis
  • 9 postów

Napisano 28 grudnia 2018 - 11:57

W moim mieście jedynym autoryzowanym jest Cortland, który ma gorsze oceny niż nieautoryzowany MacLife, poza tym kolega z pracy walczy właśnie z tym Cortlandem, gdzie wymieniał baterię i nagle przestał działać przycisk Home wraz z TouchID po odbiorze. Naprawa trwała 5 dni, a reklamacja trwa już kolejne kilkanaście....



#25 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 grudnia 2018 - 12:20

Ale tam chociaż ci wstawiają oryginalne części, ale nie zamienniki o wątpliwej jakości. Poza tym, po takiej ingerencji żegnasz się przy okazji z gwarancją. W moim mieście rodzinnym w ogóle nie ma serwisu Apple, ani autoryzowanego, ani nieautoryzowane, ale przecież jaki to problem zamówić kuriera do wybranego serwisu autoryzowanego? Swego czasu z Wrocławia wysyłałem Macbooka do Lublina do iStrefy, bo wiedziałem, że mi tam szybko i pożądnie wymienią matrycę.


MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych