Użytkownik Regiss edytował ten post 13 marca 2019 - 10:51

Iphone X czy Iphone XR
#76
Napisano 13 marca 2019 - 10:50
iPhone 15 Pro
#77
Napisano 13 marca 2019 - 20:43
Polskie serwisy przyjmują telefony do serwisu bez dowodu zakupu chociaż w zapisach gwarancyjnych jest wymagany.
Apple nie wymaga (wprost) w warunkach gwarancji bezwzględnej konieczności legitymowania się dowodem zakupu, natomiast zastrzega sobie prawo do okazania go w niektórych przypadkach.
(Apple może odmówić świadczenia serwisowego np. "gdy użytkownik nie jest w stanie udowodnić w jakikolwiek inny sposób, że jest autoryzowanym użytkownikiem produktu (np. przedstawiając dowód zakupu)" .
https://www.apple.co...l-warranty.html
Niestety, ale w niektórych przypadkach (np. odblokowanie FMI, zdjęcie hasła EFI), kopia faktury wystawionej np. na p. Kowalskiego nie pomoże do uzyskania świadczenia serwisowego w Apple (nawet odpłatnego) przez np. p. Malinowskiego.
Użytkownik bee3 edytował ten post 13 marca 2019 - 20:43
Pomogłem ? - Lubię to
#78
Napisano 14 marca 2019 - 11:02
Jeśli telefon był kupiony w plusie lub t-mobile i został wymieniony na nowy egzemplarz na co jest dokument potwierdzający wymianę to czy sieć ta ma możliwość zablokowania takiego wymienionego telefonu za nie płacone rachunki? Czy wtedy gwarancja producenta na ten nowy egzemplarz, nieaktywowany obowiązuje znowu 1 rok?
#79
Napisano 14 marca 2019 - 13:36
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#80
Napisano 14 marca 2019 - 15:10
Tak jak Kolega wyżej napisał Plus to nawet nie jest oficjalny sprzedawca Iphone w Polsce więc na dobrą sprawę może się trafić że Iphone wzięty u nich nawet nie będzie z polskiej dystrybucji(jeśli coś pomyliłem to proszę o sprostowanie). I Plus i T-Mobile blokują urządzenia za niespłacane raty stąd często oferty od tych operatorów na portalach aukcyjnych już na starcie są tańsze o 200-300 zł od tych ofert od operatorów Play i Orange. Oczywiście nie twierdzę, że każdy sprzedający co wziął tel w abonament w Plus czy T-Mobile nie będzie spłacał rat i zostaniemy z dużym problemem tak osobiście bałbym się zaryzykować i polecam kupić jednak od pewnych operatorów. Play na swoim forum oficjalnie przyznaje że nie blokuje urządzeń tylko kartę Sim.
#81
Napisano 14 marca 2019 - 23:05
#82
Napisano 14 marca 2019 - 23:22
Czy telefon ktory został wymieniony na nowego iP z nowymi numerami seryjnymi to czy sieć może TEN NOWY,WYMIENIONY w jakiś sposób zablokować?
Tak samo jak na wymieniony przez serwis telefon przenosi się np. simlock danego operatora, tak samo mogą przenieść się inne polityki aktywacyjne.
Czas po jakim wymieniony telefon "otrzyma" blokadę poprzednika może być jednak różny. Bywały przypadki, że (w zależności od operatora i regionu) trwało to od kilku dni do nawet kilku tygodni (telefon po wymianie działał normalnie 2-3 tygodnie i dopiero po takim czasie wchodziła blokada)
Czy ten NOWY, WYMIENIONY telefon po aktywacji ma znowu rok gwarancji czy jednak gwarancja ważna jest z tego PIERWSZEGO iPhona?
Gwarancja zawsze jest kontynuowana ze starego telefonu i zawsze masz też 90-dniową gwarancję na usługę naprawy.
Niezależnie od powyższego MOGĄ po naprawie przysługiwać dodatkowe uprawnienia (to zależy m.in. od: kraju pochodzenia telefonu, rodzaju i charakteru naprawy, etc.). O tych dodatkowych uprawnieniach (np. uzyskanie nowej rocznej gwarancji na wymienione urządzenie) możesz dowiedzieć się na infolinii Apple (czasem dają nową gwarancję w ramach dbania o tzw. satysfakcję klienta - pomimo, że formalnie wg pochodzenia telefonu czy rodzaju naprawy nie mieli takiego obowiązku).
Pomogłem ? - Lubię to
#83
Napisano 14 marca 2019 - 23:46
Cytat z Apple.com:
Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#84
Napisano 15 marca 2019 - 00:48
Jeśli jest z polskiej dystrybucji ...
... i naprawa jest gwarancyjna ! ...
... to jest rok gwarancji od momentu odbioru nowego urządzenia.
Cytat z Apple.com:
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych