Dodam, ze ekran jest w stanie idealnym, nic z nim się nie stało od czasu gdy mi go wysłali
Użytkownik Rossa edytował ten post 05 października 2018 - 16:00
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 05 października 2018 - 15:59
Użytkownik Rossa edytował ten post 05 października 2018 - 16:00
Napisano 05 października 2018 - 16:37
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 05 października 2018 - 17:37
Napisano 05 października 2018 - 21:30
Wrzuć gdzieś OWU (albo daj link jeżeli są dostępne na stronie ubezpieczyciela). Dla Ciebie stroną jest ubezpieczyciel, a nie serwis realizujący dla niego naprawy.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 05 października 2018 - 22:21
Napisano 05 października 2018 - 22:41
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 07 października 2018 - 11:18
Tak, ja wiem, pisze serwis, ale sprawy załatwiam przez firmę. Nie wim czy mogę podać nazwę, ale to klikochron. Ogólnie było kilka rozmów telefonicznych i ciagle ciś innego, a teraz stanęło, ze przez rysę nie zrobią nic. No i nagle niby przycisk nie działa, a był w 100% sprawny
O tym, że 'klikochron' to można było domysleć się od razu (chyba jedyny ubezpieczyciel promujący swoje ubezpieczenia w Polsce a naprawiający w Niemczech).
Ale to w tym przypadku nie ma większego znaczenia.
Podaj OWU (wraz z ew. załącznikami), które otrzymałaś przy zawarciu umowy Twojego, konkretnego ubezpieczenia (zdarza się że różni ubezpieczyciele stosują warunki - w zależności od tego kto sprzedaje ich ubezpieczenia). Sklepy sprzedające ubezpieczenia mają najczęściej wynegocjowane indywidualne warunki gdzie priorytetem jest jak najniższa składka dla Klienta przy jak najwyższej prowizji ze sprzedaży ubezpieczenia dla sprzedawcy (warunki: zakres i odpowiedzialność są dla sprzedawcy nieistotne i to na zakresie i warunkach - ubezpieczyciel tnie koszty chcąc sprostać oczekiwaniom sprzedawcy)
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 29 października 2018 - 16:43
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych