Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można pobrać aplikacji z Appstore, nic nie pomaga


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 maryszka

maryszka
  • 4 postów

Napisano 12 października 2018 - 18:09

Witam, mam problem z pobieraniem aplikacji z App Store, a mianowicie nie umiem nic pobrać od kilku dni.

Mam iPhone'a SE, wersja 10.2.1.

Przy próbie pobierania jakiejkolwiek aplikacji zaczyna kręcić się kółeczko pobierania i w sumie na tym się kończy pobieranie. Nic się potem nie dzieje, po wyjściu z appstore i powrocie do aplikacji kółeczko się zacina. Nie pojawia się w ogóle nowa ikonka nowego pobieranego programu. Problem występuje przy aplikacjach, które były już kiedyś pobierane oraz przy nowych, gdzie pojawia się okienko wpisana hasła, a potem dzieje się to samo.

Próbowałam wyłączyć i włączyć telefon, zrestartować, wylogować się i zalogować na nowo w ustawieniach iTunes Store i App Store, wyzerowałam ustawienia sieciowe oraz wszystkie ustawienia w telefonie, spróbowałam także zmienić język na inny, ponieważ gdzieś przeczytałam, że komuś to pomogło, ale kompletnie nic nie zadziało. 

Czy ktoś wie co jeszcze można zrobić w tej sytuacji? 



#2 Gość_przelon_*

Gość_przelon_*

Napisano 13 października 2018 - 08:19

Z tego co rozumiem problem polega na tym, że nie jesteś zalogowany do apple sfory lub też do jakiegokolwiek apple id. Piszesz, że przy nowych prosi o podanie hasła? Podaj hasło i będzie działać

#3 maryszka

maryszka
  • 4 postów

Napisano 13 października 2018 - 12:06

Jestem zalogowana, pisałam, że probowalam również się wylogować i zalogować na nowo w App Store, ale nie pomogło. A hasło muszę podawać gdy instaluję nową aplikację, dlatego wpisywałam, ale potem nic się nie dzieje a aplikacja się nie instaluje.

#4 Gość_przelon_*

Gość_przelon_*

Napisano 13 października 2018 - 12:25

Nie zalegasz z jakąś opłatą za aplikacje? Może nie masz karty podłączonej do konta? Czasem to pomaga

#5 maryszka

maryszka
  • 4 postów

Napisano 13 października 2018 - 12:37

Nie kupowałam nigdy płatnych aplikacji, dla pewności sprawdziłam, ale nie mam żadnych zaległości.

#6 Gość_przelon_*

Gość_przelon_*

Napisano 13 października 2018 - 14:16

a kartę którą masz przypisaną do sklepu masz na niej środki? Nie skończyła się ważność karty? Jeśli tak to nie mam pomysłu. Zadzwoń na wsparcie.

#7 Gori77

Gori77
  • 37 postów

Napisano 13 października 2018 - 20:38

Net masz w domu z Orange ? Pamietam jakiś czas temu, był problem z pobieraniem aplikacji przez net z Orange (napewno domowe Wi-Fi). Spróbuj na innym Wi-Fi, albo przez dane komórkowe (chyba ze sieć to Orange).

#8 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 13 października 2018 - 21:02

Ja mam orange i w domu i w telefonie i wszystko dziala bez problemu.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#9 maryszka

maryszka
  • 4 postów

Napisano 13 października 2018 - 22:41

Nie mam w ogóle podpiętej karty, nigdy nie miałam. Próbowałam na różnych wi-fi, więc to nie to. Chcialam zadzwonić na wsparcie, ale po podaniu numeru seryjnego pokazała się informacja, że nie mam już gratisowego wsparcia technicznego i nie wiem co zrobić :/

#10 Gość_przelon_*

Gość_przelon_*

Napisano 14 października 2018 - 04:49

No to podepnij kartę i problem się skończy.

#11 mkamelg

mkamelg
  • 166 postów

Napisano 16 października 2018 - 21:02

1.

 

Try going to Settings > General > Restrictions > and make sure that the iTunes Store, Installing Apps, Deleting Apps, and In-App Purchases are all under the Allow section. Test installing again.

 

If the above does not work:

Close the App Store completely from the app switcher window by double clicking the Home button and swiping up the App Store preview pane until it disappears from the screen. You may have to look for the App Store pane by scrawling to the left.

Then sign out of the iTunes Store (in Settings).

Then do a forced restart. Hold down the Home and Wake/Sleep buttons at the same time for about 15-20 seconds until the Apple logo appears.

Then sign back into the iTunes Store.

If neither works you may have a corrupted system and would have to do a Restore. I would restore as New and test the phone as the backup could be corrupted. Make sure to import all your photos and important data first. If the backup is corrupted, restoring it will bring back the corruption.

https://support.appl.../en-us/HT201252

 

2.

 

I have THE solution. No need for calling tech support or running to the nearest Apple Store.

 

Launch: Settings--> General--> Restrictions--> Toggle "Enable Restrictions"--> scroll down to Installing Apps and Deleting Apps--> If toggle switches are off, toggle them on. --> Double click home button and swipe UP to close settings. --> Re-open Settings--> Scroll to iTunes and App Store--> Tap Apple ID--> Log out--> Power Cycle iPhone. Once phone is powered back on, go to Settings--> ITunes and App Store--> Apple ID--> Re-enter your log in credentials--> Back arrow--> General--> Restrictions--> Scroll down to Installing Apps and Deleting Apps--> Toggle switches back to "off"--> Close Settings App--> Open App Store and your phone will be back to normal downloading!

 

3.

 

My solution:

Settings > General > About > Applications

If there are apps in the "NO UPDATES AVAILABLE" list, one or more of them might be blocking access to the App Store. I deleted one that was no longer available in the App Store and suddenly all was right again.

 

Źródło: https://discussions..../thread/7527737


Użytkownik mkamelg edytował ten post 16 października 2018 - 21:17


#12 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 17 października 2018 - 15:28

maryszka, zadzwoń na wsparcie do innego działu...osoba wysłucha i przełączy Cie do odpowiedniego, wczoraj dzwoniłem w sprawie starego ipada air który już dawno stracił darmowe wsparcie i rozmawiałem długo, połączenie darmowe, do uzyskania rozwiązania spróbuj.


Użytkownik landr edytował ten post 17 października 2018 - 15:29


#13 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 17 października 2018 - 15:39

Zacznij od aktualizacji oprogramowania.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#14 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 17 października 2018 - 16:40

Może przywrócić do ustawień fabrycznych z 10.2.1 jak to nic nie da.....dopiero aktualizacja, na starszych wersjach oprogramowania ludziom działa i koleżance działało....






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych