Słowem wstępu
Nie zamierzam nikogo obrażać i się żalić. Ale post piszę aby przestrzec was przed usługami PLAY360 i serwisem iMAD. Brakowało mi opinii na temat usługi i się na niej przejechałem. Może to komuś pomoże w jakiś sposób.
Oddałem na serwis, w ramach usługi Play360 iPhone 7+ z białą plamką na podświetleniu LCD (jak tylko dostanę telefon to zamieszczę zdjęcie). Uszkodzenie było widoczne i wyglądało nieestetycznie. Telefon nie był zalany cieczą, nie fruwał ani się nie przegrzewał. Poniżej mała historia naprawy:
11.10.2018 - Zgłoszenie naprawy do Digital Care
11.10.2018 - Potwierdzenie i przyjęcie zgłoszenia SMS-em
11.10.2018 - Wysłanie urządzenia zastępczego (iPhone 5s, nie działał Touch ID, telefon był rozszczelniony - front był luźny, a bateria trzymała godzinę) Po zgłoszeniu wadliwego urządzenia dostałem iP SE, ale minął tydzień - więc generalnie miałem telefon stacjonarny przez 7 dni.
26.10.2018 - Dostałem SMS-a: „Dzien dobry, nie mozemy dokonac naprawy urzadzenia z Twojego zgloszenia naprawy CLMXXXXXX-XXXX. Pozdrawiamy, Digital Care”
I nic, żadnego uzasadnienia ani informacji dla czego nie zostało to zrobione.
3 telefony na infolinię potem - udało mi się uzyskać informację że nie jest to uszkodzenie uniemożliwiające mi korzystanie z telefonu. I jest to kosmetyka. Tudzież naprawa nie zostanie wykonana.
Po moim sprzeciwie, dostałem odrazu pismo - potwierdzające ich stanowisko. (Pismo w załączniku)
Tak czy inaczej 02.11 zadzwoniłem kolejny raz na infolinię, gdyż telefon nie został jeszcze odesłany. Dowiedziałem się, że musiałem sam wydać dyspozycję o chęci odebrania telefonu
Telefon miał być odesłany już w poniedziałek 05.11 - ale nie ma kontaktu z serwisem który miał wykonywać naprawę (iMAD).
Telefonu nie ma już ponad miesiąc. Pozostaje mi na razie czekać
Załączone pliki
Użytkownik Kosmoski edytował ten post 07 listopada 2018 - 10:19