
Nie można dodać karty do Apple Pay w iPhone 7plus, iOS 12.0.1.
#1
Napisano 22 października 2018 - 19:56
Problem wyglada tak, ze przy każdej próbie dodania karty do Wallet (w aplikacji i przez ustawienia) wyskakuje mi okienko z tekstem „Nie można było dodać karty. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z wystawca karty, aby uzyskać więcej informacji.”. Pojawia się to zaraz po kliknięciu „+” lub „dodaj kartę”. Próbowałem już resetować telefon i nic nie pomaga.
Z góry dziękuje za pomoc.
#2
Napisano 22 października 2018 - 20:00
Może masz zablokowane płatności zbliżeniowe na karcie:(
#3
Napisano 22 października 2018 - 21:12
Użytkownik Krzysiek236 edytował ten post 22 października 2018 - 21:13
#4
Napisano 22 października 2018 - 21:37
#5
Napisano 23 października 2018 - 00:08
#6
Napisano 23 października 2018 - 08:28
Próbowałem przy wifi i przy LTE, ale nic to nie zmienia.
A zmień region na USA
#7
Napisano 23 października 2018 - 09:32
Co to za karta? Masz ją dodaną do Apple ID (u mnie dodana karta automatycznie wskoczyła do wallet'a, nic nie musiałem dodawać/wpisywać)?
#8
Napisano 23 października 2018 - 09:35
Co to za karta? Masz ją dodaną do Apple ID (u mnie dodana karta automatycznie wskoczyła do wallet'a, nic nie musiałem dodawać/wpisywać)?
Ale On nie może żadnej dodać. Komunikat wyskakuje z chwilą wciśnięcia plusa.
#9
Napisano 23 października 2018 - 10:37
Ale On nie może żadnej dodać. Komunikat wyskakuje z chwilą wciśnięcia plusa.
Zgadza się, więc może wallet z powodu jakiegoś błędu (?) "próbuje" dodać kartę z Apple ID, która nie jest wspierana?
Ewentualnie starą dobrą praktyką - uruchom ponownie urządzenie.
#10
Napisano 23 października 2018 - 17:17
#11
Napisano 23 października 2018 - 17:31
A czy bank, który wydał kartę wspiera Apple pay...?????
#12
Napisano 25 października 2018 - 08:50
A czy bank, który wydał kartę wspiera Apple pay...?????
Przeczytaj z zrozumieniem to co napisał. Błąd wyskakuje zaraz po kliknięciu w plusa zanim wpisze dane
Najpierw próbowałem dodać kartę do wallet (bez dodawania do Apple ID) i nic to nie dało wiec uznałem ze dodam do Apple ID i może wtedy coś zaskoczy, ale niestety brak reakcji... zmiana regionu tez nie pomaga
Zadzwoń do infolinię, albo wgraj system od nowa
karty.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych