Witam
mam od nowości iPhone X. Niestety strasznie doskwiera mi "charczenie"brzęczenie głośniczka rozmów (górny). Szczególnie to słychać podczas ustawienia głośności blisko max.
wysyłać na serwis? naprawa czy wymiana? Miał ktoś podobne doświadczenia?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 12 września 2018 - 13:26
Witam
mam od nowości iPhone X. Niestety strasznie doskwiera mi "charczenie"brzęczenie głośniczka rozmów (górny). Szczególnie to słychać podczas ustawienia głośności blisko max.
wysyłać na serwis? naprawa czy wymiana? Miał ktoś podobne doświadczenia?
Napisano 12 września 2018 - 14:03
charczący głośnik to chyba dość częsta przypadłość w dziesiątce. Jak masz tel na gwarancji uderzaj to pewnie ci wymienią na nowy
Napisano 12 września 2018 - 14:16
Jeśli śledziłeś wątek o iPhone X to tam jest to często występująca wada. Wysyłaj do serwisu. Sama mam ten model i górny głośnik na szczęście nie charczy, ale miałam wadliwy wyświetlacz (zaróżowiony + nierównomierne i zazielenione szarości, to też się dość często na początku trafiało) i ten element został wymieniony (więc teraz problemu już nie mam i w pełni cieszę się urządzeniem
). Prawdopodobnie telefon wymienią Ci na nowy. Nawet gdyby mieli Ci wymienić tylko głośnik, to i tak warto słać na gwarancję
. Unikaj tylko iSpota
.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 12 września 2018 - 14:36
a co jest z ispotami nie tak ? unikają wymian ?
Napisano 12 września 2018 - 16:16
Po prostu ich serwis ma złą opinię
.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 12 września 2018 - 16:26
Napisano 14 września 2018 - 10:20
ja wymieniałem na głośnik i dostałem nową sztuke
sprawdź tylny aparat czy nie ma kurzu pod szkłem bo nam sam głośnik to moze być naprawa a szkoda otwierać telefon :/
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 17 września 2018 - 14:22
Napisano 17 września 2018 - 22:31
standard w X
większość to ma
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 18 września 2018 - 09:32
większość na tym forum narzeka na X... hehe ja nie mam kurzu, jak oglądałem z 10 ixów to żaden nie miał kurzu , nie wiem jak wy to widzicie
Napisano 18 września 2018 - 09:45
Dzięki !
Ale u mnie nie chodzi o to , że warczy głośnik na max głośnośći.
Mi chodzi o to żę nawet na 10-20% głośnośći dzwięk jest jakiś zniekształcony , po postu nie da się rozmawiać nawet przez telefon ani słuchać muzy bo jakoś trzeszczy.
Dodatkowo , głośnik jest dużo cichszy niż wcześniej.
Oczywiście wcześniej też miałem problem przy max głośnośći ale jakoś przyzwyczaiłem się do tego, teraz to już jest przegięcie, telefon za 5k ehhh.
Czyli co odsyłać przez Apple ? Czy jechać stacjonarnie do Ispotu lub innego sklepu ??
Nie chce dostać refurbished bo podobno te telefony to zwałki gdzie naprawiane było wszystko :/
Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 18 września 2018 - 09:46
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 18 września 2018 - 09:46
jedz stacjonarnie do cortlandu jak masz blisko, jesli charczy ci głosnik napewno ci wymienia
Napisano 18 września 2018 - 10:15
Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 18 września 2018 - 10:16
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 18 września 2018 - 10:16
Na forum mówią, że lepiej do Cortlandu.
Pro M4, 17
Napisano 18 września 2018 - 10:22
Ok tak zrobię , dam znać jaki rezultat.
Pogorszyła mi się tez mega bateria, 3-4 h w użyciu i już jest prawie wyładowany , ogólnie jak na telefon za tyle kasy to sporo z nim mam problemów ;( jestem z Apple od Iphonea 3 i nigdy nic się nie działo.
Niestety czytam, żę większość osób dostaje odmowy wymiany urządzenia na nowe.
Wysyłali do serwisu kilka razy i niestety nic to nie dało.
Nie wyobrażam sobie używać takiego głośnika ...
Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 18 września 2018 - 10:48
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 18 września 2018 - 10:55
W sumie ciekawe czy coś by się zmieniło w kwestii przyjmowania urządzenia na gwarancje i naprawy/wymiany na nowy po premierach nowych modeli. Widziałem na forum, że ludzie na serwis nie narzekali i mieli wymiany bez problemu.
Pro M4, 17
Napisano 18 września 2018 - 11:12
Dobrze , że pogorszyło się teraz a nie po stracie rocznej gwarancji wtedy to już kaplica i musiałbym wymieniać głośnik na nowy we własnym zakresie i koszt pewnie byłby mega wysoki.
Mi sie wydaje że premiera nowych modeli raczej nie powinna mieć wpływu na gwarancję ![]()
Użytkownik wiesiek3d edytował ten post 18 września 2018 - 11:13
IP 14 Pro Max/ AW Ultra
MB Pro 14/ IMAC 24/ IPAD PRO M1
Napisano 18 września 2018 - 11:32
głośnik można trafić idealny, ale kurz pod szkłem aparatu 99,9 % znajdziesz w każdej sztuce X-a. a Miałem ich 8-9 z wymian w tym dwie wersje pudełkowe, nówki
ALE jeśli nie widzisz kurzu to lepiej sie nie przyglądaj bo raz zobaczone ...
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 18 września 2018 - 11:37
głośnik można trafić idealny, ale kurz pod szkłem aparatu 99,9 % znajdziesz w każdej sztuce X-a. a Miałem ich 8-9 z wymian w tym dwie wersje pudełkowe, nówki
ALE jeśli nie widzisz kurzu to lepiej sie nie przyglądaj bo raz zobaczone ...
U mnie kurzu brak więc jestem tym 0.1% wybranych.. Uwielbiam tego typu kalkulacje....
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
Napisano 18 września 2018 - 11:42
MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro
Napisano 18 września 2018 - 11:45
U mnie też nic nie ma;(
Kurczaki to mamy lipę... nie dali nam kurzu w gratisie.. szkoda :/
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
Napisano 18 września 2018 - 13:22
Ja i mój tata też jesteśmy w tych rzekomych 0,1%, nam też nie chcieli dać kurzu w gratisie
.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
Napisano 18 września 2018 - 14:30
chyba oddam telefon na gwarancji bo kurzu nie ma , pozniej ktos nie odkupi odemnie telefonu bo stwierdzi ze to nie ori iphone bo nie ma kurzu ![]()
Napisano 18 września 2018 - 19:01
Również ma problem z górnym głośnikiem. Telefon kupiłem na Apple.com i mam takie pytanie, gdzie go oddać na gwarancje ?
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych