Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes problem z połączeniem z iPhone "Do połączenia z urządzeniem z systemem iOS wymagane jest uaktualnienie oprogramowania"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 marioo11

marioo11
  • 66 postów

Napisano 24 października 2018 - 17:19

Cześć,

 

po podpięciu iPhone pod MBA2017 i odpaleniu iTunes mam komunikat "Do połączenia z urządzeniem z systemem iOS wymagane jest uaktualnienie oprogramowania"

 

Problem jest niby opisany na stronie 

https://support.apple.com/pl-pl/HT208831

Po wybraniu opcji instaluj kończy się błędem, że nie znalazło oprogramowania na serwerze i tak w kółko.

 

MBA2017 z świeżym Mojave

iPhone 8 z ios12.0.1

 

Prośba o wsparcie :(

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych