Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

W jaki sposób skutecznie skontaktować się z supportem apple.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 pajczur

pajczur
  • 38 postów

Napisano 04 października 2018 - 09:53

Cześć,
pytanie wydaje się prozaiczne, ale ja ostatnio przeżyłem jakiś koszmar, próbując nawiązać z nimi kontakt.
 
Na ich stronie umówiłem rozmowę na 3 dni do przodu. Telefon zadzwonił na czas, ale odezwał się jakiś bot. Jakoś wytrzymałem i wysłuchałem tych wszystkich świństw Pani bot. Po czym Pani bot powiedział mi, że za chwile odezwie się konsultant i włączono mi muzykę.
Po 3 minutach oczekiwania nikt się nie odezwał. Nie miałem czasu aby dłużej czekać. Przełożyłem rozmowę na inny dzień i już będąc w domu, po wysłuchaniu bota postanowiłem czekać do skutku na połączenie z konsultantem. Po około 20 minutach i kilku wysłuchanych utworach, połączenie bez słowa po prostu zostało przerwane.
 
Dla mnie to wygląda tak jakby dzwonili do mnie, chociaż nie mają czasu aby ze mną gadać.
Próbowałem uruchomić jakiś czat na stronie apla. Nie mogę znaleźć nic takiego. Nawet nie mogę znaleźć formularza do wysłania wiadomości.
 
A jak wy się z nimi kontaktujecie kiedy macie taką potrzebę?


#2 Regiss

Regiss
  • 2 944 postów
  • SkądRadom

Napisano 04 października 2018 - 11:03

Normalnie dzwonię na numer infolinii, nie każe im dzwonić do siebie tylko dzwonię sam. Po chwili oczekiwania zawsze miałem połączenie z człowiekiem. Nie wiem w czym masz problem.


iPhone 15 Pro


#3 pajczur

pajczur
  • 38 postów

Napisano 04 października 2018 - 11:49

Ok, spróbuję takiego rozwiązania. Chociaż nie jestem pewien czy wiesz o czym mówisz. Zastanawiam się czy przypadkiem nie bredzisz, skoro po przeczytaniu mojego postu nie wiesz z czym mam problem.

#4 Regiss

Regiss
  • 2 944 postów
  • SkądRadom

Napisano 04 października 2018 - 12:05

Dobre, od wczoraj żyjesz na tym świecie? Ile masz lat 13? Nie wiesz jak się gada na infolinii? Że trzeba czekać nieraz pół godziny na połączenie. A jak nie masz czasu to nie dzwoń. I nie nic nie bredze, dzwoniłem tam kilka razy i nigdy nie miałem problemu.
  • pajczur, Sebosz i makemymind lubią to

iPhone 15 Pro


#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 742 postów
  • Płeć:

Napisano 04 października 2018 - 14:20

Czatu po polsku nie ma, jak chcesz, to możesz spróbować wejść na jakąś zachodnią stronę Apple (np. irlandzką lub brytysjką) i tam spróbować pogadać na czacie.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 880 postów
  • Płeć:

Napisano 04 października 2018 - 16:21

Zastanawiam się czy przypadkiem nie bredzisz, skoro po przeczytaniu mojego postu nie wiesz z czym mam problem.

Nie wiem, kto bredzi, a kto nie, ale ja również nie miałem żadnego problemu z dodzwonieniem się do wsparcia i porozmawianiem z żywym człowiekiem.



#7 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 08 października 2018 - 18:49

Ja zawsze ich wywołuje, oddzwaniają błyskawicznie i połączenie jest gratis. Generalnie jednak można z tej opcji skorzytac 1 rok od zakupu sprzetu lub w przypadku instalacji nowej wersji oprogramowania Apple:

 

https://getsupport.apple.com/?caller=home&PRKEYS=


MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 


#8 zradzio

zradzio
  • 2 postów

Napisano 25 maja 2019 - 09:11

Ja również dzwoniłem kilka razy na infolinię i nie było problemu... rozmawiałem z człowiekiem :-)

#9 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 czerwca 2019 - 16:09

Ja aktualnie jestem w trakcie rozmów w pewnej sprawie z supportem Apple, na początku kontaktowałem się z nimi na czacie (po angielsku, przez zagraniczną stronę Apple), a jak się okazało, że w ten sposób nie będą w stanie rozwiązać mojego problemu, to pan umówił mnie na rozmowę z technikiem. Od tamtej pory regularnie kontaktuje się ze mną (po polsku) pani Zuzanna, która jest w trakcie "dochodzenia" w sprawie mojego problemu. Bardzo miła i pomocna pani, ja ich wsparcie gorąco polecam.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych