 
	W jaki sposób skutecznie skontaktować się z supportem apple.
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 października 2018 - 09:53
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 października 2018 - 11:03
Normalnie dzwonię na numer infolinii, nie każe im dzwonić do siebie tylko dzwonię sam. Po chwili oczekiwania zawsze miałem połączenie z człowiekiem. Nie wiem w czym masz problem.
iPhone 15 Pro
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 października 2018 - 11:49
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 października 2018 - 12:05
- pajczur, Sebosz i makemymind lubią to
iPhone 15 Pro
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 października 2018 - 14:20
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04 października 2018 - 16:21
Zastanawiam się czy przypadkiem nie bredzisz, skoro po przeczytaniu mojego postu nie wiesz z czym mam problem.
Nie wiem, kto bredzi, a kto nie, ale ja również nie miałem żadnego problemu z dodzwonieniem się do wsparcia i porozmawianiem z żywym człowiekiem.
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 08 października 2018 - 18:49
Ja zawsze ich wywołuje, oddzwaniają błyskawicznie i połączenie jest gratis. Generalnie jednak można z tej opcji skorzytac 1 rok od zakupu sprzetu lub w przypadku instalacji nowej wersji oprogramowania Apple:
https://getsupport.apple.com/?caller=home&PRKEYS=
MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25 maja 2019 - 09:11
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23 czerwca 2019 - 16:09
Ja aktualnie jestem w trakcie rozmów w pewnej sprawie z supportem Apple, na początku kontaktowałem się z nimi na czacie (po angielsku, przez zagraniczną stronę Apple), a jak się okazało, że w ten sposób nie będą w stanie rozwiązać mojego problemu, to pan umówił mnie na rozmowę z technikiem. Od tamtej pory regularnie kontaktuje się ze mną (po polsku) pani Zuzanna, która jest w trakcie "dochodzenia" w sprawie mojego problemu. Bardzo miła i pomocna pani, ja ich wsparcie gorąco polecam.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych



 
			
			
			
				 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
				
				
			 
			
			
 
				
				
			 
			
			
 
				
				
			 
			
			 
				
				
			 
			
			 
				
				
			







