Cześć!
Mam problem z iTunes i nie wiem kompletnie jak się zabrać za jego rozwiązanie. Chciałam zrobić update iPhone'a do iOS 12, więc podłączyłam go do komputera (Windows 7, zawsze update jest bezproblemowy). iTunes nowe oprogramowanie ściągnął, jednak po kliknięciu w Uaktualnij, wyskakuje okienko mówiące o tym, że aby można było aktualizację przeprowadzić, wymagana jest nowa wersja iTunes. Więc sprawdziłam uaktualnienia iTunes w zakładce pomocy, ale dostałam komunikat, że iTunes (12.9) jest wersją aktualną. Żeby było śmieszniej, po zamknięciu tego okna od razu wyskakuje to o tym, że dostępna jest nowa wersja oprogramowania dla iPhone'a, ale znowu kliknięcie w Uaktualnij kończy się informacją o wymaganej najnowszej wersji iTunes, no i tak w kółko...
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Czy jest jakiś sposób na poprawienie tego błędu? Nie wiem nawet czy to problem iTunes, czy może samego oprogramowania komputera. Dodam też, że próbowałam ponownie instalować iTunes 12.9, jednak problem nie zniknął.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki.