Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Udostępnianie Internetu z telefonu - wolne połączenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ildentedileone

ildentedileone
  • 3 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 06 września 2018 - 13:22

Często kiedy jestem poza domem i pracuję na moim Macbooku udostępniam sobie Internet z telefonu (Samsung J5). Niestety co kilkanaście/kilkadziesiąt minut Internet na dłuższą chwilę się zamula i działa bardzo wolno lub wcale. Doraźnie pomaga wyłączenie i włączenie Wi-Fi w Macu + wyłączenie i włączenie udostępniania w telefonie, ale potem problem powraca. Myślę, że nie jest to kwestia zasięgu, bo w telefonie Internet działa cały czas. Czy można jakoś zapobiec takiemu regularnemu zawieszaniu się połączenia z Internetem? Wina leży po stronie telefonu czy komputera?



#2 AjTee

AjTee
  • 251 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 10 września 2018 - 10:24

Ile masz kresek zasięgu? LTE? HSPA? EDGE? Może to być wina słabej anteny w telefonie lub softu w telefonie.

 

Najnowsze aktualizacje zainstalowane? 


 MacBook Pro 14,2" (2021) (M1 Pro 10 cores CPU 16 cores GPU)   AirPods Max  iPhone 14 Pro Max 512 GB Deep Purple 

 Apple Watch S7 45mm  iPad Air 4 256 GB  Apple AirPods Pro  Apple TV 4K  Magic Mouse White





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych